Nasılsınız can okurlarım?(cansınız di mi anlayanlar yazsın asdasd)
Burda da Çaklıtlı Kek Rüzgar var🍃
Rüzgar'a bir şarkı sözü bırakmaya ne dersiniz?
İlki benden olsun; Yavrum baban nereli nereden bu kaşın gözün temeli? 🔥
O zaman artık bölüme geçelim
İyi okumalarrr...
_____
Alarmın çalmasıyla itiraz etmeden yataktan doğrulup kapattım. Sıcacık yatağımdan kalkıp lavaboya yöneldim. Rutin ihtiyaçlarımı hallettikten sonra odama geri döndüm. Okul formalarımı giydikten sonra aynanın karşısında dikildim. Çoğu zaman olduğu gibi yine yüzüm solgun, sarı saçlarım kabarmıştı. Onları düzene soktuktan sonra çantamı alarak aşağı inip mutfağa girdim.
-Günaydın kızım.
-Günaydın Asiye sultan, diyip masaya oturup hızlıca birşeyler atıştırmaya başladım. Ne kadar sormak istemesem de meraktan sordum.
-Babamlar yok mu? Elindeki işi bırakıp bana döndü.
-Onlar dün gece yurtdışına gittiler. Yaklaşık bir ay olmayacaklarını söylediler, şaşırmamıştım. Yine hiçbir şeyden haberim yoktu. Ayağa kalktım.
-Ben gidiyorum Asiye sultan görüşürüz.
-Kuş kadar yemişsin kızım daha vaktin var.
-Doydum ben merak etme, diyip mutfaktan çıkıp kapıya ulaştım ve spor ayakkabılarımı giydim. Arkamdan söylenmeleri gülümseyip dışarı çıktım. Bizim sokağın başına gelip her zaman ki gibi beklemeye başladım. Alt sokaktan gelen İdil'i görünce gözüm saatime kaydı. Bugün beş dakika erken gelmişti.
-Günaydın kankam, dedi neşeli bir şekilde.
-Günaydın bugün beş dakika erken gelmeni neye borçluyuz, yürümeye başladık.
-İlk defa alarmımı ertelemeden kalktım inana biliyor musun?
-Bugünleri de mi görecektik İdil? ufak bir kahkaha attı. İdil tek güvendiğim herşeyimi bilen herşeyini bildiğim çocukluk arkadaşımdı. Beraber büyümüş hep aynı okul ve sınıflara gitmiştik. Kendisi olmayan kız kardeşim gibiydi. Evleri bir alt sokaktaydı. Her gün sokak başında buluşur beraber on dakikalık yürüme mesafesinde olan okula yürürdük. Sessiz geçen dakikaların ardından konuştu.
-Naptın haftasonu yazdın mı Rüzgar'a?
-Yazdım ve beni engellemedi konuşuyoruz, çığlık atıp boynuma sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çaklıtlı Kekim ~yarı texting~✔
Kısa Hikaye053***: Pşşt, bebeğim, 053***: Çaklıtlı keksin, bu dünyada teksin 053***: Kimseye yar etmem, sen yanlızca benimsin ~♡~♡~♡~♡~ İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN İLK BÖLÜMLERİ ACEMİYCE YAZILDI. EĞER YAZDIĞIM HER KELİMEYİ SORGULAYACAKSANIZ LÜTFEN HİÇ GİRMEYİN. Lü...