1.8

12.6K 571 128
                                    

Medya: Sakince Yoruldum🍃

İyi okumalar Küçük Brovniler...

______

Bir hafta.. bir hafta.. 7 gün, 168 saat, 10080 dakika... Hatta 10079 dakika! Başımı iki yana sallayıp yatağa girdim. Delirmek üzereydim. Sadece bir hafta vermişti. Karşısına çıkmazsam beni bulacağını söylemişti. Doğruydu bulurdu. Aynı sınıf, aynı grup hatta aynı sırada oturuyorduk! Üstümü örttükten sonra cenin pozisyonunu alıp gözlerimi kapattım. Ne kadar bana alışmış olduğunu söylese de beklediği kişi kesinlikle ben değildim!(y.n.:😏) Ya beni istemezse diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum. Eğer öyle bir şey olursa yaşayan bir ruha dönerdim. Zaten ben çoğunlukla ruhtan farksızdım. 

Belki.. anneme giderdim.. gerçekten yanına. Bana çok kızardı ama.. Gözümden süzülen damla yanağımdan yastığa damladı. Şuan anneme çok ihtiyacım vardı, saçımı okşamasına, bana Nevra'm demesine çok ihtiyacım vardı. Beni yukarlardan bir yerlerden izliyordu ve eminim ki üzülüyordu. Ama yanımda kimse yoktu. Her gece olduğu gibi yine kocaman evde yapayalnızdım. Bu durumu İdil'e veya diğerlerine söylesem asla burda kalmama izin vermezlerdi. Hele Şükran teyze... İdil'in annesi.. İdil'den çok severdi beni. Böyle birşeyi duysa onlarda kalmam için ısrar ederdi o da Sinan amca da. Şu aralar fazla görüşemesek de ikisi de annem ve babam gibiydi. Şükran teyze annemin en yakın arkadaşıydı, onu kaybettiğimizde birbirimize sarılarak saatlerce ağlamıştık. 

Gözyaşlarım yastığı ıslattığında hafifçe doğruldum. Uyku.. çoğu gece olduğu gibi bu gece de bana fazlasıyla uzaktı. En son rahat ve huzurlu bir annem yanımdayken uyumuştum.. bazen beni mezarın üstünde uyumuş halde bulduklarını saymıyorum.. o zamanlar da çok rahat uyuyordu. Komodinin üstünden kulaklığımı ve telefonumu alıp açtım. Işığı gözlerimi kamaştırırken el çabukluğuyla parlaklığı kısıp saate baktım. 02.13 interneti açıp whatsapa girdim konuşmamıza tıkladım. Ben çevrimdışı olduktan sonra yazmış olduğu mesajlar tek tek aktı. Gülümsedim. Son görülmesi bana mesaj attığı saatti 00.49. Uyumuş muydu? Benim ki de soru tabi uyumuştu. Oysa ona ihtiyacım vardı.. Konuşmadan çıkıp kulaklığı telefona takıp çalma listemi başlattım. Aslında şuaan kahve olsaydı iyi olurdu ama hem aşağı inip almaya üşeniyor hem de uykum daha çok kaçar diye istemiyordum. Gözlerimi tavana diktim ve çalan şarkının sözlerine dikkat kesildim.

En üst kattan atladı umutlarım
E daha ölmemiş, gömülmemiş
Savurdum olduğum kadarını
Kimseye yetmemiş, kimse yetinmemiş

Her zaman ruh halime göre bir şarkı denk gelmesi normal miydi? Çalma listem derdimden anlıyordu.

Yollar giderek, ben severek bittim
Acılar güler hep, ben söverek gittim
Hoşuna giden yollar mı kapalı, gidemezdim
Bitmiyor hiç derdim, geçmez sensiz

Şu sözler tam beni anlatmıyor muydu? Ben de severek bitmiyor muydum? Derdim fazlaydı ama çaresi oydu..

Düşe kalka geçtik o yollardan
Azıcık da yorulduk aslında
Kovaladı hep aynı hatalar
Yaşıyoruz çözdüğümüz kadar


Gerçekten çözdüğüm kadar yaşıyordum hayatı. Bir fark vardı; ben hiç te az yorulmamıştım, fazlasıyla yorulmuştum..

Şarkının sesi kesilip devam edince mesaj geldiğini anladım. Göz yaşlarımı silip telefonu elime aldım. Ekranı açmamla Çaklıtlı Kekim yazısını görmem beni kocaman gülümsetmişti. Açıp konuşmaya girdim. 

Çaklıtlı Kekim: Uyumadın mı sen? (02.17)

Çaklıtlı Kekim: Yoksa benim yüzümden mi?(02.18)

Çaklıtlı Kekim: Bir hafta dedim diye mi?(02.18)

Elma Güzeli: Beni boşver (02.19)

Elma Güzeli: Senin bu saatte ayakta ne işin var?

Çaklıtlı Kekim: Ayakta değil yataktayım

Çaklıtlı Kekim: Öyle uyandım telefona baktım ve son görülmen bir kaç dakika önceydi.

Elma Güzeli: Gece her uyandığında profilime mi girersin?

Elma Güzeli: Bu işi sevdimmm:)

Çaklıtlı Kekim: Konuyu değiştirme

Çaklıtlı Kekim: Bu saatte neden uyanıksın?

Elma Güzeli: Bi dakka 

Elma Güzeli: Sen 

Elma Güzeli: Beni

Elma Güzeli: Merak 

Elma Güzeli: Ediyorsun

Elma Güzeli: Hatta son görülmemin birkaç dakika önce olması 

Elma Güzeli: Seni

Elma Güzeli: Kıskandırdı

Elma Güzeli: Merak etme senden başka kimseyle konuşmuyorum böyle birşeyi asla yapmam Çaklıtlı Kekimmm

Çaklıtlı Kekim: Seni kıskanmadım 

Çaklıtlı Kekim: Ayrıca yine konuyu değiştiriyorsun

Çaklıtlı Kekim: Son kez soruyorum

Çaklıtlı Kekim: Bu saatte neden uyanıksın bir sorun mu var?

Elma Güzeli: Sadece

Elma Güzeli: Uyku tutmadı:)

Çaklıtlı Kekim: Sence ben bunu yedim mi güzelim?

(Görüldü)

Kalbim bir anlık sıkışınca elimi üstüne koydum. Güzelim, güzelim, bana dedi. Bana, güzelim, dedi. Kurumuş gözlerim tekrar yaşarırken kendime bir kez daha kızdım. En ufak dokunuşu sözü kalbimi hızlandırıyordu ve bu işin içinden çıkamayacak hale geliyordum.

Çaklıtlı Kekim: İyi misin?

Çaklıtlı Kekim: Bilinmeyen?

Çaklıtlı Kekim: Orda mısın?

Elma Güzeli: Bir şey sorucam

Elma Güzeli: Önüne gelen herkese güzelim der misin? Yoksa sadece bana mı? (Bu mesaj silindi.)

Çaklıtlı Kekim: Ne yazdın da sildin?

Çaklıtlı Kekim: Göremedim.

Çaklıtlı Kekim: Ne soracaksın?

Elma Güzeli: Önemli birşey değil sonra sorarım.

Çaklıtlı Kekim: O zaman bu sefer son defa soruyorum

Çaklıtlı Kekim: Neden uyanıksın?

Elma Güzeli: Belki 

Elma Güzeli: Sonra anlatırım.

Çaklıtlı Kekim: Peki ama artık saat üçe geliyor.

Çaklıtlı Kekim: Uyu tamam mı yarın okula gideceksin

Elma Güzeli: Tamam.

Çaklıtlı Kekim: İyi geceler Elma Güzeli

Elma Güzeli: İyi geceler kalbini sevdiğim kalbimin sahibi...

______



Biraz duygusal bir bölümdü şahsen gözlerim dolarak yazdım ilk paragrafları...

Beğendiniz mi bölümü?

Bir kaç bölüm sonra Nevra ve Rüzgar karşı karşıya gelecekler. Tabi Nevra giderse:)

Hep söylüyorum ama Nevra çok güzel sevmiyor mu? Ahh Nevra çaklıtlı kekim, elmalı turtamm...

Evet yıldıza dokunalım ve parlatalım küçük brovniler (çikolatalı kek emojisi yok bu yüzden artık siz benim yeşil elmalarımsınız🍏)

Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin