*Niki*
Végül sikerült rábeszélnem arra hogy jöjjön el velem a boltba. Sok piát kell vennünk a bulira. Nem is hívnám igazán bulinak. Inkább egy baráti találkozás. Nem leszünk olyan sokan. Csak én, Rebeka, Dalma, Lili, Nóra, Milán, Balázs, Noel, Kristóf és Roland. Valószínűleg üvegezünk meg iszunk. Na mindegy, már egy negyed órája bentlehettünk a boltba de még egy szót se szóltunk egymáshoz. Úgy döntöttem hogy megtöröm ezt a kínos csendet.
- Te figyelj csak - mondtam miközben kerestünk egy jó minőségű vodkát.
- Mond - mondta közönbösen.
- A múltkori bulin tudod mikor mi...
- Igen?
- Mikor bementem a mosdóba azt mondtad hogy szerinted Milán megcsal téged - mondtam ő meg mintha elfelejtette volna ezt az egészet.
- Igen tudom - ezek szerint még is emlékszik rá.
- De miből gondolod hogy megcsal? - kérdeztem reménytelien.
- Hát... Valamelyik nap láttam hogy az egyik kávézóban ül egy csajjal a csaj meg adott neki egy puszit. Aztán másnap láttam hogy valami Laura hívja őt. Persze miután felvette kiment hogy én nem halljam - mesélte nekem.
- Ohh. Hát nem biztos hogy megcsal lehet hogy csak egy barátja - próbáltam vigasztalni.
- Jó de akkor miért titkolózik ha csak egy haverja? - mondta.
- Hát igazad van. De figyelj te se akadj ki rá ha megcsal mivel na te is ugyanezt csináltad vele - mondtam.
- Jó abban meg neked van igazad - mondta de valaki megfogta a vállát így megálltunk.
- Hogy mi? Te megcsaltad Milánt? - nézett rá dühösen Kristóf.
- Öh... Te... Ezt honnan veszed? - kérdezte zavartan Rebeka.
- Az előbb mondtátok - mondta Kristóf.
- Jó oké igen, de egy rohadt nagy hiba volt és nagyon be voltam rúgva és nem voltam magamnál - próbálta menteni a menthetetlent Rebeka.
- Jah... Persze - csúszott ki véletlen a számból.
Rebeka oldalba bökött azzal a céllal hogy fogjam be.
- Kivel? - tett fel egy egyszerű kérdést Kristóf.
- Az... Mindegy - válaszoltam végül én.
- Ez komoly? Neki elmondtad mint nekem? - akadt ki Kristóf.
- Ez bonyolult - szólalt meg Rebeka is.
- Mi azon az olyan bonyolult hogy megcsalod a az egyik legjobb barátom és az állítólagos ellenségeddel hamarabb beszéled meg mint velem? - fakadt ki Kristóf.
- Ahj, nem megbeszélem vele hanem... - nem fejezte be a mondatot Rebeka.
- Hanem? - kérdezős ködött tovább Kristóf.
- Vele feküdtem le - vágta rá Rebeka amitől Kristóf sokkos állapotba került.
Pár perc kínos csönd után végül megszólalt Kristóf.
- Hogy mivan? Ugye most csak szopatsz? - kérdezte még mindig sokkosan.
- Figyelj... Ezt az egészet, nem tudhatja meg senki, tudom hogy elbasztam vagyis inkább elbasztuk, de kérlek ne szólj senkinek - könyörgött neki Rebeka.
Hát ezt nem hiszem el. Most még egy ember tudja, ráadásul Milán és Balázs haverja. Ha elmondja a fiúknak, nekünk végünk.
- Ezt nem hiszem el. Te komolyan lefeküdtél a ,,NAGY" ellenségeddel aki a mostoha tesód is egyben ja és egy csaj - szinte már üvöltözött.
- Kérlek ne ordíts - szólaltam meg én is.
- Ja és rólad ne is beszéljünk, ott van neked Balázs. Mind a tíz ujjam megnyalnám ha olyan barátom lenne mint Balázs. Te meg fogod és megcsalod azzal az emberrel akivel kis korotok óta egymást tépitek. Ti teljesen idióták vagytok? - emelte fel a hangját újból Kristóf.* Rebeka*
Na ezt már megint jól elcsesztem. Miért pofázok el mindent. És miért pont Kristófnak, lehet hogy az egyik legjobb barátom de azért tartok tőle hogy elköpi Milánéknak. Hirtelen megéreztem két kezet a derekamon. Milán volt az aki szerintem szintén piáért jött be a haverjaival köztük Balázzsal is.
- Miért vagytok idióták? - kérdezte Milán miután egy csókot nyomott a számra. Hirtelen összenéztünk Nikivel és alig bírtam kinyögni valamit.
- Ohm... Semmiért vagy... Beszélgettünk - próbáltam menteni a menthetőt.
- Ohh... És miről trécseltetek - szólalt meg Balázs is.
- Öh.. Csak ilyen csajos téma, tudod - szólalt meg Niki is.
- Csajos témáról beszéltetek Kristóffal? - kérdezősködtek még mindig a fiúk.
- Csak arról volt szó hogy melyik sztárpasi néz ki a legjobban - szólalt meg Kristóf én meg a levegőbe odasúgtam hogy neki hogy mennyire köszönöm.
- Oh, igen? És ki néz ki a legjobban ? - érdeklődött Balázs.
- Hát... Szerintem te vagy a legjobb - válaszolt neki Niki aztán megcsókolta Balázst.
Mikor Niki kezdett elhúzodni tőle Balázs visszahúzta egy újabb csókra őt. Elkezdtek vadul smárolni én meg majdnem oda hánytam tőlük. Egyszerűen rosszul lettem a látványtól hogy ez a gyökér azt a lányt taperolja aki pár napja még alattam feküdt. Na jó elég Rebeka állítsál magadon. Niki csak egy ballépés volt ne kezdj el féltékenykedni mint reggel. Úgy tűnik ezek nem hagynak fel egymás felfalásával és már éppen közbe szóltam volna hogy álljanak le. De Kristóf beelőzött így ő vetett véget a nyáladzásnak.
- Na jó gyerekek, menjetek szobára! - mondta Kristóf aztán rámnézett.
Úgy tűnik hogy feltőnt neki hogy zavar amit ezek itt művelnek. Jó tudni hogy nem tudom rejtegetni hogy mennyire féltékeny vagyok, de amíg Milán vagy Balázs nem veszi észre addig nem lehet nagy baj. Lehet beszélnem kéne erről valakinek. Liliéknek erről nem beszélhetek mert ők biztos hogy nem értenék meg, Niki az meg kiakadna hogy nem bírom lezárni és újra veszekednénk. Akkor marad Kristóf, ő lehet hogy meghallgatna vagy ilyesmi az is lehet hogy elmondaná hogy mekkora ribanc vagyok amiért a mostoha tesóm jön be úgy hogy ottvan nekem Milán. Hát nem tudom mi legyen egyenlőre inkább befogom aztán hogy utána mi lesz azt még nem tudom. A gondolataimat Kristóf zavarta meg.
- Rebeka? Minden oké? - rázta meg a vállam Kristóf. Úgy tűnik hogy már mindenki elment rajtunk kívül.
- Ja igen, persze. A többiek? - kérdeztem tőle.
- Elmentek hozzátok, de tudod? Előbb beszéltük meg hogy mi veszünk kaját meg piát ők addig elmennek hozzátok - mondta Kristóf.
- Ohh... Oké. Akkor milyen piákat vegyünk? - kérdeztem és próbáltam terelni a témát arról hogy az előbb éppen rajtakapott ahogy a gondolataimban Balázs halálát tervezgettem.
- Hát... Vodkát meg sört mindenképp vegyünk. De ne terelj, szóval. Mikor is kavartal össze Nikivel? - kérdezte mire én megforgattam a szemem.
- Noel buliján pár napja. De nem lehetne hogy másról beszélünk? - próbáltam terelni a témát de természetesen sikertelenül.
- Nem. Most szépen elmeséled hogy volt ez az egész, le fekszek a mostoha tesómmal sztori - utasított és itt már tudtam hogy nincs vissza út.
- Hát bementem a mosdóba és ki voltam valamiért bukva. És ő odajött úgy mond meg vigasztalni aztán elkezdtünk smárolni. Aztán hazamentünk és lefeküdtünk - próbáltam minél rövidebb választ adni.
- Szóval ő vissza élt azzal hogy te sebezhető állapotba voltál - próbált védeni de feleslegesen mert hát én voltam az aki először megcsókoltam Nikit.
- Nem, én voltam az aki ezt az egészet elindította - magyaráztam.
- De miért? Rebeka ez nem rád vall. Eddig rühellted ezt a lányt most meg lefekszel vele meg féltékenykedsz holott azt mondtad hogy csak egy egyéjszakás kaland volt - folytatta Kristóf.
- Tudom. Elbaztam, de most mond meg, mit kezdjek magammal ha ezt érzem. Az érzelmeimnek nem tudok parancsolni - válaszoltam.
- Te komolyan érzel valamit Niki iránt? - nézett kicsit dühösen.
- Figyelj tudom hogy azzal amit most csinalok azzal elárulom Milánt. Tudom jól hidd el. De nem hazudhatok magamnak - nyíltam meg neki.
- Te teljesen bele estél, igaz? De Rebeka, mi történt? Hiszen eddig két normális szót nem bírtatok szólni egymáshoz. Most meg belezúgtál? - na itt már jóval kedvesebben szólt hozzám.
- Tudom, én se igazán értem azt ami most bennem van. De megbeszéltük hogy nem kezdünk el kavarászni hanem inkább csak barátok leszünk. Nem bírunk már egymásra úgy nézni mint akik gyűlölik egymást, érted? - meséltem neki tovább.
- Oh, Rebeka. Te aztán jól belezúghattál. És valaki még tudja rajtam kivűl? - érdeklődött.
- Igen, Dalma. Egyik nap Niki áthívta őt dumálni és véletlen meghallottam hogy éppen arról beszélnek hogy Niki mennyire belém zúgott - miközben beszélgettünk közben azért vettünn is valamit.
Elmentünk fizetni aztán pedig indultunk is a többiekhez.* Niki *
Én, Milán, Balázs, Noel és Roland elmentünk hozzánk míg Rebeka és Kristóf bevásárolt. Rebeka már megint eléggé zavarba hozott mivel miközben beszélgettünk a többiekkel közben végig engem bámult. De már zavarba ejtően, ráadásul a fiúk előtt. Mázli hogy nekik nem esik le ez az egész de az biztos hogy ha Balázs megtudja hogy egy lánnyal csaltam meg akkor még jobban kilesz bukva mintha egy másik fiúval csaltam volna meg. Na mindegy amíg Kristóf meg Dalma nem beszél erről senkinek addig nem kell aggódnom.
ESTÁS LEYENDO
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...