💋27.rész💋

3K 75 5
                                    

*Rebeka*

-Én is szeretlek - pusziltam bele a nyakába.
Most először mondtuk ki egymásnak hogy szeretlek és valami isteni érzés. Úgy érzem hogy az egész életemben most érzem a legjobban magamat amit eddig el se bírtam volna képzelni. Ez az egész filmbe illő, két ember akik ki nem állhatják egymást végül egymásba szeretnek és összejönnek. Szerintem ez egy csoda, pont abba az emberbe szerettem bele akibe lehet nem kellett volna. Sok minden egyszerűbb lenne ha Milánnal maradtam volna. De az nem én lennék, követtem a szívemet és jól tettem. Az egyszerűség nem az én végjegyem.
- Le kéne mennünk a többiekhez - emeli fel a vállamról a fejét.
- Vagy maradhatnánk és csinálhatnánk ezt azt - kezdem el az ágy felé tolni.
- Hm. Mire gondolsz? - ad apró puszikat a számra.
- Gondoltam nézhetnék valami mesét - fektettem le az ágyra.
- Oh igen? - csókol meg.
Elkezdtünk csókolózni nem törődve azzal hogy bárki bejöhet. Lassan benyúltam a pólója alá és mellét kezdtem gyurmázni. Úgy érzem nagyon beindult. Gyorsan fordított a helyzetünkön így én vekszek most alatta. Lerántom róla a dzsekijét. Ő kihasználva az alkalmat hogy ülő helyzetbe kerültem, szó szerint letépte rólam a trikómat.

...

Lihegve fekszünk egymás mellett ezután a fantasztikus szex után. Úristen, ez eddigi életem legjobb szexe. Most csak mégjobban azt érzem hogy vele akarok lenni. Senki mást nem akarok csak őt.
- Ez lélegzet elállító volt - fordult felém.
- Te vagy lélegzet elállító - ülök rá a derekára.
- Nem volt elég egy menet? - húz le magához egy csókra.
- Belőled sose elég - kezdek el újra smárolni vele.
Keze fenekemre csúszik és belemarkol ami belőlem egy jóleső nyögést vált ki. Kezem éppen a mellére tettem mikor nyitódik az ajtó és Kristóf döbbent arcával találom szemben magam. Gyorsan leszálltam Nikiről és magunkra húztam a takarót.
- Ez most komoly? Pont az én szobámba kellett egymásnak esnetek? - akad ki.
- Nem akarsz mondjuk lekopni? Éppen benne voltunk valamibe - állok fel paplanba tekerve és kitessékelem.
- Hol is tartottunk? - másztam újra rá.
- Hm. Már nem emlékszem.
- Akkor kénytelen leszek feleleveníteni az emlékezeted - kezdem el nyakát csókolgatni.

Már javában benne voltunk a dolgokba mikor újra nyílik az ajtó.
- Kristóf bazdmeg húzz már ki - üvölti Niki neki oda se nézve.
- Ha mégegyszer bejön én esküszöm behúzok neki - jelentem ki és folytatom eme szépség kényeztetését.

*Mindeközben lent*

*Noel*

Ezt Milánéknak látniuk kell. Mekorra anyagot filmeztem le.
- Halljátok ezt látnotok kell - rohanok le a lépcsőn.
- Mi van? Végre becsajoztál? - szólt be rögtön Milán.
- Majd nem röhögsz akkor ha megtudod Rebeka éppen kivel dug fent Kristóf szobájába - kezdek el röhögni.
- Állj már le, nem tök mindegy kivel kavar. Semmi közöd hozzá - áll fel Kristóf és lök egy nagyot rajtam.
- Ne bassz már. Te is tudtál rólá? - kezdek el újra nevetni.
- Komolyan állj le. Most komolyan kit érdekel hogy Rebeka kivel van fenn? - áll fel Balázs is.
- Szerintem ez téged is érdekelne - veszem elő a telefonom és kikeresem a képet Nikiről és Rebekáról.
- Mi a faszról beszélsz? - száll be a beszélgetésbe Milán is.

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now