* Rebeka *
Szerda reggel elindultunk Milánnal a hegyekbe. Egész úton nagyon cuki volt velem. Nem is igazán értem hogy mi üthetett belé hiszen soha nem volt még ennyire érzelgős.
- Éhes vagy? - zökkentett ki Milán lágy hangja.
- Most nem - válaszolom unottan.
- Valami baj van? - kérdezte és vezetés közben megfogta a kezem.
- Nem, nincs semmi baj - szórítottam rá kezére.
Ezután egy már egy szót se szóltunk egymáshoz. Valószínűleg azért mert én két percel már mélyen aludtam.- Kicsim, megjöttünk - ébrezgetett finoman Milán.
- Már itt vagyunk? - kérdeztem két ásítás között.
- Bizony, na gyere had mutassam meg neked a házat - nyújtotta felém a kezét hogy segítsen kiszállni a kocsiból.
Kívülről is gyönyörű ez a ház de belül egyszerűen bámulatos. Mikor mondta hogy jöjjünk fel a kis faházukba, nem éppen erre gondoltam. Ez inkább egy luxus villa mint sem kunyhó. Ráadásul medencével és jakuzzi-val a kertben. Az biztos hogy unatkozni nem fogunk. Hirtelen valaki hátulról átölelt. Mivel csak Milán volt itt rajtam kívül kizárásos alapon ő lehetett.
- Mi lenne ha kipróbálnánk az ágyat? - kezdte el nyakam csókolgatni.
Megfordultam és magamhoz húztam egy csókra. Elkezdtük a háló felé venni az irányt ügyelve arra hogy mégcsak véleltlenül se szakítsuk meg a csókunk. Beérve a hálószobába Milán lefektetett az ágyra és felém mászott. Levette a pólóját és mikor végig néztem rajta elfogott a bűntudat. Úgy érezem mintha megcsalnám Nikit. De ez hülyeség, Milánnal vagyok együtt és őt csalom meg a háta mögött. Na jó ez most biztos hogy nem fog menni.
- Ne haragudj de most nem megy - löktem le magamról.
- Mi bajod van már megint? Jó múltkor is ezt csináltad. Tudod milyen szar ez? - akadt ki teljesen.
Most mit mondjak, bocs de éppen megcsalom a szeretőm aki amúgy a mostoha nővérem is? Nem, inkább bekamuzok valamit.
- Csak fáj a fejem, tudod a migrén - magyaráztam ki magam.
- Hozok gyógyszert. Mindjárt jövök.
Míg ő kint volt addig engem elnyomott az álom.A következő napok is hasonlóan teltek. Próbáltam valami kifogást keresni arra hogy miért nem akarok vele lefeküdni. De azért romantikázni elmentünk. Elmentünk vacsorázni, hegyet mászni szóval voltak közös programjaink. Gyorsan eltelt ez a három nap. Őszintén hiányzik Niki. Alig várom hogy haza érjek és összebújunk. De persze én idióta meg megígértem neki hogy eldöntöm hogy kivel akarok együtt lenni. Sokat gondolkoztam az elmúlt napokban. És még mindig nem bírok választani. Na mindegy, ezt a két napot kihasználom és tényleg döntök.
Már szombat van és szinte mindenki itt van kivéve Balázs. Nem tudom miért nem bír időben ideérni mint mindenki más.
- Akkor ki nincs még itt? - tette fel Gergő a kérdést.
- Balázsék - jelentette be Milán.
- Balázsék? Többen is jönnek? - kérdeztem.
- Hát ja.
- Csak nem tán új barátnője van? Érdeklődtem tovább.
- Hát nem éppen - válaszolt Milán helyett Lili és az ajtó irányába mutatott.* Niki *
Mikor beléptünk karöltve az ajtón Balázzsal hirtelen minden szem ránk szegeződött. Pontosabban rám. Eléggé aggasztott hogy mindenki engem bámul de a legaggasztobb az Rebeka dühös nézése volt.
- Sziasztok - köszönt hangosan Balázs.
Mindenki köszönt mindenkinek és mi is leültünk a többiekhez.
- Szóval ti együtt vagytok? - kérdezte egy kis kínos csend után Nóra.
- Hát igen, megbeszéltük a dolgokat és most itt vagyunk - nézett rám mosolyogva Balázs.
Kínomban nem bírtam mit kezdeni magammal így csak ültem és mosolyogtam.
- És mióta vagytok együtt? - hallottam meg azt az édes hangot amibe mindig beleremegek.
- Hát, kicsim mióta is? - szegezte mindenki rám a tekintetét.
- Aznap mikor kiderült az hogy megcsaltam ő felhívott magához és megbeszéltük - erőltettem magamra egy mosolyt.
- Szóval dugtatok - jelentette ki Noel.
- Mondhatjuk úgy is - pacsizott le Noel meg Balázs.
Rebeka mérges zöld szemeivel találtam szembe magam. Most biztos azt hiszi hogy megcsaltam meg elárultam de könyörgöm ő együtt van Milánnal. Ez így nem fair. Én megpróbáltam Balázzsal szakítani de nem bírtam. Ahh, ez olyan bonyolult.
- Üvegezzünk - vetette fel az ötletet Dávid.
Ja igen ő is itt volt és ő se igazán volt boldog mikor meglátott Balázs mellett.
- Először játszunk valami lájtosat. Például én még soha - mondta Gergő.
- Jó játszunk - egyezett bele mindenki.
- Kezdek én. Én még soha nem csináltam hármasban - mondta és egyedül Dávid ivott.
Na ezen most meglepődtem, nem hittem volna hogy hármasban csinálná.
- Mi? És kikkel? Várj pasikkal vagy csajokkal? - rohamoszta le Dávidot Rebeka a kérdéseivel.
- Egy fesztiválon két CSAJJAL - hangsúlyozta a csajjal szót.
- Nagy vagy haver - pacsizott le Dáviddal Balázs.
Így mentek tovább a körök. Számomra eléggé unalmas ez a játék mivel mi barátok vagyunk és szinte mindent meg beszélünk egymással. Ezáltal nem sok újat tudunk meg egymásról.
- Akkor most én jövök - szólalt meg Dávid - Én még soha nem csókolóztam velem azonos neművel - mondta és meglepő módon egyedül Kristóf, Rebeka, Dalma, Lili és én ittunk.
Nem tudom ezzel most mit akar elérni.
- Várj ez így elég egyszerű, inkább azt mondom hogy Én még soha nem szexeltem velem egyneművel - javította ki magát Dávid.
Ezúttal csak Kristóf, Rebeka és én ittunk. Mindenki ledöbbenten nézett ránk kivéve Dalma, Kristóf, Dávid, Nóra és Lili.
- Várjunk csak. Ti lefeküdtetek egymással? - kérdezte Gergő önelégült mosollyal.
- Ez engem is érdekelne - akadt ki egy csöppet Milán.
- Nem, nem feküdtünk le. Ő a mostoha tesóm, ez beteg lenne - válaszolt Rebeka és rám nézett egy kis undorral az arcán.
- Akkor kivel? - érdeklődtek tovább a fiúk.
- 14 évesen egy táborban megismertem egy lányt és hát vele - válaszolt könnyedén Rebeka.
- Én egy buliba ismertem meg a lányt, de ti nem ismeritek - próbáltam kitalálni valami jó kis hazugságot.
- De ezt miért nem mondtad el nekem? - szegezte Rebekának kérdését Milán.
- Nem kérdezted - válaszolt unottan.
- Azért ezt jó lett volna tudnom, nem gondolod? - emelte meg a hangját Milán.
- Miért ha tudod hogy voltam együtt lánnyal akkor nem jöttél volna össze velem? - állt fel Rebeka mérgesen.
- Rohadtul nem ezt mondtam. Azt mondtam hogy tudnom kellett volna róla hogy leszbikus vagy - magyarázta egyre hangosabban Milán.
- Milán, ne legyél már idióta. Ha a leszbikus lennék akkor hogy lennék együtt veled? - üvöltözött Milánnal Rebeka.
- Honnan tudjam, nem én vagyok buzi - akadt még jobban ki Milán.
- Hagyd már abba. Ki nem szarja le hogy lefeküdt egy csajjal. Még mi az hogy buzi? Azt hittem mióta Kristóf elmondta nekünk hogy meleg azóta nem vagy egy homofób idióta - állt fel mellőlem Balázs.
- Ne mond már hogy téged nem zavar hogy dugott egy ribancal - lökte meg Milán Balázst.
- Képzeld nem zavar, mert én nem vagyok homofób. Mi változott amiatt hogy lefeküdt egy lánnyal? - lökte vissza Milánt.
- Sok minden. De nem értem hogy mi a francért véded őt ennyire - mutatott Rebekára Milán.
- Azért mert ő is ugyanúgy a barátom mint itt bárki más. Ezért állok ki mellette mert most rohadtul nincsen igazad.
- Dugtatok? - kérdezte ingerülten Milán.
- És ha igen. Akkor mi van? - szállt be újra a vitába Rebeka.
Milán feje majd felrobbant a dühtől amit meg is értek. Attól amit Rebeka mondott az előbb meg bírnám folytani most Balázst is meg Rebekát is. Milán csak állt ott paradicsom vörös fejjel. Egy idő után megunta és elindult Balázs felé és behúzott neki egy akkorát hogy Balázs a földre esett.
YOU ARE READING
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...