Melas

1K 57 0
                                    

Pabudau nuo stiprios saulės šviesos . Nejaugi saulės šviesa man neleis miegoti? Pasivartaliojau lovoje ir į kažką atsitrenkiau , iš kart sustingau ir pramerkiau akis . Šalia manęs gulėjo Liam. Šokau iš lovos ir susirinkau nuo žemės drabužius . Susiradau vonios kambarį ir ten užsirakinau . Pažvelgiau į veidrodį ir atsidusau, atrodžiau klaikiai , makiažas buvo nubėgęs. Nusiprausiau veidą , apsirengiau savo drabužius. Atsirėmiau į duris ir bandžiau atpalaiduoti savo kūną. Kas vakar įvyko tarp manęs ir Liam? Manau atsakymą jau žinau. Mano atmintis buvo lyg užblokuota, bet numaniau, kas vakar įvyko. Atsisukau į durų puse ir palenkiau rankena , tyliai įžengiau į kambarį , maniau kad Liam dar miega , bet klydau .
- Labas rytas saulele . – nusišypsojo jis .
- Parvežk mane namo . – stengiaus kalbėti šaltai bet mano balsas drebėjo .
- Nebūk tokia šalta man .
Nusisukau nuo Liam, nes lipo iš lovos visiškai nuogas .
- Apsirenk ir parvežk mane namo.
Liam atsuko mane į savo puse , aš užmerkiau stipriai savo akis. Norėjau jam išrėkti į veidą, kad jis pasinaudojo manimi, bet buvau per silpna tam.
- Atsimerk , juk jau viską matei .- nusijuokė jis .
Papurčiau galva , nenorėjau jo išvysti nuogo , tai mane sutrikdytu dar labiau . Jo ranka perbraukė per mano skruostą, tai buvo labai švelnus prisilietimas .
- Atleisk , kad vakar buvau toks šiurkštus . – kalbėjo jis per ne lyg švelniai .
Vėl papurčiau galva , tikrai nesiruošiu jam atleisti , už vakar. Niekada neatleisiu nei jam nei Semui. Semas kentės už mano motinos mirti , o Liam turi atsiimti už visas skriaudas ką jis man padarė. Aš sau pažadėjau , kad busiu stipresnė ir kovosiu už save. Semas žudikas , jis nužudė tikriausiai daug žmonių. Semo priešai trokšta jo mirties , dabar aš viena iš tų priešų.
- Kaip nori , nenori, kad gražiai elgčiausi ? Tada busiu blogas vyrukas. – visas Liam švelnumas dingo , dabar jis kalbėjo šiurkščiai.
- Parvežk mane namo. – paprašiau jo.
- Gerai. – ištarė jis be jausmų.
Liam pasitraukė nuo manęs ir nuėjo rengtis į vonia. Radau ant stalelio cigarečių pakelį , išsitraukiau viena cigarete ir prisidegiau . Įtraukiau viena dūmą ir užsikosėjau . Tikriausiai kosėjau per garsiai , nes netrukus grįžo Liam. Jis atėmė iš manęs cigarete ir užgesino .
- Jeigu dar karta pamatysiu rūkančia , neatsakysiu už savo veiksmus . – kalbėjo jis piktai.
Nieko jam neatsakiau tiesiog žiūrėjau jam į akis. Liam pasiėmė automobilio raktelius nuo staliuko ir atsisuko į mane.
- Vykstame namo. – sumurmėjo jis praeidamas pro mane .
Sekiau jam iš paskos iki pat automobilio. Jis man atidarė dureles , įsėdau į automobilį. Netrukus šalia manęs atsirado Liam . Mūsų kelionė skendėjo tyloje . Nei jis , nei aš neturėjau ką pasakyti. Norėdama tyla nutraukt įjungiau muziką. Muzika man nė kiek nepadėjo , ji mane dar labiau nuliūdino , nes grojo liūdna muzika. Liam išjungė muzika, tikriausiai jam taip pat nepatiko ši daina.
- Kai grįšime namo , nebandyk ką nors pasakyti tėvui apie mus. - pagaliau nutraukė tyla Liam.
- O jeigu aš jam viską pasakysiu? Kodėl turėčiau tylėti?
- Todėl , kad jeigu jam pasakysi viską kas tarp mūsų nutiko , jis pamatys tavo laiškelius , kuriuose tu prisipažįsti , kad žinai kas tavo motinos žudikas. – nusišypsojo jis.
- Tai jis jų nematė? – paklausiau aš nustebusi.
- Ne , nenorėjau , kad turėtum bėdų. – prakalbo jis kiek švelniau.
- Kodėl tau rūpi? – mano kalboje vis dar skambėjo nuostaba .
- Tai nesvarbu. – tarė jis įsukdamas į kiemą .
Netrukus atsidūriau prie namo durų ,bijojau pro jas įžengti . Ką aš pasakysiu Semui? Buvau bloga dukra ir dabar vėl būsiu gera , lyg nežinočiau kad jis mano mamos žudikas? Įžengiau pro duris ir susidūriau su piktu tėvo žvilgsniu.

ALONEWhere stories live. Discover now