🌵30.rész🌵

2K 65 4
                                    

* Rebeka *

Már lassan egy órája utaztunk mik1or végre megérkeztünk a célunkig.
- Te komolyan elhoztál a tengerparta? Dehát nem hoztam bikinit - szomorodott el.
- Én viszont hoztam mindkettőnknek és nem csak a partra megyünk. Elviszlek egy gyönyörű szép helyre - csókolom őt meg majd kiszállok a kocsiból.
Összekulcsolom ujjainkat majd elindulunk az egyik hely felé. Évekkel ezelőtt találtam ezt a part részt még anyával azóta nem is igazán voltam itt. Egy ici-pici kis homokos részt képzelj el gyönyörű zöld növényekkel körítve. Tulajdon képpen ez az én titkos helyem és most megosztom a szerelmemmel. Jézusom de fura kimondanom ezt úgy hogy arról a lányról beszélek akit eddig mindennél jobban utáltam. És most itt vagyunk, kéz a kézben sétálunk a randevúnkra. Nem is lehetnék boldogabb.
- Itt is vagyunk - segítem le a szikláról.
- Ez gyönyörű - néz körbe és meglátja Dalmát és Kristófot egy kis pokrócon ülni.
- Hát ti? - megy oda hozzájuk.
- Nekem segítettek egy kicsit - válaszoltam helyettük.
- Pontosan és mi már megyünk is - állnak fel a pokrócról.
- Aztán védekezzetek -ordítja utánunk Dalma mire csak megforgatom a szemem.
Leültünk a pokrócra és elkezdtem kipakolni a piknikes kosárból amit előre bekészítettem.
- Tehát ezért voltál oda olyan sokáig - bújik oda hozzám.
-Oh majd el felejtettem - húztam ki a kosárból egy rózsát - Virágot a virágnak - adom oda neki majd adok neki egy puszit.

* Niki *

- Figyelj ami a tegnap estét illeti én sajnálom... - kezd bele de elhallgattatom.
- Neked nincs mit sajnálnod, nem te ütöttél meg kivételesen - e mondat hallatára egy aprót beleboxol a vállamba - Ráadásul ha tegnap az a seggfej nem csinál ilyen balhét akkor most még mindig bújkálnánk. Nem mintha nem tetszett volna mikor ellógtuk az órákat és a wc-be hancúrosztunk de így mégis jobb hogy megfoghatom a kezedet sőt még meg is csókolhatlak - csókolom meg.
- Megyünk fürdeni? -veti fel az ötletet.
- Először elmegyek felvenni a bikinim de utána mehetünk - állok fel.

...

Mire vissza értem Rebeka is már fürdőruhában volt.
-Indulhatunk? - fogja meg a kezem és a tenger felé indulunk.
- Köszönöm - szólalok meg mikor már derékig érő vízben voltunk.
- Mégis mit? - néz rám azokkal a gyönyörű zöld szemeivel.
- Ezt az egészet. Még soha senkivel nem volt ilyen jó randim - ölelem meg.
- Biztosíthatlak hogy nem is lesz jobb hiszen nálam jobb úgy sincs - kezd el arcoskodni mire kitőr belőlem a nevetés.
Nem bírtam leállni csak röhögtem mire Rebeka elkezdett a vizzel csapkodni.
-Hé -csapom vissza.
- Te kezdted - csapkod tovább.
- Oh igen? És mégis mivel? - ragadom meg és derekánál fogva húzom közel magamhoz.
Hogy kiröhögtél - suttogja ajkamra mire elkapott a vágy és az ajkának estem.
Tudtam hogy lekell állítanom magam hiszen közterületen vagyunk. Ezt nem lenne szabad de túlságosan felizgultam. Rebeka hirtelen a seggem alá nyúl és az ölébe emel. Most már így smároltunk tovább. Érzem hogy a keze kissé elkalandozott a melleim felé és rá is markolt ami belőlem egy halk sóhajt váltott ki.
- Bárki megláthat. Itt nem csinálhatjuk - próbálom kissé leállítani de ezzel csak azt érem el hogy még jobban beindul.
Mostmár nincs mit tenni bár annyira nem is bánom. Elkezdte nyakam csókolgatnk miközben még mindig a keblem markolászta. Aprókat sóhajtoztam és érzem a bőrömön hogy Rebeka elmosolyodott. Aztán rájöttem miért, keze már a bikini alsón keresztül kényesztettett engem. A kelleténél hangosabbat nyöktem mikor megéreztem az ujjait magamba. Próbáltam visszafogni magam de a nyögéseim felerősödtek és Rebeka a szájával hallgattatott el engem. Ujjai egyre gyorsabban jártak bennem mire érzem hogy hamarosan elér a mámor és elélvezek az ujjain. Hátam ívbe feszül és beteljesül az orgazmusom. Pár percig a vállán pihegek majd mikor újra erőhöz jutottam kissé eltoltam magamtól de még mindig az ölében ültem.
- Ez eszméletlen volt - csókolom meg - És éhes vagyok. Muszály pótolnom az elvesztett kalóriákat.
- Mázlid van, van itt a közelben egy kézműves hamburgerező, kell az energia estére - indul el kifele úgy hogy közben a karjaiban tart.
- Estére?
- Bizony ez még csak a meglepetés egyik része - tesz le a homokba.

Felöltöztünk aztán elmentünk abba a tuti kis hamburgerezőbe.
- Igen mit hozhatok? - jött oda az asztalunkhoz a pincér srác.
- Én egy gomba imádót szeretnék és egy citromos jegesteát - mondom én először.
- Én egy marhás camamberteset kérek szépen és egy jeges zöldteát - adja le a rendelést Rebeka is.
- Kifinomult ízlés egy kifinomult hölgynek -kacsint rá Rebekára majd elmegy.
Mikor hallotávolságon kívül volt megszólaltam.
- Kifinomult ízlés egy kifinomult hölgynek - parodizálom ki azt a bájgúnárt.
- Csak próbált kedves lenni.
- Inkább csak a bugyidba próbál bejutni - forgatom meg a szemeimet.
- Nem is láttalak még féltékenynek téged. Bevallom nagyon bejön. És nem kell aggódnod most csak egyetlen egy valakit engedek be a bugyimba - fogja meg az asztal alatt a kezem - Mármint a pincér srácon kívül - felkuncogott én meg óvatosan és feltűnésmentesen megrúgtam az asztal alatt.
Ebben a másodpercben a pincér meghozta a hamburgereinket. Mielőtt elment macsósan rámosolygott Rebekára amitől engem elkapott a hányinger.
Egy kellemes társalgás mellett megettük a hambijainkat majd kértük a számlát amit ő  állt.
- Tessék hölgyek - teszi le a számlát Rebeka meg odaadta neki a pénzt majd távoztunk.

- Elkérhetem a blokkot? - kérdeztem miközben a kocsihoz sétáltunk vissza.
- Persze de miért? - néz rám kérdőn mire megmutatom neki a blokk hátulját.
Rebeka elnevette magát mikor meglátta a srác telefonszámát és a nevét a blokkon. Mikor egy kukához értünk rögtön bele is vágta.
- Hé mivan ha még kellhet. Például ha egy magányos estén nem leszek ott melletted - kezdek incselkedni.
- Arra az esetre már van emberem - flörtöl velem.
- Oh igen. És megtudhatnám ki az? Hát ha benne lenne egy édes hármasba - folytattam a kis játékot.
- Niki bemutatom neked a balkezemet - mutatott be ez a hülye a kezének mire én átkarolom és így sétálunk tovább.

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now