3.4

8.4K 412 56
                                    

Ben geldiiimmmm. Hoşbuldum hoşbuldum. Umarım iyisinizdir. Ben yine bomba gibiyim. Her neyse bayadır bölüm atmıyorum. Çok çok özür dilerim. Yazamadım, araya bayram tatili girdi. Yazmaya tam anlamıyla vakit bulamadım. Bir de bölümlerin nerdeyse hepsini bilgisayardan ve ders araları yazıyorum. O yüzden de yazamadım. Tekrardan özür dilerim🥺💜

Ayrıca aklımda yeni bir kurgu var ve çıkmak bilmiyor bölümlere de odaklanamıyorum ki ahhahshshgs

Bölüm şarkısı 'Başa Sar'🎧

Hazırsanız iyi okumalarrr...


Rüzgar'dan devam...

Arabayı park edip indim. Cebimden geçen gün yanıma aldığım yedek anahtarı çıkardım. İhtiyaç oluyordu. Hızlı adımlarla kapıya yönelip açtım ve içeri girdim. Karanlıktı. Ayakkabılarımı çıkarıp yukarı çıktım. Ezbere bildiğim koridoru geçip Nevra'nın odasına ulaştım. Kapıyı tıklatıp açtım. Yatağının üstünde dizlerini kendine çekmiş oturuyordu. Kapıyı kapatıp yanına gittim.

-Güzelim? kafasını kaldırıp bana baktı. Yine ağlamıştı ve bu benim canımı acıtıyordu. Kollarını boynuma dolayıp sıkıca sarıldı. Aynı şekilde sarmaladım onu.

-Ben korkuyorum.

-Neden korkuyorsun güzelim?

-Yalnız kalmaktan. Herkes beni bırakıp gidecek gibi hissediyorum. Kızlar, Can, sen.

-Öyle bir şey olmayacak Nevra. Kimse gitmeyecek. Diyelim gittiler ben asla gitmeyeceğim. Seni asla bırakmam, kafasını kaldırdı.

-Bırakmazsın değil mi? gülümseyip kafamı salladım. Benden ayrılıp yatağın başlığına yaslandı.

-Sana bir şey soracağım ama doğruyu söyle.

-Sor güzelim.

-Ben.. çok mu bencilim? Sadece kendimi mi düşünüyorum? kaşlarım çatıldı.

-Saçmalama Nevra sen bencil falan değilsin. Nerden çıkardın bunu?

-Baksana iki seferdir yanıma geliyorsun. Ben çok mu ilgi istiyorum? Benden bıktın değil mi? elimi anlına koydum.

-Güzelim sen iyi misin? Ateşin de yok ki. Bak ben buraya kendi istediğimle geliyorum. Seni seviyorum ve seni düşündüğüm için geliyorum. Ayrıca ilgi istemiyorsun ama ilgiyi hak ediyorsun. Ve son cümleyi duymamış gibi yapıyorum. Senden asla bıkmam, sarıldı tekrar.

-Hem ne bu kasvet azıcık gülsene. Hep ağlıyorsun, kocaman gülümsedi. Gülmesiyle ben de güldüm.

-Hadi artık uyu.

-Gidecek misin? diye sordu masumca.

-Hayır. Sabah erken kalkıp eve uğrarım oradan okula geçerim, başını sallayıp yorganın altına girdi.

-Sen nerde uyuyacaksın?

-Uykum yok benim otururum.

-Saçmalama yarın okul var. Sakın uyumamazlık etme, gülümseyip başımı salladım.

-Teşekkür ederim iyi ki varsın, eğilip anlına bir öpücük kondurdum.

-Sen de iyi ki varsın güzelim.

Bir kaç gün sonraa..

-Bunu bana şimdi mi söylüyorsun Rüzgar.

-Ne yapayım güzelim? Söyleyecektim ama aklımdan çıkmış.

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin