🛠34.rész🛠

2K 68 11
                                    

*Niki*

- Mekkora egy gyökér vagy - vágom hozzá Dávidhoz az egyik párnát.
- De most mondjátok hogy nem volt vicces - veti le magát a kanapéra röhögve.
- Nem, nem volt az - válaszolt Rebeka.
- Ha nem akarjátok hogy apáék megtudják akkor legyetek óvatosabbak és ne a kanapén smároljatok. Meg se hallottátok a bejárati ajtót - kapcsolta el filmünket.
- Nem zavar hogy mi néztük? - kérdezem.
- Engem nem, amúgy is. Sokkal inkább egymással voltatok elfoglalva - mondja fapofával.
- Gyere menjünk fel - húzott maga után Rebeka.
- Hol is tartottunk? - húzza csibész mosolyra a száját miután felértünk.
- Hm... Valahol itt - csókolom meg lágyan.
Lassan az ágyhoz toltam majd majd az ölembe kaptam és leültem vele.
- Megjöttünk - hallom meg anyuékat.
- Na erről ennyit - pattan le rólam majd elindul lefelé.
- Nem volt baj amíg nem voltunk itthon? - kérdezte aggódva Tamás.
Megértem hogy aggódik, hiszen a lányát bedrogozták.
- Apu, csak pár órát voltatok el. Ráadásul végig itthon voltunk - feleli Rebeka.
- Kislányom beszélhetnénk? - jött oda hozzám anyu. Jól kezdődik.
- Beszéltem apáddal - már megint ő.
- Nincs miről beszélnünk ha róla van szó - mentem volna tovább de megállított.
- Most nem róla van szó. Azt mondta hogy mikor elment a házhoz hogy beszéljetek akkor együtt látott téged valami lánnyal - hadarta el.
- Hogy mi? - ezért még megölöm az apám.
- Azt mondta hogy elég lengén voltatok felöltözve és kicsimnek szólított. Tudni akarta hogy meleg vagy-e. És mostmár én is - fejezte be és várakozóan nézett rám.
- Ez csak egy félre értés. Az Dalma volt, Balázst kereste azért mondta hogy kicsim - kamuztam be és csak remélni tudom hogy beveszi.
- Figyelj, nekem bármit elmondhatsz. Nem akarom hogy úgy érezd nem mondhatsz el nekem ilyeneket. Mostanában nem is beszélünk, azt se tudtam hogy szakítottatok Balázzsal. Szóval bízhatsz bennem és nem leszek mérges ha meleg vagy, ugyanúgy a lányom maradsz... - folytatni akarta de közbe vágtam.
-Anyu, nyugi nincsen ilyenről szó. Nem vagyok meleg, az tényleg Dalma volt akit látott. És nem azért nem meséltem mostanában semmit mert elfoglalt voltam. De ha van kedved akkor valamikor tarthatnánk egy csajos napot csak mi ketten vagy akár Rebekával együtt - nyugtattam le.
- Jól van kicsim, de tényleg ha van valami akkor hozzám fordulhatsz. Azért vagyok én az anyád - ölelt meg.
A nap további részében csak punnyadtunk együtt. Filmeztünk vagy társasoztunk. Este segítettem anyának főzni amíg Tamás, Rebeka és Dávid az autót szerelték. Hát igen egyértelműen Rebeka a fiúsabb vagy őt azok a dolgok is érdeklik. Nem csak a smink, ruhák, körmök ilyesmi hanem a férfias dolgok is. Többek között az autó szerelés, motorozás és persze a ketrec harc. Bevallom a motorozás az engem is érdekel de a kapcsoltaunkban sokkalta inkább vagyok én a csajos csaj.

Vacsoránál Rebeka mellé ültem csak hogy legyen egy kevés lopott érintésünk. Semmi feltünő. Láttam hogy anya nagyon sasolt minket ezért próbáltam Rebekát kicsit visszafogni. Legalább annyira hogy ne a szoknyám alatt matasson. Dávidnak igaza van, óvatosabbnak kell lennünk. Anyu így is gyanakszik. Nem akarom hogy tovább kutakodjon. Bevallom egy kicsit azért tetszik ez a bújkálás Rebekával. Már csak azért is mert megvan a kockázata annak hogy rajtakapnak és lebukunk.

. . .

- Min elmélkedsz? - kérdezi Rebeka tőlem miközben a hajam birizgálja immáron fent a szobánkban.
- Csak anyán, szerintem sejt valamit kettőnkről - fordulok meg hogy vele szemben legyek.
- Miből gondolod?
- Ma megkérdezte hogy meleg vagyok-e és alig bírtam magam kibeszélni a helyzetből. Ráadásul ma vacsoránál egész végig minket figyelt - mondom aggódva.
- Hát nem tudom, nem hinném hogy bármi gyanúsat is csináltunk. Hacsak nem látott meg minket az utcán együtt vagy ilyesmi - húz közelebb magához a derekamnál fogva.
- Apám, egy fasz - jelentem kire mire csak kérdőn nézett rám - Ő ültette a bogarat anyám fülébe. Elmondta hogy mikor múltkor a háznál megjelent akkor látott egy lányt vagyis téged egy szál köntösbe és hogy kicsimnek hívtál - ahadartam el neki.
- Ó, és te mit mondtál neki. Hogy nyugi az csak én voltam? - kérdezi.
- Azt hogy Dalma meg Balázs is ott volt és hogy Dalma volt és Balázst kereste - sóhajtom.
- És bevette?
- Nem vagyok benne biztos. Óvatosnak kell lennünk, ha csak nem akarod hogy ez a szexi, tiltott románc kitudódjon - ülök a csípőjére kacéran.
- Azt semmiféleképpen nem szeretném. Viszont az az ajtó nincs bezárva - mutogat az ajtóra. A reakcióm erre csak az volt hogy lassan, érzékien végig nyaltam az ujján majd bekaptam azt
- Tudod mit? Nem is olyan fontos - jelenti ki majd vad csókba húzott.
Lassan a pólóm alá nyúlt és rámarkolt a mellemre. A lehető leghalkabban próbáltam a tudtára adni hogy nagyon tetszik amit éppen csinál, kisebb-nagyobb sikerrel sikerült is. Viszont lekellett ezt állítanom tényleg kifejezetten felizgat a tilosban járás de bárki bejöhet. Csak egy rossz pillanat és benéz akkor azt látja hogy eléggé összevagyunk melegedve.
- Lányok, holnap megyünk a próba vacsorára és a nagy szüleitek reggel érkeznek tehát ne maradjatok fent olyan sokáig - üvölt fel Tamás.
Na pont ez kellett hangulat rombolónak.
- Majd még folytatjuk - ad egy puszit majd elmegy tusolni.
Gyors írtam Dalmának hogy holnap a vacsora előtt találkozzunk. Ugyanis ő is jönn a családjával együtt. Anyukám szinte az összes barátom anyját ismeri így hát persze ők is hivatalosak az esküvőre ami egyebként jó. Viszont Milán szüleit is ismeri és félek hogy ő is ott lesz.

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now