*Niki*
Benyitottam Milán szobájába és Rebeka félmeztelenül az ágyon feküdt Milán meg felette tehénkedett. Hirtelen eluralkodott rajtam a düh és lelöktem Milánt Rebekáról és csak akkor láttam hogy Rebeka nincs magánál.
- Te normális vagy? Mit csináltál vele? - támadom le Milánt.
- Én semmit - emeli védekezően a kezét.
Megnéztem Rebeka pulzusát hogy életbe van-e még és szerencsére csak nem volt magánál.
- Bedrogoztad te idióta? - esek neki újra Milánnak.
- Csak azt kapta amit érdemelt.
Tárcsáztam a mentőket és 5 perc alatt ide is értek. Persze mire kiértek addigra Milán felszívódott.
- Kérem mondja meg, hogy mit vett be? -kérdezte az egyik mentős.
- Nem tudom. Nem voltam itt mikor ez történt csak később jöttem fel - azt a részt direkt kihagytam hogy ki adta be neki a drogot.
Rebekát bevitték a korházba én pedig felhívtam anyáékat. Nagyon kiakadtak, amit meg is értek. Az biztos hogy egy jó ideig nem fogják engedni hogy eljárkáljunk bulikba vagy szórakozó helyekre. Mondjuk ezek után nem hinném hogy Rebeka egyáltalán elakarna menni bárhova is, főleg oda nem ahol ez a gyökér Milán is ott van. Nem bírom felfogna hogy volt képes ezt tenni vele. Én értem hogy dühös de az hogy bedrogozza és megpróbálja megerőszakolni. Szerencse hogy időben felértem. El se merem képzelni mi művelhetett volna vele az az idióta.. . .
A váróban ültem és vártam hogy mondjanak végre valamit mikor anyámék ültek oda mellém.
- Kicsim, mi történt? Eltudod mondani nekünk? - szólított meg az anyám.
- Én lent beszélgettem Dalmával mikor szóltak nekem hogy Rebeka és egy ismeretlen fiú az imént mentek fel egy szobába. Ott már sántított a dolog mivel Rebeka sosem menne csak úgy fel egy idegennel. Úgy hogy gyors felrohantam és mikor benyitottam akkor láttam hogy Rebeka mozdulatlan a fiú pedig félmesztelenül fekszik rajta. Aztán mikor észrevett engem a fiú akkor elmenekült. Végül hívtam a mentőket és most itt vagyunk - hadarom el amilyen gyorsan csak tudom.
- Jaj drágám én annyira örülök hogy végre jóba vagytok. Pont úgy viselkedtek mintha igazi testvérek lennétek. Látom hogy aggódsz és ez becsülendő mivel nem olyan rég még rá se bírtál nézni - ölel magához.
Annyira rossz hogy hazudok neki, annyira boldog hogy látszólag a nővéremként szeretem de a valóság ennél jóval ködösebb. Azért nem mondtam el hogy Milán a ludas mert biztos vagyok benne hogy bosszúból elmondaná a szüleinknek hogy mi van köztünk Rebekával. És ezt nem hagyhatom. Nem hagyom hogy anyu neheszteljen rám csak azért mert rossz emberbe szerettem bele. Ha nem ilyen körülmények között jöttünk volna össze akkor nagyon örülne hogy ennyire boldog vagyok még ha egy lány is tesz boldoggá. Ráadásul anyám nem is tud róla hogy én és Balázs szakítottunk épp úgy ahogy arról se tudnak hogy Milán és Rebeka is szakítottak. Anyu bírta Balázst és ha elmondom neki hogy vele vége akkor ki lesz akadva. Nem mintha Rebekát nem szeretné de ez más. Rebeka a nővérem vagy is csak a mostoha nővérem de akkor is.
- Rebeka jól van, eltávolítottuk a szervezetéből a drogot. Még pár óráig bent tartjuk megfigyelésre de utána haza vihetik - jött oda hozzánk az egyik nővér.
- Be lehet menni hozzá? - kérdezte Tamás.
- Természetesen be lehet menni. Tessék, erre - vezetett oda minket Rebeka szobájához.. . .
- Na lányok, mit szólnátok hogy ha rendelnénk valami kaját és néznénk valami filmet. Mint egy igazi kis család - veti fel az ötletet Tamás.
- Én inkább felmegyek és alszok. Hosszú napom volt. Jó éjt - indult fel Rebeka.
Anyuékat végül behívták dolgozni és kettesben maradtunk Rebekával.*Rebeka*
Az ágyon ültem és telefonoztam mikor Niki jöt be a szobába majd leült a babzsákhoz. Oda mentem hozzá és adni akartam egy csókot de elhúzta a száját. Megpróbáltam oda bújni hozzá de felállt és arrébb ment.
- Mi bajod van? - akadok ki.
- Hogy mi bajom van? Ugye ezt most nem gondoltad komolyan Rebeka? Talán az hogy ha egy kicsit később érek fel az emeletre akkor az az idióta megerőszakolt volna téged. Ez a barom - esett nekem.
- Szerinted én nem vagyok kiakadva? Engem drogoztak be nem téged, engem próbáltak meg megerőszakolni nem téged. És még te vagy rám mérges. Nem én akartam hogy ez legyen, nem tehetek róla - lököm meg idegesen.
- Igenis tehetsz róla. Én mondtam hogy ne menjünk el abba az átkozott buliba de te erősködtél hogy jó buli lesz meg minden. Tényleg kurva jó buli lecibálni rólad egy kanos agyhalottat aki bedrogozott. Tudhattad volna hogy ez lesz, azt hittem több eszed van ennél. De úgy tűnik tévedtem veled kapcsolatba mert te ugyanaz az ember vagy aki voltál. Az a Rebeka akit teljes szívemből gyűlöltem. Az aki bármit megtenne csak hogy jól megdugják. Mivan én nem voltam elég? Szükséged van arra hogy megbasszanak téged mert a barátnőd nem bírja teljesíteni a vágyaidat. Egy nagy faszt akarsz tessék, menj vissza Milánhoz ő majd teljes mértékben ki tud elégíteni téged. - lök neki erőböl a falnak.
- Hallod magadat? Hogy mondhatsz nekem ilyet? Komolyan ezt gondolod rólam? Egy fasz hiányos ribancnak tartasz? Tényleg, mindjárt bocsánatot kérek mert élni akartam az életem és mert bíztam abban az emberben akivel közös múltam van. De tudod mit, igazad van, egy szex éhes, naív kurva vagyok aki bedrogoztatta magát csak hogy végre jól megdugják csak mert a barátnője nem elég neki - ordítok vissza.
-Tudod mit, rohadj meg - megy ki az ajtón becsapva azt maga után.
- Kurvára nem fejeztük még be - rohanok utána és a lépcső alján elkapom a csuklóját.
- De, befejeztük - rántja ki a karját a karjaimból.
- Azt mondtam, hogy még nem végeztünk - kapom el a torkát majd kissé rászorítok éppen csak annyira hogy ne tudjon elmenni.
Csak dühösen néztünk egymás szemébe. Majd durván ajkának estem. Nem csókolt vissza. Helyette ellökött és a konyhába ment. Utána mentem és újra ajkának estem. Most vissza csókolt rögtön nyelvel. Egyszerűen nem bírtam magammal, szó szerint letéptem a trikóját majd egy mozdulattal kikapcsoltam a melltartóját és kezem melleire helyeztem. Durván rámarkoltam a két veszes kebleire aminek hatására belenyögött a csókunkba. Ettől csak még jobban felforrt a vérem és rögtön kigomboltam a nadrágját és benyúltam alá és feldugtam neki két ujjam. Az a kéjes nyögés egyszerűen észveszelytő, nem bírok betelni vele. Egyre többet és többet akarok. Kihúztam az ujjaim belőle és lerántottam róla a nadrágját a bugyijával együtt majd felültettem a konyha pultra. Lábait szétnyitottam majd letérdeltem elé és belé nyaltam. Elkezdtem a csiklóját kényeztetni és egy idő után az ujjaim is vissza kerültek a forró nyilásába.. . .
Körülbelül összesen 5 orgazmus után, helyet foglaltunk kanapén. Anyuék elméletileg késő estig oda lesznek szóval miénk az egész ház. Niki az ölembe ül és valami horror filmet keres amit megnézhetnénk. Egy ideig próbáltam koncentrálni a filmre de Niki gyönyörű kerek mellei elvonták a figyelmem. Ezt ő is észre vette és adott egy rövidke csókot. Persze én többet akartam ezért újból megcsókoltam de most nagyon hosszan és lágyan. Lassan mozogtak az ajkaink. Nem siettük el de nem is akartam többet most. Csupán ennyit, az ölelését, a csókját és a szeretetét.
- Ti meg mi a fenét csináltok? - hallottunk meg egy érdes mély hangot mögöttünk. Niki ijedtében leugrott rólam és a földre esett.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mostoha Nővér
RomantizmNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...