Elindultunk haza ahol mázlinkra a szüleink már nagyba aludtak szóval nem zavarhat meg minket senki. Gyorsan felrohantunk a szobába és Rebeka röktön a falnak nyomott és elkezdtük egymás ajkát falni. Nyelve bejutást kért a számba amit én készségesen engedtem. Nyelvünk vadtáncot járt miközben elkezdtük egymás testét felfedezni. Rebeka rögtön a fenekem kezdte markolászni míg én ugyanezt tettem a melleivel. Mindketten bele-bele sóhajtottunk bele a vad és szenvedélyes csókba. Egyszer csak Rebeka felkapott én meg a lábammal öleltem a derekát. Elindult velem az ágy felé aztán rádobott az ágyra és fölém tornyosult, de közben egy pillanatra se szakította meg a csókunkat. Egy gyors mozdulattal levette a felsőm és én próbáltam őt vetkőztetni de mivel rajta egy kisruha volt ezért macerás volt. Végül inkább csak letéptem róla mivel nem volt kedvem vele szarakodni. Gyorsan fordítottam a helyzetünkön így én lettem felül. Apró csókokat adtam az arcára és egyre lejjebb mentem míg nem elértem a nyakához. Először csak csókolgattam később viszont helyenként megszívtam de csak annyira hogy éppen ne látszódjon. Ez a cselekedetem nagy sóhajokat váltott ki ami mit ne mondjak eléggé beindított. Miután megunta fordított a helyzetünkön így újra én kerültem alulra. Elkezdte ő is a nyakam csókolgatni meg szívni de ahogy elnézem ő nem fogta vissza magát. Elindult lefelé a mellemig aztán azt is elkezdte szívni és néhol harapni. Egy gyors mozdulattal lefejtette rólam a melltartóm és tovább kényeztette a melleimet. Miután ezt megunt elkezdett a nyelvével végig nyalni a hasamon de mielőtt elért volna nőiességemhez levette a szoknyám a fehérneműmmel együtt. Fejét a két lábám közé helyezte és apró csókokat hintett a belső combomon és egyre beljebb haladt. Baromi lassan csinálta, én meg teljesen beindultam és nem bírtam ezt a kínzást.
- Csináld már! - utasítottam.
Neki se kellett több nyelvét rögtön belém helyezte amitől én egy hatalmasat nyögtem volna ha nem fogja be a szám. Elkezdett eszeveszett módon nyalni a keze meg a jellemét markolászták. Én ráharaptam az ujjamra nehogy elkezdjek hangosan nyugi. Kis idő múlva éreztem hogy feldugta rögtön két ujját de egy pillanatra se hagyta abba a puncim nyalását. Feldugta még egy ujját és elkezdett turbó sebességgel ujjazni és nyalni. Ha nem lettek volna itthon a szüleink most akkorát sikítottam volna az élvezettől hogy az ablakok is megrepedtek volna a hangomtól. Egyre gyorsabban csinálta amitől éreztem hogy közel járok az orgazmushoz. Nem is kellett sok, nevét suttogva akkorát élveztem mint még soha.
- Rehbekhaaa - suttogtam de legszívesebben sikítottam volna.
Ekkor hirtelen kipattantak a szemeim. Jézus de elbaszott egy álom.*Rebeka*
Reggel az ébresztőmre kelltem. Feltűnt hogy nem a saját ágyamba vagyok hanem Niki matracán. Ami azt illeti pont itt fekszik mellettem egy szál fehérneműben. Gyorsan lecsekkoltam hogy rajtam van-e ruha de csak annyi mint Niki. A gondolataimból a telefonom pittyegése rántott vissza. Egy ismeretlen szám küldött egy képet.
A kép:Az üzenet hozzá: ,, A nagy ellenségek nem csak, hogy mostoha tesók de szeretők is? Vajon ezért nem balhéztak tegnap? "
Baszki ezt rohadtul elkurtuk.
- Baszki - mondtam véletlen.
- Ne üvöltözz kora reggel. Szétrobban a fejem - ébresztettem fel nem szándékosan Nikit.
Megmutattam neki a képet és az üzenetet. Eléggé kiakadt.
- Lefeküdtünk? - kérdezte kis idő elteltével.
- Fogalmam sincs. Lehetséges - akadtam én is ki.
- Remélem ezt senki nem látta. Ha kiderül, minket megölnek - akadt ki még jobban Niki.
Mielőtt megszólalhattam volna valaki kopogott az ajtón.
- Lányok bejöhetek? - szólt be Lilla.
- Baszki... Anya várj egy kicsit - válaszolt Niki és gyorsan elkezdett öltözni ahogy én is.
- Bejövök - jelentette ki Lilla és bejött.
Szerencsére sikerült felöltözni de észre vettem hogy Niki nyaka kivan szívva. Ezt nem hiszem el, remélem nem én voltam.
- Jó reggelt. Milyen volt a buli? - kérdezte Lilla.
- Hát... Izgalmas, mondjuk úgy - mondtam és összenéztünk Nikivel.
- Azt látom - mondta Lilla.
- Látod? - kérdezte kicsit ilyetten Niki.
- A nyakad - nevetett Lilla.
El is felejtettem hogy tiszta szívás nyomós a nyaka. Ezt hogy a faszba magyarázzuk majd ki. Ha a szüleink megtudják ezt az egészet nagyon kifognak akadni, jogosan. Én is kilennék ha megtudnám hogy a lányom és a mostoha lányom lefeküdtek. Plusz ott van még az a fotó amit egy ismeretlen szám küldött. Remélem senki másnak nem küldte el azt a hülye smárolós fotót. A gondolataimból Niki dadogása zökkentett ki.
- Ja... Ö... Izé... Elestem tegnap és... - mondta eléggé bizonytalanul.
Ennél szarabb magyarázatot ki sem találhatott volna. Miért nem mondta hogy tegnap Balázsal voltak akkor most nem tünne gyanúsnak ez az egész.
- Kislányom, ha elesel akkor nem lesz szívás nyomós a nyakad. Oké mindegy is... Egyébként azt szerettem volna mondani hogy Tamással elutazunk két hétre egy wellness fürdőbe és addig ti ketten itthon maradtok egyedül - mondta Lilla én meg elkezdtem örvendezni hogy milyen házibulik lesznek itt.
- Na az tök jó, és mikor indultok? - kérdezte boldogan Niki.
- Hát pár óra múlva... De van pár szabály - jelentette ki Lilla.
- Na nézzük milyen szabályokat fogunk megszegni - csúszott ki véletlen a számon.
Lilla elég szúrósan nézett rám szóval próbáltam javítani a helyzeten kisebb nagyobb sikerrel.
- Csak vicceltem - mondtam kínosan.
- Remélem is. Szóval az első hogy nem tarthattok bulit, a második hogy ne tépjétek ki egymás haját próbáljatok meg normálisan élni egymás mellett és körülbelül ennyi. Remélem tényleg betartjátok ezeket a szabályokat hiszen nem kérünk túl sokat - mondta Lilla és kiment.
Elbűcsúsztunk a szüleinktől aztán mindenki ment a dolgára. De engem nem hagyott nyugodni a gondolat hogy lehet lefeküdtem az állítólagos ellenségemmel. Na meg az az üzenet, remélem az illető nem küldte el másnak mert ha ez az egész kiderül. A gondolataimat mint mindig Niki szakította meg. Dühösen berontott a szobánkba.
- Kösz bazdmeg, szép kis nyomot hanytál magad után - mutatott a nyakára.
- Nem biztos hogy én voltam, kinézem belőled hogy mással is voltál - mondtam és elkezdtem röhögni ő meg csak bemutatott nekem.
- Sosem csalnám meg Balázst- mondta és leült.
- Hát a tegnap este nem ezt igazolja - magyarázom.
YOU ARE READING
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...