Atsisveikinimas

803 37 0
                                    

Harry sunkiai sužalotas guli vietinėje ligoninėje. Vis dar nežinau dėl kokios priežasties jis buvo sumuštas ir jei ne aš , jį galėjo nužudyti. Ką po velniu čia veikia Zayn? Kas čia vyksta? Tai klausimai kurių norėčiau paklausti Harry, bet negaliu , jis guli be sąmonės. Užvėriau jo palatos duris ir išėjau iš ligoninės. Man reikia susitikti su Zayn , privalau išsiaiškinti , kas čia vyksta. 
Įlipau į automobilį ir užvedžiau varikli , žinojau , kur man reikia važiuoti. Pasukau link senų fabrikų , ten yra apleisti sandėliai. Žinau , kad Zayn visada viską renkasi apleista , kad nekristu į akis. O šiame miestelyje yra tik vieni apleisti sandėliai. 
Pastačiau automobilį , visai šalia sandėlio įėjimo. Šiose sandėliuose kuo puikiausiai tiko laikyti kontrabandą. Išlipau iš automobilio ir už džinsu užsikišau ginklą. Šiuo metu man reikėjo visų apsisaugojimo priemonių. 
Be jokių įžangų t.y. pasibaladojimo į duris įėjau į sandėlį, į mane įsmigo 5 vaikinų žvilgsniai. 
- Kur Zayn? – kalbėjau garsiai , bei aiškiai.
- Jis savo kabinete. – ištarė aukštas šviesiaplaukis vaikinas.
- Veskite mane pas jį. – kalbėjau valdingai.
Jis mane nužvelgė , lyg nepasitikėtu manimi ir nenorėtu vesti pas savo bosą.
- Pirmiau patikrinsiu ar neturi jokio ginklo. – nusišypsojo jis per daug plačia šypsena.
- Džo nenusišnekėk ,ar tau ji panaši į tokią, kuri ginklą turėtu? – išgirdau kažkokio vyriškio balsą iš salės galo.
Tai štai koks šio vaikino vardas Džo , regis iš salės galo vaikinas mane išgelbėjo. Nejaugi atrodau tokia, kuri nemokėtu ginklu naudotis? Na gerai, galbūt mano išvaizda per daug švelni , bet nereikėtu spręsti pagal išvaizda , kokia aš iš tiesu esu. 
- Nagi Džo , juk nestovėsime čia visą dieną ,vesk mane pas Zayn. – nusišypsojau jam. 
- Žinoma , eik paskui mane. – nusišypsojo jis taip pat.
Nusekiau paskui jį, praėjome pro daug tabako kontrabandos, džiaugiuosi , kad jie bent žmonių nežudo , o kontrabanda užsiėminėja. Džo pabeldė į duris ir įėjome į niūru kabinetą, ant žemės mėtėsi kelios alaus skardinės, o ant krėslo sėdėjo įsidrėbęs Zayn.
- Savana? – paklausė jis taip lyg nepatikėtu , kad čia tikrai aš.
- Čia Savana? Atleiskite šefe , jei būčiau žinojęs ,kad čia ji, nebūčiau atvedęs jos čia. – kalbėjo pasimetęs Džo.
- Džo eik iš čia. – kalbėjo Zayn. 
Nejaugi aš visur žinoma, tik kai kas nors ištaria mano vardą , visi išsigąsta. 
- Prisėsk. – sumurmėjo Zayn.
Atsisėdau ant kėdės ir pažvelgiau į Zayn , kurį laika jo nemačiau ir tikėjausi , kad nepamatysiu. Bet vis vien kas nors atsitinką , kas atveda mane čia. Nejaugi likimas man toks negailestingas? Juk net blogiausios pasakos turi laimingą pabaigą. Kada aš turėsiu savo laimingą pabaigą? 
- Atėjau čia ne šeip sau , noriu sužinoti kodėl sumušėte Harry? – paklausiau kiek piktai. 
- Na jei ne tu , būčiau jį nužudęs. Nesitikėjau , kad tu su juo , galvojau gyveni kur nors sau vieną. – kalbėjo jis.
- Ką jis padarė tokio , kad pagal tave turėjo būti nužudytas? – paklausiau.
- Jei tau įdomu žinoti, jis pavogė mano tabako krovinius ir juos pardavė. Kiek žinau Harry dirba vietiniams banditams , jie bijo manęs , tad sugalvojo Harry įkišti į visą šita šūdą. – kalbėdamas Zayn atsikimšo alaus butelį.
Sėdėjau šoke, nejaugi jis man melavo? Jis jokio darbo legalaus neturi , visi šie pinigai buvo suteršti.
- Tu kažką maišai. – kalbėjau vis dar netikėdama jo žodžiais.
- Ar tau atrodo , kad kažką maišyčiau? Ar tu , bent pasidomėjai jo praeitimi? Galiu pasakyti tik tiek , kad jam per žemas lygis buvo dirbti su tais pašlemėkais, regis jums tikrai reikėjo pinigų. – nusijuokė Zayn. 
Aš žinau , kad Harry dirbo Lizai, bet juk jo praeitis nėra jau tokia baisi. Liza buvo maloni moteris ir netikiu , kad jie darė kažką baisaus. 
- Ką tu nori man pasakyti tuom , kad aš nežinau Harry praeities? – paklausiau jo nepatikliai. 
- Miela Savana , jis buvo profesionalus samdomas žudikas. – ištarė jis tai labai rimtai.
Pašokau nuo kėdės , juk jis juokauja? Aš galvojau , kad gyvenu namuose su žmogumi mažiausiai susijusiu su žmogžudystėmis ir visomis kitomis nesąmonėmis. Kodėl viskas amžiais pasisuka ne ta linkme? Zayn pakilo taip pat nuo kėdės ir priėjo prie manęs.
- Suprantu sunku susitaikyti su tokia žinia. – ištarė jis guodžiamu tonu.
- Bet jis nebuvo į jį panašus , jis buvo be galo švelnus ir mylintis. – sušnabždėjau aš.
- Galbūt jis pasikeitė. – kalbėjo jis visiškas nesąmones, bandydamas mane nuraminti.
- Nenusišnekėk. – išplėšiau iš jo rankų butelį ir užsiverčiau visa alų.
Bet spėjau atsigerti visai ne daug , nes Zayn atėmė iš manęs alų.
- Negerk , viskas bus gerai. – žvelgė į mane Zayn apgirtusiomis akimis. 
- Ne , nebus. Aš pasitikėjau juo. 
- Tu turi dabar galimybe bėgti. Aš galiu tau padėti. – apsikabino jis mane. 
- Ne , negaliu daugiau bėgti. Tu net neįsivaizduoji , kaip aš pavargau nuo visų tų bėgimu. 
- Tada pasirink vieta , kurioje norėtum būti . Kokia vieta įsivaizduoji , kaip normalaus gyvenimo vieta? – paklausė jis manęs. 
- Koledžą. – ten juk prasideda geriausi gyvenimo metai. 
- Puiku , susikrauk daiktus ir aš tau parūpinsiu vieta koledže. 
- Negaliu dabar tiesiog paimti ir dingti. Privalau pasikalbėti su Harry. – ištrukau iš jo glėbio.
Nelaukiau ką man pasakys Zayn , tiesiog dabar turėjau viską išgirsti iš Harry lūpų . Viena mano širdies pusė tiki , kad Harry ne toks. 

ALONEWhere stories live. Discover now