* Niki *
Az ajtóban nem más állt mint Dávid. Az első igazi szerelmem. Másfél éve találkoztunk egy fesztiválon aztán kavartunk de mire komolyabbra fordult volna a helyzet. Neki el kellett mennie egy teljesen másik földrészre mivel katona. De mit keres itt? Nem is érdekel, a lényeg hogy itt van. Azonnal oda futottam hozzá és hosszasan megöleltem.
- Te meg mit keresel itt? Azt hittem Romániában vagy - kérdeztem mikor eltávolodtunk.
- Felmondtam. De te mit keresel itt? - kérdezett vissza.
- Én itt lakok. Honnan tudtad hogy itt vagyok? - na mostmár semmit se értek.
- Itt laksz? Én is itt lakok - mikor ezt mondta Tamás és anyu lépett be az ajtón.
- Látom össze ismerkedtetek - mondta Tamás.
- Várj mi? Mostmár semmit se értek - néztem rájuk eléggé érdekes fejjel.
- Hát én se. Honnan ismered a bátyám? - nézett ugyolyan furán Rebeka mint én.
- A bátyád?
- Igen. Szóval honnan ismered őt?
- nézett rám elég szúrósan Rebeka.
- Csak egy fesztiválon találkoztunk és össze haverkodtunk - válaszolt helyettem is Dávid.
- Össze haverkodtatok - ismételte Rebeka és még mindig eléggé szúrósan nézett ránk.
Na jó ezt nem hiszem el. Ha eddig nem is, de most már tényleg egy szajhának érzem magam. Nem csak hogy lefeküdten Rebekával de a bátyjával is. Ha ezt megtudja Tamás és anyu teljesen kifognak akadni. Főleg hogy mostmár tényleg egy család vagyunk.
Nem is volt kedvem tovább lent trécselni. Inkább felmentek és elkezdtem zenét hallgatni. Nem sokkal később Rebeka is jött utánam.
- Szóval most hogy apuék nem hallják. Honnan ismered Dávidot? - kérdezte komor arcal.
- Hát a fesztivál része igaz. De pár dolgot kihagyott a sztoriból Dávid - néztem rá.
- Lefeküdtél vele? - a komor arca átváltott dühössé.
- Igen, lefeküdtünk - válaszoltam és egy tenyeret éreztem az arcomon. Most komolyan felpofozott!?
- Ezt most miért kaptam?
- Nem is tudom, talán mert lefeküdtél a kibaszott bátyámmal - emelte fel a hangját.* Rebeka *
- És mit zavar az téged. Akkor még kibaszottul nem voltunk jóba - emelte fel ő is a hangját.
- Ja mert moat jóba vagyunk?
- Azok után hogy posztoltad hogy megcsaltam Balázst. Nem hinném - Nem én vagyok az aki hitegetett aztán kiderül hogy őt is csak kihasználta csak hogy félre dughasson - vágtam a fejéhez.
- Mikor hitegettelek téged. Vagy mivel? - nézett rám furán.
- Talán azzal hogy vannak irányomban érzéseid. Én barom meg még el is hagytam volna Milánt - ültem le az ágy szélére és a haragom átváltott szomorúsággá.
Pár percig csend volt közöttünk aztán éreztem hogy besüpped mellettem az ágy.
- Figyelj... - emelte fel az állam hogy a szemébe tudjak nézni. - Téged sose hitegettelek, érted? Tény hogy a többi fiúval csak lefeküdtem és semmi érzelmem nem volt irányukba. De veled ez más, voltak feléd érzéseim. Pontosabban vannak érzéseim. Sose használtalak ki téged. Veled több volt mint csak szex. Mikor az erdőben egymásnak estünk, én egyáltalán nem voltam részeg. De még csak becsípve se voltam. Azért csókoltalak meg mert érzek irántad valamit. Vonzódok hozzád úgy mint eddig senkihez. Minden nap csak rólad és az édes csókjaidról ábrándozok. Egyszerűen nem bírlak kiverni a fejemből. Mikor elmegyek futni meg ide oda. Csak azért teszem mert félek ha a közeledbe vagyok nen bírom ki és leteperlek téged. Próbálom magam távol tartani magam tőled de már rájöttem hogy ez lehetetlen.Egy szó se jött ki a számon. Most bevallotta hogy érzéseket táplál irántam.
- Kérlek, mondj valamit - nézett egyenesen a szemembe.
Ebben a pillanatban egy hang se jött ki a torkomon. De nem is kellett. Beszéd helyett inkább cselekedtem. Tarkójánál fogva, közelebb húztam magamhoz éppen annyira hogy a szánk csak éppen ne érjen össze. Nem kellett sokat várnom. Niki rögtön belehajolt egy csókért. Ez egy apró kis csók volt számomra mégis rengeteget jelentett. Elhúzodtunk de épp csak annyira hogy egymás szemébe tudjunk nézni. Nem bírtam uralkodni magamon. Egy újabb csókba húztam, ami egy már egy fokkal intenzívebb volt mégis lassú és szenvedélyes. Ebben a csókban minden benne volt. Az összes érzés és vágy amit eddig elfojtottunk. A csók átváltott vad smárolásba. Niki megcsalta alsó ajkam bejutást kérve nyelvének amit én rögtön meg is adtam. Nyelveink vad táncot jártak egymással. Egy gyors mozdulattal átlendítette Niki a lábát rajtam. Így már az ölemben ülve folytattuk a nyálcserénket. Elindultam lefele a nyaka felé, néhol meg is szívtam. Kezem eddig Niki derekán pihent de gyorsan elkezdtem lefele vezetni. Így azok a csodás popsik mostmár szó szerint a markomban voltak. Neki egy pillanat alatt megszabadított engem a pólómtól. Én se tétováztam lekaptam róla én is pólót. És fenekénél fogva felálltam vele ügyelve arra hogy ne szakítsam meg a csókunk. Ledöntöttem őt az ágyon és fölé tornyosultam. Gyorsan megszabadultunk a maradék ruha
daraboktól így már egyszáll semmibe smároltunk. Niki fordított a helyzetünkön elkezdte a melleim kényeztetni. Az egyik mellbímbóm a szájába vette míg a másikat gyúrta. Eme cselekedetek hatalmas sohalyokat váltott ki belőlem. Elkezdte hasam végig csókolni és egyre közelíteni a nemi szervemhez. Ami már eléggé bevolt nedvesedve. Át váltott a belső combom csókolgatásával én meg majd meg őrültem a vágytól hogy végre kezdjen velem valamit. Megérezhette mit akarok ugyanis egy hatalmasat nyalt a hüvelyembe. Belőlem egy rohadt nagy nyögést váltott ki.
- Halkabban, nem akarunk lebukni, ugye? - mondta és egy újabbat nyalt belém. Elkezdett elég intenzíven nyalni. Amitől nekem visszafogott nyögéseim lettek.
Addig nyalt míg meg nem unta. Utána már csatlakoztatta kényeztetésemhez egy, később két ujját is. Így már nyalt és ujjazott egyszerre. Nem sok kellett hogy egy hatalmas orgazmusom legyen. De az orgazmusom egy ajtó nyitódás zavarta meg.
YOU ARE READING
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...