PABAIGA

1.3K 67 21
                                    

Važiavau tamsiomis gatvėmis , viskas turi pasibaigti , ties Harry , privalau šį kartą būti laiminga. Zayn sportinis automobilis yra nuostabus , su šiuo automobiliu nardžiau pro kitus automobilius. Na manau , kad šio automobilio jis neatgaus. Nusišypsojau nuo savo minčių , jaučiau , kaip manyje auga naujas žmogus. Galbūt kaltas alkoholio kiekis mano kraujyje, nors jis visai mažas , bet jaučiuosi laiminga. Dar kelios gatvės ir aš būsiu prie ligoninės durų, ir štai įsukau į stovėjimo aikštele.
Iš lipau iš automobilio ir su trenksmu užtrenkiau automobilio dureles, visa kelia link Harry palatos šypsojausi , bet jaučiau , kad mano šypsena , gali netrukus dingti. Net nespėjau įeiti į palatą , kai mane prie durų sustabdė Garbaniaus gydytojas , bent aš taip manau.
- Kas jūs būsite? – paklausė jis manęs.
- Harry mergina . – atsakiau , nes jei pasakyčiau draugė arba niekas , šis žmogus manęs neįleistu.
- Tad , kol neįėjote į palatą , noriu pranešti liūdnas žinias. – ištarė jis ir pasikasė pakaušį.
- Kokias dar žinias? – paklausiau sutrikusi , Dieve tik neleisk jam ištarti , kad jis miręs.
- Pono Harrry būklė labai sunki, šiuo metu jo gyvybe palaiko tik gyvybe palaikantys aparatai. Mes jau nebe turime vilčių , kad jis gyvens. – ištarė jis.
- Nesuprantu , kaip jis gali būti komoje? – paklausiau piktai.
- Į jo smegenys įsiliejo kraujas, tik stebuklas jį gali išgelbėti. – tai taręs gydytojas išėjo.
Stovėjau , be amo. Juk kraujas negalėjo užlieti visų smegenų , tada jis būtu miręs. To nelinkėčiau niekam ,tik ne tokios mirties. Šiuo metu jaučiau pykti Zayn, kaip jis galėjo leisti sumušti Harry, šitaip sunkiai. Nesvarbu koks Harry yra , bet man šiuo metu jo pagailo. Kaip sakoma Dievas yra ,jis ir jis atlygina už visus skausmus, tad šiuo metu Harry kenčia nuo savo nužudytu žmonių.
Atsidusau ir pravėriau palatos duris, lovoje gulėjo Harry kūnas, galėčiau pasakyti , kad jis atrodė , kaip negyvas. Galbūt jo Dievas nepasigailės ir išsiųs į pragarą? Šiuo metu jo veide nebuvo jokių jausmų , lyg jis miegotu.
- Labas Harry , tai aš Savana. – ištariau jam, nors tai buvo kvaila.
Bet juk sakoma , kad komoje gulintis žmogus , gali girdėti viską ką šneką kiti.
- Zayn man pasakė apie tavo praeitį, pasakė kad tu . . . tu samdomas žudikas. Bet galbūt tu tik toks buvai, aš tikiu , kad tu pasikeitei, nes kai mums pritrūko pinigų tu nebėgai žudyti žmonių , o likai šalia manęs, mane globojai. – paglosčiau jo veidą.
Man buvo keistą , kalbėti ir negirdėti atsakymų , bet prieš išvažiuojant noriu jam ką nors pasakyti, galbūt jei jis pabus jo atmintyje išliks viskas ką jam sakiau. Prisitraukiau šalia kėde ir atsisėdau , noriu čia pabūti ilgiau , man skaudu jį palikti tokioje būsenoje.
- Žinai , kai buvau mažytė ir augau su ne savo mama, ji mane mokė nepasiduoti. Juk mes visi patiriame sunkumu. Ir kai mane erzindavo Liam, ji man pasakydavo : Nekreipk į jį dėmesio , nes tu stipresnė už jį. Ji visada mane drąsindavo, na o aš visus skaudžius Liam žodžius dėjau į savo įsivaizduojama maišelį, bet kai jis plyšdavo , puldavau į depresiją. Ir žinai ką supratau? Mes negalime viso šlamšto kaupti savyje ir laukti kol viskas pratrūks, mes turime viską išgyventi. Aš suprantu , kaip tau dabar yra sunku, bet šiuo metu siūlau tau nepasiduoti, kovok prieš mirti , kovok už gyvenimą. – paglosčiau jo ranką.
Per visą šį laika jis buvo man labai artimas, niekada jam nepasakojau apie savo praeiti , tiesiog jos nenorėjau prisiminti. Bet dabar turiu galimybe atsiverti iš širdies, lyg kokia kunigui.
- Tikiu , kad žmonės gali keistis ir tikiu , kad tu pasikeitei. Visiems ateina laikas keistis , tad dabar atėjo laikas ir man. – atsidusau. – Važiuosiu į kokį koledžą, noriu tęsti mokslus. Galbūt ten nebebus jokių ginklų , dramų. Jau net nebepamenu , ką reiškia bendrauti su paprastu žmogumi. – nusijuokiau.
Mano manymu , man jau laikas eiti, nebegaliu daugiau čia sėdėti. Pakilau nuo kėdės ir pabučiavau jo kaktą.
- Iki Harry, prisimink mano žodžius, NEPASIDUOK.
Tai ištarusi pažvelgiau į jį paskutinį kartą ir išėjau pro duris. Daugiau nebegaliu čia likti.
Jau po valandos mano automobilyje gulėjo lagaminas su pinigais, pradžiai man jų reikės, vėliau susirasiu darbą. Negaliu patikėti , kad beveik po dienos tapsiu paprasta merginą , netekusi tėvų , nebendraujanti su savo „Broliu“.
Pagaliau viskas bus kitaip...
Naujas gyvenimas ...
Nauji Draugai...
Įsėdau į automobilį, pasileidau garsiai muziką, bei nusišypsojau veidrodėliui. Aš vėl LAISVA!

SEZONO PABAIGA.

ALONEWhere stories live. Discover now