Hemmen devam edin iyi okumalarrr...
_______
-Her şeyi konuşacağız her şeyi.. Ama ilk önce; Elma Güzeli, Çaklıtlı Kekiyle sevgili olmayı kabul eder mi? Tam da şu an Allah'tan canımı almasını diledim. Gönlüm rahattı artık. Dilim tutulmuştu adeta cevap veremedim. Başımı sallayıp boynuna sarıldım. Mutluydum ama ağlıyordum. Ağlamak kaderimde vardı sanırım.
-Güzelim şimdi bana her şeyi anlat olur mu? Derin bir nefes aldım. Hâlâ inanamıyordum.
-Beni gerçekten seviyor musun yoksa üzülmeyeyim diye mi? Güldü.
-Seni gerçekten seviyorum, göğsüne yumruğumu geçirdim.
-O zaman neden gelip söylemedin aptal?! Kıvranıp durdum, vurduğum yeri tutup yalandan yüzünü buruşturdu.
-Sayın Elma güzeliyle konuşuyordum ve onun sen olduğuna emin değildim. Gelip sana söyleseydim Elma güzeli her ne kadar sen olsan da ona ihanet etmiş olmaz mıydım? Haklıydı.
-Bak eğer ileride beni bırakacaksan hiç başlamayalım tamam mı? Ben çok- sözümü kesti.
-Öyle bir şey olmayacak. Zaten artık çok geç sevgili olalı iki dakika oldu, gülümsedim.
-Bırakmayacaksın?
-Bırakmıycam. Ama sen de anlatacaksın değil mi?
-Hemen mi daha sevgili olalı iki dakika oldu, kucağından inip tekrar yerime oturdum.
-Gece uzun anlatırsın güzelim, lütfen bu bir rüya olmasın eğer bir rüyaysa lütfen uyanmıyım..
Hava artık tamamen kararmış ve soğumuştu. Normalde üç gün yemek yemesem acıkmazdım ama şimdi acıkmıştım. Tahmin edin çantamda ne vardı? Evvet olmazsa olmaz elma suyum, brovnim, sabah kahvaltıda çantama attığım yeşil elmalar. İki elma çıkarıp birisini Rüzgar'a uzattım.
-Çantanda elma mı taşıyorsun?
-İşe yarıyor ama, gülüp elmayı aldı. Elmamdan bir ısırık aldım. Nasıl telaşlanmışlardır kim bilir? Arıyorlar mıdır bizi? İlk defa 'baba'm bir işe yaramıştı. Gerçi bunlara sebebiyet vereceğini bilseydi asla mesaj atmazdı.
-Sen nasıl kayboldun Nevra en son arkamdaydın?
-Telefonum.. telefonuma bir kaç bildirim geldi de. Onlara bakayım derken geri de kalmışım, fazla üstelemedi.
-Peki dün gece neden uyandın?
-Sen beni sorguya mı çekiyorsun? Bitmiş elma çöpünü kenara attı. Ben de aynı yere attım.
-Sevgilim değil misin sen benim? Soramaz mıyım? gözlerim dolmaya başlayınca elimi tuttu.
-Sen böyle her şeye ağlarsan işimiz çok zor ama.
-Ben her şeye ağlamıyorum bir kere.
-Konuyu değiştirmeye çalışma güzelim. İstemiyorsan anlatmak zorunda değilsin, derince nefesimi verdim. Her şeyi anlatacağım ilk insan olacaktı. Kızlar ve Can en başından beri yanımdalardı. Derin'e ise mutlaka kızlar kısaca anlatmışlardı. Nasıl anlatmalıydım.
-Annem.. onu rüyamda gördüm, bilmiyordu ama tahmin ediyordu.
-Anlatmana gerek yok güzelim, başımı olumsuzca salladım.
-Bana hayatın çok kısa olduğunu söyleyip seninle konuşmamı istedi. Artık sürekli ağlamamam gerektiğini mutlu olmamı söyledi.
-Tamam şöyle yapalım. Bu gece istediğin kadar ağla ve anlat. Başka güne kalmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔
Conto053***: Pşşt, bebeğim, 053***: Çaklıtlı keksin, bu dünyada teksin 053***: Kimseye yar etmem, sen yanlızca benimsin ~♡~♡~♡~♡~ İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN İLK BÖLÜMLERİ ACEMİYCE YAZILDI. EĞER YAZDIĞIM HER KELİMEYİ SORGULAYACAKSANIZ LÜTFEN HİÇ GİRMEYİN. Lü...