4.0

6.2K 325 89
                                    

Hellooo herkese merhabaa napıyorsunuz? İyi misiniz? Umarım iyisinizdir.

Biz 1K oldukkkk. Aşırı mutluyum size çoook teşekkür ederim. 🎉😘💜

Kitaba başlayalı 14 haziranda 4 ay oldu. 40. bölüme geldik.🥺

Fazla duygu topu oldum bölüme geçelim.

Medya bölüm şarkımız olsun. Bu şarkı Rüzgar'dan Nevra'ya gelsin mi? Ne Zamandır Sendeyim...🎶

Bölümlerde şarkı tekrarına düşebilirim. Çünkü o an o şarkıyla bölümü yazıyorum ya da o şarkı bölümü anlatıyor. Umarım 'bak tekrara düşüyor bu şarkıyı koymuştu' demezsiniz. Derseniz de söyleyin yapmamaya çalışırım.🙂

O zaman şimdi İyi okumalarr...


______

(Bir hafta sonra)

Nevra'dan...

-İdil git artık git, bir haftadır söylediğim bininci İdil git artık sözünden sonra nihayet etki etmiş olacak ki dudaklarını büzüp kapıya doğru yürüdü.

-Demek benden bu kadar sıkıldın ha. Ben canım arkadaşım yorulmasın diye bir haftadır kalıp ona bakan, yemekler hazı-, sözünü kestim.

-Yemek konusuna hiç girme İdil, hıh'layıp ayakkabılarını giymek için kapının yanındaki berjere oturdu. 

-Bak eğer bir şey olursa hemen Rüzgar'ı ara tamam mı? Yediklerine dikkat et. Benden sonra kapıyı kitle.

-İdil bak ben iyiyim. Kendimi çok iyi hissediyorum. Bir haftadır sürekli bunu sana söylüyorum zaten, berjerden kalkıp eline çantasını aldı.

-Olsun ben yine söyleyeyim de, kapıyı açıp geçmesi için yol verdim.

-Akşam oluyor. Eviniz uzakmış zaten. Hava da iyice kapandı. Yağmur başlamadan eve git, dışarı çıkıp son defa aynı şeyleri söyledi.

-Bir şey olurs-

-Bir şey olursa Rüzgar'ı arayacağım çünkü onun evi çok yakın en çabuk o gelebilir. Kapıyı kitleyeceğim. Erken yatıp dinleneceğim, başını memnun olmuşcasına salladı.

-Hadi görüşürüz kendine dikkat et.

-Sen de. Şükran teyze ve İlker amcaya selam söyle.

-Söylerim, bahçeden çıktıktan sonra kapıyı kapatıp kitledim. Bir hafta sonra sonunda evimde yalnızdım. Salona gidip açık olan televizyonu izlemeye devam ettim. Saat akşam yediyi geçiyordu. Normal bir günde hava daha yeni kararsa da bugün hava kapalı ve fazla boğucuydu. Yağmurlu havaları sevsem de boğuculuğunu hiç sevmiyordum. 

İzlediğim program bitince ayağa kalkıp etrafı topladım. Saat çoktan dokuz buçuğu geçmişti. Evde hiç ses olmaması hem iyi hem de kötü olmuştu. İdil durmaksızın konuşuyordu. Şimdi ses olmaması biraz garipti. Televizyonu ve alt katın ışıklarını kapatıp odama çıktım. Elim anahtara gitti ve istemsizce kilitledim. Neden kilitledim? Her neyse..

Pijamalarımı üstüme geçirdikten sonra saçlarımı gelişi güzel topladım. Ne ara bu kadar uzamışlardı? Acaba hatırlamadığın iki yılda olabilir mi? Abajurların ışığını açıp odanınkini kapadım. Yatağıma geçip uzandım. Bu bir haftada sadece iki gün gidebilmiştim. Dün ve bugün. İdil ne kadar gerek olmadığını söylesem de yatılı kalırken diğerleri de her gün gelip beni kontrol etmişlerdi. 

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin