*Niki*
Mikor haza értünk a fiúk rögtön célba vették a hűtőt és az xboxot. Én Balázs ölébe foglaltam helyet és írtam Dalmának hogy jöjjön mostmár ő is mert ketten Rebekával nem bírunk ennyi pasival. Időközben megjött Dalma, Lili és Nóri is így már kicsit jobb és nem kell attól tartanom hogy valamelyik kanos állat meg akar erőszakolni. Jó csak viccelek, ők nem olyanok. Nem is mernének rám mászni mivel itt van Balázs is. Egyszer egy bulin egy csávó kicsit rám mászott Balázs meg szarrá vertem. Mikor eldurran az agya akkor nem tudom kontrollálni se megállítani. Ezért is felek attól hogy megtudja hogy egy lánnyal csaltam meg sőt érzéseket táplálok aziránt a lány iránt. Szerintem képes lenne megütni ha nagyon felidegesítem. Na jó nem is akarok ilyenekre gondolni. Inkább élvezem az estét a pasimmal és a barátaimmal.
- Na jó ez így uncsi, csináljunk valami izgit - szólalt meg Lili aki szintén barátja ölében ült.
- Ez egyébként jó ötlet. Van valakinek valami ötlete? - mondtam majd egy jó nagyon kortyoltam a vodkás üvegből amit találtunk mivel Rebekáék még mindig nem jöttek meg. Ha nem tudnám hogy Kristóf meleg, azt hinném hogy dugni mentek.
- Nekem van - állt fel a kanapéról Noel.
- Halljuk - mondta szinte mindenki.
- Na szóval, van nem olyan messze egy kis tó szerűség, lemehetnénk oda - mosolygott Noel.
- Ohm, nincs nálunk fürdőruha - jelentette ki Lili.
- Nem baj, majd nudizunk - mosolygott perverzül Roland a lányra.
- Ahan, álmodik a nyomor - válaszolt Lili és beleütött egyet a fiú vállába.
- Jó, akkor meg fehérneműben leszünk, az majdnem olyan mintha fürdöruciba lennénk - vetette fel az ötletet ismét Roland.
- Na ez így már jobban hangzik - mondta Lili.
Megbeszéltük hogy mikor hazajön Kristóf meg Rebeka akkor indulunk is. Én felmentem felvenni a fürdőruhám ugyanis én otthon voltam így volt fürdőruhám. Már éppen vettem le a felsőm mikor Rebeka rontott be szobába.
- Hali, jöttem én is átöltözni - mondta majd elkezdett vetkőzni.
Hát bennem megfagyott a vér mikor ott állt előttem egyszál melltartóba. Jó volt rajta egy short. De na most nem éppen azt néztem hanem inkább a kerek kebleit.
- Mégbámulsz egy ideig vagy elkezdesz átöltözni. Csak mert indulnánk - szólalt meg Rebeka aki ezúttal fürdőruhában állt előttem.
- Ja igen, persze öltözök - dadogtam de még mindig csak őt bírtam bámulni.
Végül sikerült felöltöznöm.Az én fürdőruhám:
Rebeka fürdőruhája:
Felvettünk egy sortot és már indultunk is a tóhoz. Persze piát meg kaját is vittünk nehogy aztán itt szomjan vagy éhen halljunk.
Egész úton Rebeka Milánon csüngött. Baromi idegesetítő volt látni ahogy Milánnal smárol. Próbáltam kizárni őket, kisebb nagyon sikerrel. De most őszintén, miért kell mindenki előtt nyálcserét végezni. Tiszta bunkóság. Séta közben Kristóf oda súgott nekem valamit miközben én éppen Rebekát és Milánt néztem ahogy nyáladzanak.
- Na mostmár te is tudod milyen szar érzés az ilyen - mondta majd folytatta a társalgást a többiekkel. Ezt nem bírtam mire vélni. Ennyire szarul eshetett Rebekának mikor megcsókoltam Balázst. Jó, nem érdekel. Rebeka mostantól csak egy barátnőm. Semmi több. Megérkeztünk a kis tóhoz ami nem volt azért annyira kicsi. Az erdő közepén volt és a kis tóhoz vezető út teljesen ki volt taposva így könnyen oda találtunk és valószínűleg vissza is ilyen könnyen vissza találunk. Volt egy nagy magas fa amire egy kötél volt felkötve. A fiúk első dolga volt hogy a kötél segítségével szaltókat ugrottak egyenesen a mély vízbe.
Mi lányok csak szépen levetkőztünk és besétáltunk a vízbe. A fiúk persze rögtön elkezdtek minket fröcskölni a vízbe. De mi se tétlenkedtünk sokat. Azonnal vissza csaptunk. Jó idejig elszórakoztunk, beszélgettünk baromkodtunk. De persze Rebeka még mindig nem szállt le Milánról. Folyamatosan ott volt a seggében, ölelgette, puszilgatta meg beleült az ölébe. Chh... Miért kell ennyire tapadni?
Nem is érdekel inkább másra kontcentrálok.* Rebeka *
Annyira feltud cseszni Niki. Egész este egymást falták Balázsal. Olyan mintha direkt akarna féltékennyé tenni engem. De egy idő után inkább nem is foglalkoztam vele. Odaültem Milán ölébe és megcsókoltam. A szemem sarkából ránéztem Nikire aki engem nézett aztán odament Balázshoz és ő is megcsókolta őt. De végig tartotta velem a szemkontaktust. Na jó most lett elegem. Hosszas smárolásba kezdtem Milánnal de közben Nikire és arra kontcentráltam nehogy pár másod percre is félbeszakítsam vele a szemkontaktust. Ő is ugyanezt tette és persze ő is végig az én szemembe nézett. Már egy jó ideje smárolhattunk a fiúkkal de én meguntam szóval inkább abbahagytam.
- Láttam egy kis bolt szerűséget, elmegyek oda mivel látom jól megfogyott a készletünk - mondtam, persze nem a pia miatt akartam lelépni. Csupán egyedül akartam lenni.
- Várj... Megyek veled - jelentette ki Niki miután abbahagyta nyálcserét Balázzsal.
- Nem kell kössz - vágtam oda bunkón neki.
- Nem kérdés volt - azzal a lendülettel kisétált a vízből és felöltözött.
Mivel az erdő közepén voltunk ezért kicsit hosszú az út mire kiérünk az erdőből. Körülbelül fél úton lehettünk mire már idegesített ez a kínos csend. De nem csak engem.
- Mond. Miért kell neked folyton Milán seggébe lenned? - kérdeztem én meg hát mondhatni ideges lettem.
- Én vagyok Milán seggébe? Te vagy az aki egész este Balázzsal folytatott nyálcserét - adtam ki magamból dühösen.
- Bocsánat hogy próbálok a pasimra figyelni és nem egy ribancra akivel megcsaltam. Ja amúgy az volt életem legnagyobb hibája - amint ezt ki mondta én azzal a lendülettel pofoztam fel.
Hát neki se kellett sok. Abban a minutumban hogy a kezem csapódott az arcán rögtön vissza ütött.
- Én vagyok a ribanc? Biztos vagy te ebben? - elkezdtük egymást lökdösni.
Addig dulakodtunk míg olyan pózban nem kötöttünk ki én egy fához préselődve állok míg ő neki szorít ennek a fának. A testünk szinte egybe forrt.
- Igen te vagy ribanc - válaszolt elcsukló hangon.
Nem bírtuk ki, rögtön egymás ajkának estünk. Végre a csók amire vártam. Az a forró szenvedélyes csók. Ebben a pillanatban nem érdekelt semmi és senki. Csak mi ketten ahogy a forró vággyal telt ajkai az enyémnek nyomódnak. Érzem ahogy belemosolyog a csókunkba. Nagyon felizgultam szóval kihasználva az alkalmat egy jó nagyot markoltam a formás seggébe. Erre ő egy eléggé halhatott nyögött és én gyorsan átdugtam a nyelvem a szájába. Nyelveink szinte tangót jártak egymással. Persze nekem nem volt elég így gyorsan fordítottam a helyzetünk így könnyedén feltudtam emelni őt. Lábát átkulcsolta a derekamon így közelebb bírt húzni magához bár nem nagyon lehetett már ezt a kevés teret is kizárni közöttünk. Én a fenekét markolásztam míg ő a hajamba túrt. Már éppen a nadrágjához nyúltam hogy lehúzzam róla azt mikor egy ismerős hangot hallottam meg magunk mögül.
- Ti meg mi az isten faszát csináltok? - horkantott ránk Kristóf. Az ijedségtől rögtön abbahagytuk egymás felfalását és letettem őt.
- Ohm... Kristóf ez nem... Ez nem az aminek látszik - dadogta Niki ledermedve.
- Ja tényleg nem. Csak az erdő közepén ahol mindenki megláthatna ti itt smároltok és pár másodperc választott tőle hogy leszbikus pornót lássak - hadarta én meg csak álltam ott mint valami szellemi fogyatékos aki nem bír beszélni.
- Kristóf, kérlek ne mondj semmit a fiúknak - könyörgött Niki de mintha meg se hallotta volna Kristóf.
- Ezt egyszerűen nem bírom elhinni. Pár órával ezelőtt még azt mondtad hogy egyszeri eset volt. Hát ezek szerint kurvára nem egyszeri volt - mos a tekintetét rám emelte.
- Kérlek, ez maradj hármunk között. Milyen hasznod lenne abból ha ezt Milán vagy Balázs megtudná? - szólaltam végre meg.
- Hogy milyen hasznom? Olyan hasznom hogy nem basszák át a legjobb barátaimat, olyan hasznom - hurrogottt le minket.
- Kérlek hagyd hogy mi intézzük ezt el - mondta Niki.
- Tudjátok mit, most rögtön vissza megyünk és elmondjátok nekik. De ha ti nem akkor én - ajánlotta fel Kristóf.
- Figyelj, holnap beszélünk velük, ígérem - ajánlottam ezzúttal én.
- De ha nem akkor megbánjátok - tette fel fenyegetően az ujját Kristóf.
Elindultunk vissza felé teljes csöndben. Mikor vissza értünk a többiek meglepetten néztek minket mivel hát nem volt nálunk pia. Azt kamuztuk hogy már nem volt nyitva a bolt. Szerencsére el is hitték ezt. Még egy jó idejig ott voltunk a tónál mikor eldöntöttünk hogy vissza mostmár indulni kéne haza. Nikivel a kis smárolásunk óta nem beszéltem.
YOU ARE READING
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...