Prieš mane atsivėrė didingas Londono vaizdas , nė nemaniau kad jis toks gražus . Londono visiškai nepažinojau , tad teks pirma susirasti nakvyne , o vėliau keliausiu ieškoti darbo . Pagaliau traukinys sustojo ir aš išlipau . Įkvėpiau gryno oro. Pradėjau žingsniuoti gatvėmis , nė neįsivaizduoju kur esu , tiesiog ieškojau kur galėčiau praleisti naktį . Gana greitai priėjau parduotuves įsikūrusias po butais . Čia pat buvo ir kioskas , ant jo buvo priklijuota lipdukų . Žengtelėjau pažiūrėti iš arčiau , čia buvo tiesiog skelbimai . Galiausiai suradau skelbimą , kad siūlo buto nuoma ir dėl kainos galima tartis . Nusirašiau adresą ir su praeivių pagalba radau namą . Pabeldžiau į duris ir jas atidarė kažkoks senis su žiurkės snukiu .
- Radau skelbimą kad nuomojate butą . – stengiausi kalbėti maloniai .
- Tai tiesiog kambarys , 50 svaru savaitei . – ištarė jis bjauriu tonu .
- Ten buvo parašyta , kad dėl kainos galima tartis . – tariau jam.
- Mažute tau panašu , kad aš noriu tartis . 50 svaru už savaite , paimsiu iškart už 2 savaites . Džiaukis kad imu tik už 2 sav. Kiti prašo už visa mėnesi . – ištarė jis .
Išsitraukiau tuos 100 svaru ir padaviau jam . Jis mane nuvedė į niūriu kambarį , jame buvo tik lova ir spinta . Numečiau krepšį ant lovos ir atsidusau . Man liko tik 50 svarų , turiu kuo greičiau susirasti darbą.
Iš krepšio išsitraukiau savo rūbus , susidėjau juos į spintą . Kodėl viskas susiklostė būtent taip? Kas bus toliau ? Mano telefonas vis skambėjo , reikės pasikeisti numeri . Telefonas vėl suskambo , nuėjau pažiūrėti kas skambina . Man skambino Džesika .
- Klausau . – ištariau .
- O Dieve , Savana kur tu esi? Visi tavęs ieško! – suriko ji į telefoną .
- Man viskas gerai ir esu ten kur manęs nerasit . – ištariau šaltai .
- Grįžk namo, Liam dėl tavęs eina iš proto . – maldavo ji .
- Aš negaliu grįžti , jie yra mano motinos žudikai .
- Grįžk , juk blogiau nebus . – toliau maldavo ji .
- Atleisk , bet negaliu . – tai tarusi padėjau ragelį .
Atsidusau , nejaugi Džesika manęs nesupranta ? Apsirengiau savo švarkelį ir išėjau iš namų . Ėjau gatvėmis ir pamačiau naktinį klubą . Ant durų buvo užrašas : REIKALINGI DARBUOTOJAI .
Įėjau į vidų , viduje grojo garsi muzika . Priėjau prie baro . Nusišypsojau barmenui .
-Martinio . – ištariau garsiai , nes per muzika nieko nesigirdėjo .
Jis palinksėjo galva ir netrukus , gėrimas atsirado prieš mane . Aplinkui šoko merginos , bet to nepavadinčiau šokiu .
- Prie durų buvo parašyta ,kad ieškote darbuotoju – sušukau tam barmenui .
Jis nužiūrėjo mane ir nusišypsojo . Jis nuėjo prie kito barmeno ir kažką jam sakė , netrukus grįžo ir priėjo prie manęs .
- Eime . – ištarė jis .
Atsistojau ir sekiau iš paskos , mes ėjome į darbuotojų patalpas , praėjome duris . Čia buvo tylu ir nesigirdėjo klubo muzikos .
- Koks tavo vardas? – paklausė jis manęs.
- Savana .
-Taigi Savana , mes ieškome šokėju . – ištarė jis su šypsena .
- Na jūsų klube šokamu šokiu nepavadinčiau šokiu . – ištariau aš .
- Šokėjos darbas ne tau , šokėjos turi turėti didele krūtine ir gražu užpakaliuką . – kalbėjo jis, nužiūrinėdamas mane .
Jis trenkė man per užpakalį, pažiūrėjau į jį sutrikusi .
- Pratinkis prie grabaliojimų , nes dirbsi padavėja . – nusišypsojo jis .
- Gerai bus ir padavėja , nes man labai reikia darbo . – ištariau aš .
- Taigi nuo kada gali pradėti dirbti?
- Kad ir nuo šiandien . – ištariau šį kart su šypsena .
- Gerai , bet šiandien tik stebėsi viską, turi išmokti aptarnauti klientus . – jis vis šypsojosi .
- Gerai .
Jo ranka apsivijo mano liemenį ir nusivedė iki baro . Su tuo kitu barmenu kalbėjosi žavi blondinė.
- Žana , susipažink tai bus tavo nauja bendradarbė . – pašaukė ta blondine , barmenas .
Ji priėjo prie mūsų ir nusišypsojo .
- Malonu susipažinti , kuo tu vardu? – paklausė manęs Žana.
- Savana . – nusišypsojau jai maloniai .
- Labai gražus vardas . – ištarė ji maloniai .
- Savana šiandien stebės darbą , pamokyk ją kaip elgtis su klientais . – kalbėjo barmenas .
- Supratau vade. – tarė ji ir nusijuokė .
Barmenas nusišypsojo .
- Savana būk prie manęs ir stebėk aplinka , geriau netrukdom Žanai dirbti . – ištarė jis .
Žana nusišypsojo ir nuėjo priiminėti užsakymu .
- Taigi koks tavo vardas? – paklausiau aš jo .
-Zayn . – prisistatė jis .
Nieko jam neatsakiau , nes kažkokia mergina užsisakė gėrima . Stovėjau ir stebėjau kaip Zayn flirtuoja su kliente , nejaugi čia toks darbas flirtuoti? Žana pasirodė prie manęs .
- Taigi pirma darbo taisyklė , išversk papus ir eik aptarnauti kliento . – nusijuokė ji .
- O flirtuoti irgi reikia? – paklausiau aš .
- Ak taip žinoma , flirtavimas yra būtinas . Matai kaip Zayn flirtuoja ? Taip turi flirtuoti ir tu , taip palieka daugiau arbatpinigių . – paaiškino ji .
- Supratau .
- Einu nunešti gėrimus , jei ką dar pasimatysim . – nusišypsojo ji ir nuėjo .
Pastebėjau dar viena dalyką , čia amžinai reikia šypsotis . Pasirepetavau ir aš , išsišiepiau kaip kokia idiotė .
- Kodėl šypsaisi? – paklausė manęs Zayn.
Iš kur jis čia išdygo ? Nustojau šypsotis. Zayn man trenkė per subine , tai mane privertė nusijuokti .
- Gražus mažas užpakaliukas . – sušnabždėjo jis man prie ausies .
Net nepajaučiau , kaip nuraudau .
-Ak kokia tu drovi . – nusijuokė jis .
- Aš ne drovi . – ištariau aš .
Jis atsistojo šalia manęs ir perbraukė su savo ranka man per žandą , buvau užburta jo žvilgsnio . Jo lūpos prisilietė prie manęs , bet mums net nespėjus pasibučiuoti , jis atsitraukė ir nusijuokė . Dabar tai tikrai buvau raudona kaip burokas .
- Ak kokie mieli žandukai . – nusijuokė jis .
- Ei ar galėčiau būti aptarnaujama!! – sušuko kažkokia mergina .
Jis man šyptelėjo ir nuėjo prie klientes . Zayn toks žavus , bet jis ne man .
- Tu raudona , net labai raudona . – pasakė Žana prie manęs .
Ak net ji tai pastebėjo , nusijuokiau . Čia jaučiausi jaukiai ir saugiai . Žana su Zayn tapo mano draugais vos per viena vakarą .
YOU ARE READING
ALONE
FanfictionISTORIJA PABAIGTA ;;;; ALONE 1 SEZONAS Istorija parašyta 2012 metais. Galbūt kai kurie ją yra skaite facebook, o jei neesi skaitęs jos tada paskaityk čia :))