„ Mafija , jau užėmė miesto bankus , piliečiai puolė į paniką . Daug kas palieka miestą , nes bijo dėl savo gyvybių . Kai kurie piliečiai džiaugiasi kad grįžo mafija , nes anot jų mafijos įstatymai geresnį ir jų gyvenimas palengvės vėl . “
Vėl straipsniai apie juos , kas bus toliau ? Ką jie užims dar ? Kodėl mano tėvas nieko nedaro , ar jis neturėtu nerimauti dėl savo įmonės? Išgirdau apačioje riksmus , mano tėvas ant kažko rėkė . Pravėriau duris , kad girdėčiau kas vykstą .
- Tu beprotis , kaip tau į galva šovė mintis platinti narkotikus!!! – rėkė tėtis . Jau numaniau ant ko jis rėkia .
Nejaugi Liam platino narkotikus Beprotis , tikiuosi jį tėvas gerai pamokys .
- Tau Tonis viską pasakė? – dabar jau išgirdau Liam balsą .
-Taip ir jis gerai padarė ,kad man pasakė . – girdėjau tėvo griežta balsą .
- Jis man grasino , Tonis sakė , kad jei nieko nepadarysiu kad jį apsaugočiau nuo tavęs , pasakys Savanai , kad tu jos motinos žudikas.
Po šių žodžiu stovėjau šoke , nejaugi jis pasakė kad mano tėvas yra mano tikrosios motinos žudikas .
- Idiotas , jis nusipelno mirties! – sušuko piktai tėvas .
Grįžau į savo kambarį , suklupau ant žemės ir pradėjau verkti . Jis melagis , jis visa laiką melavo , apie mano motinos mirties aplinkybes . O dabar pasirodo jis ir yra mano motinos žudikas . Susiėmiau už galvos ir pradėjau verkti , mano ašaros veržėsi ir net nežadėjo sustoti . Mano gyvenimas sugriuvo per kelias akimirkas , dabar aš likau viena . Visa gyvenimą man buvo sakomas melas . Dabar aš nežinau kas tiesa o kas melas . Sunkiai atsistojau ir nuėjau iki lovos . Ką man dabar daryti? Kaip aš galiu likti gyventi čia šalia žudiko, kurį visada vadinau savo Tėvu ? O Liam? Kaip jis man galėjo nesakyti tiesos? Kodėl jis slėpė nuo manęs tiesa ši tiek laiko? Pilna klausimų , bet atsakymo nė vieno . Lyg su šia akimirka dingo visa meilė Liam ir šiai dirbtiniai šeimai .
Turiu kažką daryti , negaliu tiesiog sėdėti . Aš turiu atkeršyti Semui , negaliu leisti jam likti nekaltam . Negalėčiau jo nužudyti , nes jis mane užaugino . Nesuprantu tik tai vieno , kodėl jis mane priglaudė , jei nužudė mano motina? Išsitraukiau savo sena krepšį , susikroviau būtiniausius daiktus . Mano planas toks , dingsiu niekam nieko nepranešusi . Paėmiau visas savo santaupas , turiu tik 150 svaru , galbūt užteks naujo gyvenimo pradžiai? Atsidariau langą , teks šokti kaip ir praeita karta , jau norėjau šokti , bet sustojau , gal palikti laiškelį ar ką? Išsitraukiau 2 balto popieriaus lapus . Pirmas laiškas buvo skirtas Liam :
„Liam
Aš išėjau , išvažiuosiu ten kur manęs nepasieks tavo tėvo melas . Nežinau kodėl taip ilgai slėpei nuo manęs tiesa , juk aš jau nemaža . Tu buvai teisus aš tave myliu , žinau kad tavęs nepamiršiu . Kad ir koks buvai šiknius žinok tik tai MYLIU ir MYLĖSIU tave amžinai . . .
Su meile Savana“
Mano veidu nusirito ašara , man buvo sunku palikti jį, nors ir koks jis buvo .
Taigi pradėjau kita laišką Semui:
„Semai . . .Nekenčiu tavęs tu nužudei mano motina. Tik nesuprantu vieno , kam mane priglaudei? Išėjau iš namu , aš eisiu ten kur manęs nerasi . . . Tu man daugiau man nebe tėvas !
SAVANA“
Dabar ramia širdim galėjau išeiti , bet kodėl neparašiau laiško savo netikrai mamai? Galbūt todėl , kad ji ir taip žino , kaip ją myliu . . . Užsidėjau krepšį ant pečiu ir iššokau pro langą . Šį kart apsibrozdinau kelius mažiau .
Nuvažiavau su autobusu iki traukinių stoties . Susimokėjau už bilietą ir įlipau į jį . Įlipusi įsitaisiau patogiai kėdėje , nuo šiandienos prasidės naujas mano gyvenimo etapas. . .
YOU ARE READING
ALONE
FanfictionISTORIJA PABAIGTA ;;;; ALONE 1 SEZONAS Istorija parašyta 2012 metais. Galbūt kai kurie ją yra skaite facebook, o jei neesi skaitęs jos tada paskaityk čia :))