3.3 -Özel Bölüm-

9.9K 434 31
                                    

Selamlar selamlarrr!!

Nasılsınız elmalı turtalarım umarım iyisinizdir..

Evet bu bölüm Ramazan özel bölümüüü. Aklıma geldi ve ben de ramazan bitmeden yazayım dedim.

Küçük bir not: Bölüm akışı, mevsim ve olaylar diğer bölümlerden farklı ve bağımsız. Buna göre okursanız kafanız karışmaz:)

İyi okumalarr...


______

-Dilim dişlerime yapıştı. Çok susadım ben, diye kırkıncı yakınmasını yaptı Berkay. Dili dişlere yapışmak? Her neyse...

-Sus Berkay sus. Bizim bu sıcakta buraya siz diktiniz. Sinir etme beni, dedi Batu. Berkay değişik biçimde uzandığı yerden kalktı.

-Sana bir şey demiyorum. Ağzımı bozamam çünkü ben gayet imanlı, harikulade bir insanım. Allah'ım beni özene bözene boş vaktinde yaratmış, ben ne- , Berkay'ın hemen yanında duran Gökmen başına bir tane geçirdi. Bunlar ne yapıyor diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Çok akıllı hatta üstün zekalı(!) arkadaşlarımız Can ve Berkay'ın ısrarlarına yenik düşüp bu sıcakta üstelik oruçlu bir şekilde parktaki büyük çardakların birinde oturuyorduk. İnanın boşluğuma geldi yoksa asla bu ikilinin aklına uymam. 

-Allah aşkına nerde kaldı bu kızlar. Hayır evde uzak değil ki şurası, dedi Asya. Derin ve Mine Derinlere oyun almaya gitmişlerdi. 

-Şeker gibi kızlar inşallah yolda erimemişlerdir, Can yaptığı espriye gülmeye başladı. İdil de ona eşlik etti. Şurda sekiz kişiyiz sadece ikisi gülüyor. Başımı olumsuzca salladım. Ben ve canım sevgilim burada napıyorduk?

-Sevgilim uymasana şuna, dedi Batu.

-Ama aşkım hahaha çok iyiydi hahahaha, Can'la ellerini çaktılar.

-Biz geldiikk, diye seslendi Mine ve yerden hafif yüksekte olan çardağa çıktılar. 

-Şükürler olsun ne getirdiniz? dedim.

-Tabuuu, genişçe gülümsedim. Can suratını astı.

-Başka bir şey yok mu ha? Ben çok kötüyüm.

-Mızmızlanma Can. Kim kim oynuyoruz?

-Kızlar erkekler, yüzümdeki gülümseme büyüdü. Can'ın da gözleri.

-Olmaz olmaz! Kızlar erkekler olmaz.

-Ne korkak çıktın sen de Can? Yuvarlak çardağın sağ tarafına biz, sol tarafına erkekler geçti. Rüzgar cebinden çıkardığı parayı gösterdi.

-Kazanan başlar.

-Tura, parayı atıp tuttu.

-Yazı, erkekler başlıyordu.

-Bakın bence hiç oynamayalım. Ya da karışık oynayalım, Can'ı kimse takmadı. 

-Ben çoğu kelimeleri biliyorum hakem olayım ben, dedi Derin.

-O zaman bizden de biri çıksın, İdil öne atıldı.

-Gerek yok siz beş kişi oynayın.

-Olur mu öyle şey adaletsizlik olur.

-O zaman ben çıkayım. İzleyici olmak daha keyifli, dedi Can.

-Tamam. Kim başlıyor bizden?

-Aramızda en iyi anlatan benim diye böbürlenerek ayağa kalktı Batu. Senin havanı görücez biraz sonra.

-Bir dakikalık süreyi başlatıyorum bir pas hakkı var, Can'ın komutuyla Batu Derin'in tuttuğu kağıdı eline aldı.

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin