Ir vėl jis

731 34 0
                                    

Jauki aplinka , bei džiazo muzika, ar gali būti kas nors geriau? Regis pastarosios dienos buvo be nuotykiu, o nuo to tik geriau. Padavėjas atnešė itališko vyno butelį.
- Harry ar viskas gerai? – paklausiau jo susirūpinusi.
- Taip viskas tvarkoje , kodėl klausi? – išspaudė jis dirbtine šypsenėle.
- Tu įsitempęs ir kas penkias minutes dairaisi. – išreiškiau savo pastebėjimus.
- Tau tik pasirodė . – nusijuokė jis , mačiau ,kad jis tik vaidino.
Juk užaugau tokioje šeimoje , kurioje vien problemos ir išsitempusi žmogų atpažįstu iškart. Jaučiu , kad jis turi problemų ir nenori man pasipasakoti , bet juk mes pora? Jis turėtu man viską sakyti , mes neturėtumėme turėti paslapčių. Jei jis neturėtu paslapčių , galėčiau jam padėti , juk neesu jau tokia bejėgė.
Harry nervingai valgė omarą , netrukus į restoraną įėjo kažkokie vaikinai. Šiaip nekreipčiau dėmesio į juos , bet jie išsiskyrė iš kitų žmonių išvaizda. Jie atrodė grėsmingai, kūnas tatuiruotas ir jie dėvėjo odines striukes. Jie artėjo link mūsų, Harry tai pastebėjęs atitraukė maistą nuo savęs.
- Savana nekreipk dėmesio, kai turėsi šansą bėk. – tyliai bei greitai kalbėjo Harry.
- Kas čia vyksta? – paklausiau piktai.
Bet nespėjau sulaukti atsakymo , tie vaikinai priartėjo prie mūsų .
- Sveikas Harry. – pasakė vaikinas kurio kaklas buvo nusėtas smulkiomis tatuiruotėmis.
- Jums nereikėjo čia eiti , aš čia vakarieniauju su savo mergina. – ištarė piktai Harry.
- Tai kur mums tada reikėjo ateiti? Kai tu visur slapstaisi nuo mūsų? – paklausė kitas vaikinas.
- Kas čia vyksta? – paklausiau nervingai ir pakilau nuo kėdės.
- Savana nesikišk . – sumurmėjo Harry.
- Tai čia garsioji Savana? – paklausė su šypsena vaikinas su tatuiruotėmis.
- Nelieskit tik jos, čia tik mūsų reikalas. – ištarė Harry.
- Mes ir neketiname, nenorime susilaukti bėdos iš Zayn. – nusijuokė vaikinai.
- Jūs Zayn žmonės? – paklausiau aš nustebusi.
- Taip, aš Lukas, o tas su tatuiruotėmis ant kaklo Linas. – prisistatė jie.
- Savana eik į lauką ir palauk , kol aš pasikalbėsiu su jais. – ištarė Harry.
- Geriau mes visi išeisime į lauką. – pasakė Lukas.
Harry palinksėjo galva ir išsitraukė pinigine , ištraukęs ir numetęs pinigus ant stalo, paėmė mane už rankos. Išėjome iš restorano, prieš išeinant pastebėjau , kad visi į mus žiūrėjo, regis juos išgąsdino šie vaikinai.
Jei Lukas su Linu čia , reiškia , kad ir Zayn turi būti čia. Tik nesuprantu kodėl jie ieško Harry. Nejaugi Harry mane apgavo ? Galbūt jo darbas nelegalus? Galbūt jis dirba Zayn? Po velniais kas čia dedasi? Mes nuėjome į skersgatvį , ten stovėjo Zayn. Mano kūnas sustingo , negaliu patikėti , kad jis čia ir aš jį čia matau. Man nejauku jį čia matyti , juk paskutini karta jis man prisipažino meilėje.
Zayn lėtais žingsniais priėjo prie manęs, lyg galvodamas , kad aš jo bijau ir bet kuria akimirka , galiu apsisukti ir bėgti. Greitais žingsniais priėjau prie Zayn taip sumažindama atstumą tarp mūsų. Šiuo metu jis man suteikia saugumo jausmą , nes nežinau kas čia vyksta.
- Pasiilgau tavęs. – ištarė Zayn prieš apsikabindamas mane.
- Aš taip pat. – nusišypsojau.
Atsitraukiau nuo Zayn ir pastebėjau , kad Harry priremtas tu dviejų vyrukų prie sienos. Norėjau eiti ir padėti jam , bet Zayn mane sulaikė.
- Nesikišk . – ištarė jis šaltai.
Norėjau ištrūkti iš jo glėbio, norėjau pas Harry!
- Paleiskit Harry!! – surikau aš.
- Šššš nusiramink . – kalbėjo Zayn.
Tie vyrukai pastūmė Harry ant žemės ir spyrė jam į pilvą, krūptelėjau, jaučiau jo skausmą.
- Paleiskit jį!! – klykiau.
Mano veidų sruveno ašaros, negalėjau matyti to vaizdo , kaip jį talžo. Juk Du prieš Viena yra neteisinga.
- Sustabdyk tai Zayn! – maldavau jo.
Jis nieko man neatsakė tik laikė mane už liemens. Kadangi mano rankos buvo laisvos , įkišau ranką į rankinę. Nors ir norėjau atsisakyti savo senojo gyvenimo , bet nešiojausi ginklą , turėjau baimę , kad viena diena atsitiks panaši situacija. Greitai išsitraukiau ginklą ir šoviau į Luką. Regis pataikiau į petį , nes jis susigriebė už peties ir pasitraukė į šalį. Nuo šūvio garso Zayn mane paleido ir aš atsitraukiau nuo.
Dabar stovėjau nusitaikiusi ginklu į Liną, žinojau , kad Zayn man grėsmės nekelia , bet vis vien laikiausi nuo jo atstumo , kad neatimtu ginklo.
- Linai atsitrauk nuo Harry! – surikau aš.
Mano rankos drebėjo , nes žinojau , kad sužeidžiau žmogų ir tai negerai. Mačiau Harry gulinti susirietusi ir nuo to vaizdo į mano kūną plūstelėjo pyktis. Šoviau į Liną , bet regis jam nepasisekė , nes pataikiau į plautį , jis pradėjo dusti.
- Savana nuleisk ginklą. – kalbėjo švelniai Zayn, regis jis manė ,kad ir į jį ketinu šauti.
- Tu turėjai juos sustabdyti! Aš tikėjau tavimi!! – rėkiau ir tuo pačiu mosikavau ginklą.
- Savana juk tu gera mergaitė , padėk lėtai ginklą ant žemės. – kalbėjo savo Zayn.
- Jie neturėjo teisės liesti Harry, dabar jie turi mirti. – paskuti žodį ištariau šaltai ir atsisukau į Luką , juk jis vis dar buvo gyvas.
Norėjau šauti į Luką , bet Zayn netikėtai išplėšė iš mano rankų ginklą ir užsikišo sau už džinsu.
- Geriau vežk Harry į ligoninę. – ištarė jis šaltai ir priėjo prie savo vyrų.
Taip juk jis mane myli , jis negali manęs paliesti ar nuskriausti , štai kodėl jis dabar paleidžia Harry. Aš sužinosiu , kodėl jie taip pasielgė su Harry ir tikrai nesiruošiu visko taip palikti.

ALONEWhere stories live. Discover now