Sėdėjau Zayn namuose , jie buvo kuklus . Maniau , kad toks kaip jis turės milžiniška namą , bet aš kaip visada klystu . Mano skruostas su kiekviena sekunde tino , regis Liam man gerai užvožė . Apžiūrėjau gerai kambarį kuriame sėdėjau , jis buvo paprastas. Kambaryje buvo milžiniška lova , spinta prikimšta Zayn rūbu . Pakilau nuo lovos ir nužingsniavau link rašomojo stalo . Atidariau viena stalčių ir jame radau tik keletą popierių , kitame stalčiuje radau žurnalą „Vyrams“. Kam jam žurnalas „Vyrams“ jei jis kasdien nuogybių prisižiūri darbe? Atsidusau , kur Zayn taip ilgai? Jis nieko nesakęs išėjo ir paliko mane kambaryje .
Vėl nuėjau iki lovos ir tik šįkart atsiguliau , mano kūnas reikalavo poilsio . Netrukus į kambarį įėjo Zayn, jis buvo tik su rankšluosčiu .
- Buvai duše? – paklausiau jo ir stengiausi nukreipti žvilgsnį kitur .
Jo kūnas fantastiškas , nesistebiu ,kad jis į kambarį atėjo pusnuogis .
- Argi nesimato? – paklausė jis ieškodamas rūbu .
- Mano klausimas tikrai buvo kvailas. – tariau nužvelgdama jį .
Jis pasirausęs po spinta ištraukė marškinėlius ir metė man.
- Eik į dušą ir apsivilk juos . – nusišypsojo jis .
Išlipau iš lovos ir su rankoje laikomais marškinėliais nuėjau į dušą . Norėjau užrakinti duris , bet pas jį užrakto nebuvo . Aišku kam jam rakintis vonios duris kai gyvena vienas . Nusimečiau savo skarmalus ir palindau po dušu . Karštas vanduo leido atsipalaiduoti kūnui . Po 15 min. jau buvau apsivilkusi Zayn marškinėlius . Apžiūrėjau save veidrodyje , atrodžiau seksualiai . Persibraukiau šlapius plaukus su ranka ir nedrąsiai išėjau iš vonios kambario .
Atidariau kambario duris ir įėjau į kambarį . Zayn jau buvo įsitaisęs lovoje .
- Kur aš miegosiu? – paklausiau jo.
- Ar tau panašu ,kad turėčiau daugiau lovų , žinoma kad su manimi. – nusijuokė jis .
Atsiguliau šalia Zayn , stengiausi gulėti ant pačio lovos krašto .
- Juk iškrisi iš lovos , atsigulk arčiau . – ištarė jis nužvelgdamas mane .
- Neiškrisiu. – sumurmėjau .
Man buvo nejauku gulėti vienoje lovoje su juo , dar niekada nemiegojau su niekuo kitu apart Liam .
- Aš tau nieko nepadarysiu , tu man per jauna . – ištarė jis .
Atsidusau ir atsiguliau šalia jo , jaučiau nuo jo kūno sklindančia šiluma . Atsiguliau ant šono ir jau beveik miegojau , kai pajaučiau ant savo šlaunies ranka . Atmerkiau plačiai akis ir atsisukau į Zayn , jau norėjau jam kažką sakyti , bet jis miegojo. Nejaugi jis per miegus mane glosto? Atsiguliau vėl ant šono ir Markas užmetė savo ranka ant manęs ir prisitraukė mane šalia savęs . Jaučiau jo raumeninga kūną , tai mane jaudino . Su ranka jis perbraukė man per krūtine .
- Mamyte. – ištarė jis tyliai.
Ką ? Kokia Mamyte ? Stengiausi garsiai nesijuokti , kad jo neprižadinti . Zayn taip pat pradėjo juoktis .
- Tu net nemiegojai! – sušukau aš ir bandžiau vaidinti pikta .
Jis pradėjo dar labiau juoktis , jo pokštai tikrai buvo nejuokingi .
- Aš pykstu . – ištariau aš.
- Nepyk kačiuk . – sumurkė jis .
Nesusilaikiau ir pradėjau juoktis .
- Zayn gana pokštu , mums laikas miegoti . – ištariau aš .
- Mhh. –sumurmėjo jis ir apsikabino mane per liemenį .
- Paleisk mane . – pasakiau jam .
- Ne miegosim taip. – sumurmėjo jis .
Nusprendžiau su juo nesiginčyti , tiesiog užmerkiau akis ir pasinėriau į gilu miega .
YOU ARE READING
ALONE
FanfictionISTORIJA PABAIGTA ;;;; ALONE 1 SEZONAS Istorija parašyta 2012 metais. Galbūt kai kurie ją yra skaite facebook, o jei neesi skaitęs jos tada paskaityk čia :))