Ir vėl Zayn

874 49 0
                                    

-Aš išgelbėjau tau gyvybe. – ištariau tai po daug laiko tylos.
-Dėl manęs nereikėjo aukoti savo gyvenimo Zayn. – ištarė Liam piktai.
- Reikėjo , atleisk , bet man laikas vykti namo.
- Ten net ne tavo namai, kokio velnio tu grįžti pas Zayn? Grįžk su manimi namo. – ištiesė jis man ranka.
- Atleisk , bet aš negaliu. –ištariau liūdnai.
Atsistojau ir susirinkau daiktus, negalėjau daugiau čia likti. Jei Zayn žmonės mus pamatys kartu , man bus blogai. 
- Bent paskambink man ir pasakyk, kaip tau sekasi. – ištarė jis.
-Žinoma.- išspaudžiau maža šypsenėle.
Paskutini kart pažvelgiau į jį ir išėjau iš kavinės. Mano viduje sukilo daug jausmų , jei turėčiau galimybe viską mesčiau ir eičiau pas jį, bet aš negaliu , Zayn sukeltu tikra kara dėl manęs. Aš net nežinau ar iš tiesu Zayn mane myli. Anksčiau jis buvo kitoks, kai pirma karta sutikau jį bare, jis buvo geresnis net už Liam. Zayn elgėsi su manimi švelniai ir gražiai , net tada maniau kad jis išgelbėjo mane nuo Liam, bet dabar pasirodo Zayn mane apgavo. Buvau jau netoli namų , mane kankino nerimas , kad Zayn žmonės galėjo mus pamatyti, bet dabar tikiuosi , kad Zayn miega. Pastačiau automobili kieme ir pasėmusi tašę nuėjau į namus. Namuose buvo tylu, tikriausiai Zayn miega. Nuėjau į mudviejų kambarį , Zayn buvo nusirengęs ir sapnavo 9 sapną. 
Nusimečiau džinsus ir palaidine ir griuvau į lovą. Ši diena mane baisiai nuvargino. Staiga pajaučiau ranka ant savo krūtinės, ji kilo prie mano kaklo. Mano kūnas sustingo. Zayn ranka sustojo ties mano kaklu, jaučiau kaip jo gniaužtai vis stipriau spaudžia mano kaklą.
- Kale kur buvai? – išgirdau jo balsą visai šalia manęs.
- Kavinei. – vos ištariau šį žodi , nes man pradėjo trūkti oro.
- Su kuo? 
Norėjau jam atsakyti , kad viena , bet mano gniaužiamas kaklas man to neleido. Jis mane uždusins čia ir dabar , jaučiu tai. Ir tai bus dviguba žmogžudystė nes jis nužudys ir savo vaiką. Pradėjau kosėti, jis atleido gniaužtus. Pasijutusi laisva atsisėdau lovoje ir įkvėpiau oro, kurio man dabar labiausiai reikėjo. 
- Aš buvau viena. – ištariau užkimusiu balsu. 
Zayn nieko neatsakė tiesiog gulėdamas žiūrėjo į lubas.
- Meluoji. – pasakė jis po minutės tylos.
- Dieve Zayn , patikėk manimi buvau viena. – ištariau tai kaip profesionali melagė.
- Gerai, gulk. – ištarė jis įsakmiai.
Atsiguliau šalia jo , bet vis dar buvau įsitempusi, bijojau jo labiau nei kieno kito. Tik Zayn man sugeba įvaryti tiek baimės. Vis dar kvėpavau giliai, man skaudėjo kaklą ir tikiu kad liks mėlynės. Jis apsikabino mane per liemenį.
- Zayn nelysk . –ištariau tyliai.
- Atleisk aš nenorėjau tavęs skriausti. – sušnabždėjo jis.
- Aš tai girdžiu kasdien. Žinok man skauda, man labai skauda. – susigraudinau aš.
- Atleisk daugiau to nebus. 
Nieko jam neatsakiau , svarsčiau ar jam pasakyti ar aš nėščia , juk vėliau pilvas pradės matytis ir jis tikrai tai pastebės.
- Zayn , aš nėščia. – ištariau tyliai.
- Ką?! 

ALONEWhere stories live. Discover now