- Paleisk mane . – ištariau Zayn.
- Atleisk mažute , bet negaliu .- Zayn mane tempė į darbuotoju patalpas , iš paskos ėjo Liam su savo pakalikais .
Galiausiai atėjome į patalpą , kurioje persirenginėjame . Zayn užrakino duris , Liam liko stovėti už jų . Nesuprantu kas čia dedasi?
- Viskas buvo suplanuota ? – paklausiau aš jo .
- Ne , tiesiog pats likimas tave atvedė pas mane . – nusišypsojo jis .
- Kodėl taip pasielgei su manimi? – paklausiau aš .
- Todėl ,kad buvau skolingas Liam . Jei tu nebūtum prisidirbusi , galbūt galėtum čia likti .
- Nešnekėk nesąmonių , kodėl Liam už durų ? – paklausiau aš .
- Nes aš turiu tave nubausti, jis per daug skystablauzdis, kad tave nubaustu . – jis pavartė akis.
- Ką? – paklausiau aš nesupratusi .
- Iš ties Žana juos užlaiko , o dabar tu ir aš turime dingti iš čia . – pasakė jis tai su šypsena , na žinoma jam tai tik kaip žaidimas.
Zayn atrakino senas duris , kurios vedė į lauką . Lauke stovėjo prabangus BMW automobilis . Zayn atidarė man dureles , užsisegiau saugos diržą . Markas atsisėdo prie vairo ir užvedė varikli .
- Kodėl man padėjai? – paklausiau aš .
- Todėl , kad noriu atkeršyti Liam tėvui , jis nužudė mano seserį . – girdėjau jo balse pykti .
Nieko jam nebepasakiau , nes aš jį supratau . Nors aš savo mamos nepažinojau , bet man buvo skaudu kai sužinojau kad Semas nužudė moterį kuri mane pagimdė .Zayn staiga sustabdė automobilį ir atsisuko į mane.
- Aš žinau ką mes darysime . Tu grįši namo ir vėl busi gera mergaite , tu įsivelsi į mafijos reikalus ir padėsi man juos sugniuždyti . Jei man nepadėsi nužudysiu tave . – pagrasino jis man .
- Tau nereikia man grasinti aš ir pati noriu jam atkeršyti . – ištariau aš .
- Tada puiku , galim grįžti į barą atiduosiu tave Liam . – nusišypsojo jis.
Jam patiko ta mintis , kad ant manęs rėks ar net muš . Tikėjausi laikas eis labai lėtai kol atvažiuosim , bet aš eilinį kartą klydau , mes čia atsidūrėme per greitai . Markas įleido mane pro tas pačias senas duris pro kurias išėjome . Atsisėdau ant kėdės ir stebėjau Zayn .
- Trenk man . – sumurmėjo jis šalia manęs .
- Kam? – paklausiau sutrikusi .
- Liam juk norėjo, kad tave pamokyčiau . – ištarė jis su šypsena .
Iškėliau ranka ir trenkiau iš visų jėgų , Zayn pasitrynė skruostą .
- O tu stipri . – ištarė jis .
Jis pradėjo mane nurenginėti , truputėli paplėšė rūbus . Zayn atsitraukė nuo manęs ir pažiūrėjo į manę , tikriausiai baisiai atrodžiau . Zayn susiplėšė savo marškinius .
- Čia kažko dar trūksta . – sumurmėjo jis .
Jis nuėjo iki kriauklės ir sušlapino savo rankas , priėjęs prie manęs jis patrynė mano akis , kad nubėgtu makiažas .
- Dabar nuostabu . – nusijuokė jis ir nuėjo atrakinti durų .
Sėdėdama nusisukau į sieną , kad atrodyčiau sugniuždyta . Girdėjau kaip duris užsitrenkė , tai reiškia ,kad Zayn išėjo. Kodėl man likimas toks nedėkingas , kodėl aš nusipelniau tiek kančių ? Visada gerai mokiausi ir pakenčiau įbrolio užgauliojimus , dabar aš turiu pasikeisti . Turiu tapti šalta ir bejausmė , turiu tapti gera aktorė , bet savo gėrio lengvai nepanaikinsi . Man išbiro pora tikrų ašarų . Koks mano gyvenimas būtu buvęs jei mano mama butu gyva ? Ir galiausiai kas yra mano tėvas?
Netrukus durys prasivėrė ir pro jas kaip spėju įėjo Liam.
- Tai ką Kale neatsisuksi?! – surėkė jis .
Girdėjau jo žingsnius artėjant link manęs .
- Nevykėlė . – sušnabždėjo jis man prie ausies .
Per mano kūną perėjo baimė ir šaltis . Nuo Liam sklido alkoholio kvapas , nejaugi jį nugirdė . Ak ta Žana , neveltui blondinė . Netyčia nuo savo minčių nusijuokiau . Liam griebė man už plaukų .
- Tau tai juokinga?! – suriko jis man į ausį .
- Eik velniop . – ištariau aš jam tai tiesiai į veidą .
Jis mane nuo kėdės nubloškė ant žemės . Butelis brendžio kurį laikė Liam sudužo prie mano galvos . Dabar mano akyse jis galėjo pamatyti tik baime .
- Neužteko Zayn nori ir manęs? – paklausė jis ir apžergė mane .
- Pasitrauk nuo manęs . – ištariau tvirtai .
- Nejaugi jau manęs nemyli ? – nusijuokė jis .
- Taip aš tavęs nemyliu , aš myliu Zayn. – žinoma aš jam tai melavau .
Jis man trenkė per veidą , nejaugi jis supyko dėl mano žodžių ? Nejaugi jis pats nesupranta, kad nelogiška pamilti žmogų per kelias dienas, o juolab Zayn tikrai ne tas vaikinas kurį galėčiau pamilti.
- Ne tu myli mane . – ištarė jis .
- O ar tu mane nors kiek myli , bent kaip sese? – paklausiau aš jo.
- Žinoma , kad myliu juk gyvename kartu nuo pat kūdikystės . – ištarė jis .
- Jei aš tau rupiu , neskriausk manęs . – ištariau kuo liūdniau .
Jis žvelgė į mano akis kuriose pasirodė ašaros . Jis nulipo nuo manęs ir išėjo iš čia . Lengviau atsipūčiau ir atsisėdau . Netrukus pro duris įžengė pro duris Žana . Jos akyse mačiau siaubą.
- O Dieve vargšele . – pribėgo ji prie manęs .
Stengiausi jai nusišypsoti , bet tai gavosi liūdna šypsena . Ji padėjo man atsistoti .
- Tavo skruostas patines . – ištarė jis su nerimu .
- Nieko tokio . – ištariau aš tyliai .
- Liam išėjo liūdnas , jis liepė Zayn tave pasaugoti iki rytojaus . – ištarė ji liūdnai .
- Tai kur aš dabar vyksiu ?
- Pas Zayn . – ištarė ji liūdnai .
Žinia , kad būsiu su Zayn dar neliūdino , mane liūdino tai , kad turėsiu grįžti namo . ..
YOU ARE READING
ALONE
FanfictionISTORIJA PABAIGTA ;;;; ALONE 1 SEZONAS Istorija parašyta 2012 metais. Galbūt kai kurie ją yra skaite facebook, o jei neesi skaitęs jos tada paskaityk čia :))