Selamlar ben geldim elmalı kurabiyelerimm🍏💜
Umarım iyisinizdir..
Evet, diğer bölüm final.. Bir tarafım üzülse de diğer tarafım hikayeyi güzel bir şekilde bitireceğim için mutlu!
Medya yüzüncü defa koyduğum bölüm şarkısı😌🎶
İyi okumalar...
_____
Sırtımı Rüzgar'ın göğsüne iyice yaslayıp başımı omzuna yatırdım. Belimdeki ellerini sıkılaştırdı. Güneş, denizin üstünden yavaş yavaş kaybolurken son aylarda yaşadıklarımızı düşündüm.
Sınava girmiştik. Hepimizin iyi geçmişti. Bunun için tatil yapma planı girmişti aklımıza. Bu vesileyle de bizim grup sevgililerinin aileleriyle tanışmış yemek yenmişti. İstisnasız en gergin ortam TİSS takımının damat adaylarıyla olan tanışma yemeğinden sonra 'baş başa' konuşmalarıydı.
Ortamı yumuşatmak için anneler tarafından babam, ben ve Rüzgar da yemeğe davetliydik. Yemekten sonra TİSS takımının her üyesi -Taner amca hariç onlar sonradan Derin'in ailesiyle yemek yemişlerdi- damat adaylarını alıp tenha bir yere çekilmişlerdi. Babam ve Rüzgar ise oturup sohbet etmişlerdi.
Sözde 'konuşma' bittikten sonra Batu, Görkem, Berkay üçlüsünün yüzü aklıma gelince gülümsedim. Yüzleri kireç gibiydi. Hepsi koltukta yan yana oturmuşlardı sonra. Babamın yanında oturan Rüzgar onlara genişçe gülmüştü. Sol taraflarında oturan Can ise 'bunlar daha başlangıç' bakışları atmıştı. Her şeye rağmen yılmadıkları ve kaçmadıkları için gecenin sonunda tam puan almışlardı. Ayrıca topluca tatil izni de kapmıştık.
Sınav puanları açıklandıktan sonra tercih yapmış ve bir kaç hafta sonra bizim grup tatil için Çeşme'ye gelmiştik. Tabi bizi Asyaların yazlıkta bekleyen bir sürprizden habersizdik. Asya'nın abisi Kaya her yıl olduğu gibi bu yıl da Fransa'dan tatil için gelmişti. Ayrıca tek değildi. Onu yanındaki sevgilisi Louise Damla ile basmış olabiliriz.. Sonraki hengameyi tahmin edersiniz..
İki gün sonra tatilimiz sona eriyordu ve İstanbul'a dönüyorduk. Aslında biraz daha kalmayı planlasak da bugün üniversite tercih sonuçları açıklanmıştı.
Biz Rüzgar'la aynı üniversite de mimarlık kazanmıştık. Can ve Berkay Bilgisayar Mühendisliği, Asya, Mine ve Derin Gıda Mühendisliği, İdil Beslenme ve Diyetetik, Batu ve Gökmen ise inşaat mühendisliği kazanmıştı.
Rüzgar açıkta kalan boynuma bir öpücük kondurunca irkildim.
-Nereye daldın gittin öyle?
-Hiç sadece son aylarda yaşananları düşündüm, ellerini belimden çekip ayağa kalktı ve elini uzattı.
-Hadi yürüyelim biraz, elini tutup kalktım ve kum yapışmış tişörtümü silkeledim. Rüzgar'ın tişörtü olduğunu için bol ve uzun geliyordu. Elini tuttuğumda denizin kıyısından sahil boyunca yürümeye başladık. Plaj bomboştu. Tatil mevsimin sonu geldiği için herkes yaşadığı şehre dönmüştü. Plaj zaten bizim yazlıkların bulunduğu siteye bakıyordu normalde de fazla kalabalık olmuyordu. Rüzgar durup bana döndü.
-Denize girelim mi?
-Bu saatte mi?
-Evet. Hem hava sıcak hadi, ısrarları sonucu başımı salladım. Tişörtünü çıkarıp kumların üstüne bıraktı. Ben de çıkartıp onunkinin yanına bıraktım. Beni elimden tutup çekmeye başladı.
-Ya yavaş olsana!
-Canlan biraz güzelim, elimi bırakıp suya daldı. Arkasından ben de dalıp çıktım. Etrafa bakınca onu görememiştim. Biraz ileri yüzüp seslendim. Su göğüslerimin hizasındaydı. Belime dokunan bir şey hissedince çığlık attım. Tam dibimde sudan çıktı Rüzgar.
-Korktun mu sen? Bir öpeyim de geçsin, bu haline gülüp kollarımı ensesinde birleştirdim.
-Çok korktum. Öp de geçsin, dudaklarını dudaklarıma bastırırken gülümsedim. Aile var aile denizin ortasında bari yapmayın şunu.. Şaka şaka yapın, benim de gözüm aşk görsünn İç ses şuan konuşmanın sırası mı? Dudaklarımızı ayırdı.
-Şimdi bir gören oldu dersin, suya dalıp beni de çekti ve orada öpmeye devam etti. Nefessiz kaldığımızda tekrar suyun üstüne çıktık. Ben her seferki gibi yine utanıp boynuna sarıldım. Yaparken utanma sonra domatese dön!
-Utandın mı sen? ellerini belimde hissettim ve beni gıdıklamaya başladım. Kahkaha atıp geri çekildim.
-Yaa ahhahahah yapmasana Rüzgar, bir anlığına durduğunda yüzüne su attım. Böyle küçük bir su savaşı başlamış oldu. Biz gülüşüp birbirimizi ıslatırken kıyıdan gelen bizim grubun toplu bağırmasıyla durduk.
-Su savaşı mıı? HÜCUUMMM!!
_____
Kestikk!!
Biraz kısa bir bölüm olmuş olabilir.. Sağlık olsun hdghgfadjjsdf
Diğer bölüm final.. Çok heyecanlıyım!
Bir yandan da çok duygusalım, canım kitabım bitiyor..
Olsun.. belki bu bir son değil başlangıçtır💜
Finale kadar kendinize çoook iyi bakın elmalı kurabiyelerimm😘🍏
Sizi seviyorum💜
🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔
Nouvelles053***: Pşşt, bebeğim, 053***: Çaklıtlı keksin, bu dünyada teksin 053***: Kimseye yar etmem, sen yanlızca benimsin ~♡~♡~♡~♡~ İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN İLK BÖLÜMLERİ ACEMİYCE YAZILDI. EĞER YAZDIĞIM HER KELİMEYİ SORGULAYACAKSANIZ LÜTFEN HİÇ GİRMEYİN. Lü...