Kvaiša

1.6K 88 0
                                    

Pramerkiu akis , jau norėjau šokti iš lovos , bet prisiminiau kad šiandien savaitgalis . Vėl užmerkiau akis , bet išgirdau šalia manęs atodūsi . Plačiai atmerkiau akis ir pažiūrėjau į dešinę puse , šalia manęs miegojo Liam. Staigiai šokau iš lovos , jis gulėdamas kažką sumurmėjo ir užknarkė per visa kambarį . Paėmiau pliušinį žaislą ir mečiau į jį , jis net ne sureagavo. Priėjau prie jo ir pradėjau jį purtyti , jis pramerkė akis ir žvelgė į mane lyg į kokia idiote .
- Kvaiša ką veiki mano kambaryje? – paklausė jis manęs piktai .
- Apsidairyk ir pažvelk kieno kambaryje iš tiesu esi . – atkirtau jam .
Jis atsisėdo ir apsidairė , na pagaliau jis suprato , kad yra mano kambaryje .
- Ką aš čia veikiu ? Tu gal mane išprievartaut norėjai? – girdėjau jo balse pašaipa .
- Tai aš tavęs norėčiau paklausti , ką veiki mano kambaryje . Pabundu ir randu tave savo lovoje – nenusileidau jam .
Jis išlipo iš lovos ir kažką murmėdamas išėjo iš mano kambario . Nuėjau prie veidrodžio ir atkreipiau į savo išvaizda dėmesį , atrodžiau tragiškai , plaukai susivėlę , veidas užtinęs .
- Savana tu tikrai seksualiai atrodai . – pasakiau tai sau pašaipiu balsu .
Mano telefonas suskambo , nuėjau prie veidrodžio ir pažiūrėjau kas skambina. Keista skambino man nežinomas numeris . Pakėliau ragelį .
- Klausau . – ištariau aš .
- Labas Savana!! – sušuko vyriškas balsas man į ausį.
- Labas , bet gal pirma prisistatyk . – nusijuokiau .
- Nejaugi pamiršai mano balsą ? Čia juk aš Niall.
- O Dieve Niall , nesimatėme kokius 5 metus ! – sušukau aš .
- Ne mieloji , nesimatėme 6 metus , ir aš esu už tavo namų durų . – girdėjau jo balse džiaugsma .
Numečiau telefoną ant lovos ir išbėgusi iš kambario , pasileidau link durų . Su Niall skambučiu pamiršau , kaip aš atrodau , man šia akimirka rūpėjo pamatyti jį . Atidariau duris ir puoliau į jo glėbi . Jis buvo toks užaugęs , negalėčiau dabar jo palyginti su berniuku kurį mačiau prieš 6 metus .
- Koks tu gražus . – ištariau aš kai atsitraukiau nuo jo .
Jis nusijuokė , jo juokas buvo toks gražus ir aksominis .
- Užeik . – pasakiau aš ir įsitempiau jį į vidų .
Greitai atsidūrėme mano kambaryje .
- Kaip aš tavęs pasiilgau ! – sušukau aš .
- Aš tavęs irgi , bet tau šiuo metu praverstu , dušas . – pasakė Niall ir nusijuokė .
Mečiau į jį pagalvę.
- Taigi tu užaugai , nejaugi pas Savana užaugo krūtinė? – pašaipiai paklausė jis. .
- Aš juk turėjau pasikeisti per 6 metus . – nusijuokiau .
- Tavo šiknius brolis vis dar gyvena su jumis ? – paklausė jis .
- Taip ir jis daugiau nei šiknius , tokio kaip jis nelinkėčiau niekam .
Į mano kambarį įžengė Liam , jis per daug dažnai pradėjo lankytis mano kambaryje . Jis norėjo kažką sakyti , bet pamatęs mane su Niall taip ir nieko nepasakė .
- Kas jis toks? – paklausė jis suirzęs .
- Jis mano draugas , tad dabar dink iš čia . – tariau taip pat irzliai .
- Jos kambaryje vaikinai nepageidaujami .- tarė jis Niall‘ui
- Ne tavo reikalas kas pageidaujami mano kambaryje , o kas ne ! – sušukau aš .
- Dink iš čia . – nekreipė dėmesio jis į manę ir toliau aiškino Niall‘ui.
- Gerai mažute , susitiksime vėliau . – ištarė Niall ir pakštelėjo man į žandą .
- Iki susitiko , šiandien vakare susitiksim . – ištariau aš su šypsena , mes lyg susitarę erzinome Liam .
Niall išėjo su šypsena , aš irgi negalėjau nustoti šypsotis , Liam žiūrėjo į manę lyg į kokia idiote . Pažvelgiau į jį šaltu žvilgsniu ir nusprendžiau jį ignoruoti kaip visada . Nuėjau į savo vonios kambarį ir užsirakinau duris .
Duše praleidau apie valanda , susišukavau ir pasidažiau . Šiaip nesidažau , bet šiandien buvo tam proga . Išėjau iš vonios tik su rankšluosčiu , nes maniau kad Liam bus jau išėjęs . Nustebau jį pamačiusi savo lovoj , akimirka sustojau ir spoksojau į jį , o jis į manę . Nuėjau prie rūbu spintos išsitraukiau suknele ir grįžau į vonia .
Apsirengusi grįžau į kambarį ir tikėjausi rasti jame Liam , bet jo jau nebuvo . Kažkiek nusivyliau , bet tuo geriau jei jo nėra . Nusileidau į apačia pusryčiauti . Prie stalo jau sėdėjo tėtis , mama ir Liam .
- Labas rytas . – ištariau aš su šypsena .
- Laiminga jau nuo pat ryto , nejaugi Liam spėjo tau pranešti naujiena ? – paklausė tėtis .
- Kokia naujiena? – paklausiau aš sutrikusi .
- Mes su mama išvykstame trims dienoms į kelionę . – nusišypsojo tėtis – bet manau mūsų Savana laiminga dėl kitu priežasčių .
- Manau ji įsimylėjusi . – pasakė tai mama su šypsena, su šiais žodžiais Liam susiraukė .
- Ne mama aš neįsimylėjusi, tiesiog man gera nuotaiką .
- Taigi prieš išvykstant pakartosiu jums keletą taisyklių , jos labiau skiriamos Liam . Na pirma taisyklė , po 21 val. iš namų nežengti nei žingsnio , nerengti vakarėliu ir aišku vienas kita prižiūrėkite .
- Žinoma aš prižiūrėsiu savo sesute . – nusišypsojo Liam.
- Manau tai ji tave prižiūrės . – ištarė mama .

ALONEWhere stories live. Discover now