5.0

5.8K 297 67
                                    

Selam, ben geldim elmalı kurabiyelerimm💜🍏

Uzun ve caağnım çiftimli bir bölümle karşınızdayımm!

Evet saat baya bir geç oldu ama yarın bölüm atmaya vaktim olmayacağını bildiğim için bitirmişken şimdi atmak istedim. Artık ne zaman okursunuz bilmiyorum dhgjadjhsd

*Yazım hataları veya anlam kaymaları olabilir kusura bakmayın çünkü bölümün çoğunu esneyerek yazdım:)*


İyi okumalar...


____


-Onu bölünce de x 18.5 çıkıyor, elimdeki kalemi bıraktıktan sonra arkama yaslandım ve bilgisayara döndüm. İdil çoktan homurdanmaya başlamıştı.

-Ya neden x küsüratlı çıkıyor neden? Sen x'in kendine gel!

-Anladın değil mi İdil? benim yerime Mine sormuştu.

-Anladım gibi, yaklaşık üç saattir kızlarla facetime'dan ders çalışıyorduk. Hepimiz bitik bir durumdaydı. İdil başladığımızdan beri en az yirmi tane matematik sorusu sormuştu. Diğer soruları saymıyorum bile.. Asya kaçıncı olduğunu saymadığım kahvesi sayesinde ayakta duruyordu. Mine ona keza stresini azaltmak için su içiyordu. Bu yüzden sürekli kalkıyordu. Derin iki de bir Can'ı özlediğini söylüyordu. Son iki haftadır hepimiz konulara yoğunlaşmış son tekrarları yapıyorduk.

-Bugünlük bu kadar yeter bence. Kahve almak için tekrar mutfağa gidersem annem beni keser, dedi Asya.

-Evet benim de lavaboya gitmem lazım.

-Durun yani Derin sen dur! Edebiyattan bir paragraf sorusunu anlamadım. Yardım et ne olur!!

-İdil. Paragraf sorularını kendin yapmayı öğrenmelisin! dedi Derin yakınarak.

-Biz çıkalım o zaman, dedim.

-Tamam hadi görüşürüz, vedalaşıp konuşmayı kapatırken son duyduğum Derin'in feryatlarıydı. Bilgisayarı ve kitapları kapatıp masadan kalktım. Kendimi yatağa bırakırken son iki haftada olan şeyleri düşündüm. Çok şey değişmişti.

Değişen ilk şey soy adımdı. Hayır Rüzgar'la evlenmedim. O da olacak inşallah. İnşallah. Her neyse babam -ay demek çok garip oluyor hâlâ!- mahkemeye başvurmuştu. Normalde bu kadar kolay bir işlem olmasa da babam eski savcılığını kullanmış ve bir DNA testiyle onun soyadını almıştım.

Değişen diğer şey ise evimdi. Evet uğruna öleceğim o evden babamın yeni evine taşınmıştım. Babam bu isteğini bana kibar bir dille söylemiş kabul etmesem de sorun olmayacağını belirtmişti. Birbirimizi çok geç bulmuştuk. Üzülmüştüm hatta alışmakta zorluk da çekmiştim ama böylesi daha iyiydi. Zaten ne kadar kalacaksın ki? Üniversite bitince kocaya kaçarsın sen! Yaa sus! 

Telefonumun titremesiyle uzanıp komodinden alırken gözüme Rüzgar'ın aldığı abajur çarptı. O, bir kaç eşyam ve kıyafetlerim dışında hiç bir şey getirmemiştim. 

Telefonu açıp mesajın kimden geldiğine baktım. İyi insan lafın üstüne mesaj atarmış.

Çaklıtlı Kekimmm: Güzelimmm(18.03)

Çaklıtlı Kekimmm: Çok özledim senii

Siz: Ben de seni çok özledimm:(

Çaklıtlı Kekimmm: İki dakika çıksana dışarı

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin