🥀1. rész🥀

7.1K 132 8
                                    

*Niki*

Ma reggel jól ébredtem mivel tegnap átjött Balázs és itt aludt. Szóval próbáltam óvatosan felkellni mivel Balázs még aludt és nem akartam felébreszteni. Lementem a konyhába hogy reggelizzek. Lent anya már az ebédlőbe kávézott.
- Jóreggelt - köszöntem oda neki boldogan.
- Látom valakinek nem csak a reggele volt jó - mondta nevetve és végig nézett rajtam.
Először nem értettem hogy ezt miért mondja majd leesett. Balázs fehér pólójába és egy bugyiba voltam. Csak ez a két ruhadarab volt rajtam. Elkezdtem nevetni én is.
- Komolyra fordítva a szót, ma suli után mit csinálsz? - kérdezte tőlem.
- Szerintem beülünk Dalmával kávézni meg ilyenek. Miért? - kérdeztem vissza.
- Hát van valami amit elkellene mondanom szóval örülnék ha ma hazajönnél suli után - mondta és rám mosolygott.
- Oké. De ugye nincsen baj? - kérdeztem aggódva.
- Nem, dehogy. Nyugi kicsim - mondta és a szavaitól megkönnyebültem.
Kicsit még beszélgettünk amikor lejött Balázs is a szobámból. Egyszál boxerbe volt. Kicsit se volt égő anyám előtt. Főleg hogy valószínűleg végig hallgatta a tegnap esti akciónkat Balázzsal.
- Jóreggelt mindenkinek - köszönt nekünk.
- Jóreggelt - köszöntem és odamentem megcsókolni.
- Jóreggelt neked is fiam - köszönt anyu is.
Kicsit meg csevegtünk aztán meg elindultunk a suliba. Minden reggel Balázs visz engem és a többieket kocsival a suliba. Beszálltam az anyósülésre.
- Mikor engeded hogy én vezessék? - kérdeztem bicu szemekkel tőle. Közben elindultunk Dalmáékhoz.
- Női kéz nem foghatja ezt a kormányt, föleg nem egy ilyen kivül belül szőke Csinibaba nem - jelentette ki és szexyn rám mosolygott. Én eljátszottam hogy megsértödtem.
Időközbe Dalma is csatlakozott és a többiek is. Mikor elértünk a sulihoz Balázs leparkolt mi meg elindultunk befelé. Szerencsére még nem futottam ősze Miss. Mindenkinél jobb vagyokkkal. Hú de utálom azt a csajt. Nem egyszer balhéztunk össze, hajtépésig meg se álltunk. Ezért is van már három szaktanárim is. De nem csak a suliba hanem bulikba meg random az utcán is képesek vagyunk összeveszni.
Az első három óra unalmasan telt. Rebekát is csak az órán láttam de akkor se szóltunk egymáshoz. Negyedik óránk pont osztály főnöki volt. Ott elmondta hogy két hónap és indulunk Németországba osztály kirándulni két hétre. Én nagyon várom már. Tavaly Romániába utaztunk, jó volt. Titokba vittünk vodkát meg kb mindenféle piát. Az a vicces hogy busszal mentünk és ugye ott át kell menni pár határon. Mi meg simán átcsempésztük a piát és a füvet is. Ott csak egy hétre mentünk és az egyik este jól bepiáltunk és üvegeztünk, valahogy már én se tudom hogy, Rebekáék is csatlakoztak hozzánk. Na szóval pont én pörgettem és Milánon állt meg. Na képzelhetitek, pont Rebeka elött smároltam le a pasiját. Aztán abból olyan durva balhé lett hogy 6 fiúnak kellett minket lefogniuk nehogy szarrá verjük egymást. Na igen, mind a ketten jól verekszünk mivel én Taekwondoztam Rebeka meg Boxolt. Szóval igen, másnap csupa lila foltal ébredtem. A verekedésünket féltették a netre és több millió megtekintés volt rajta. Volt aki nekem és volt aki Rebekának adott igazat. Na de mindegy térjünk vissza a jelenbe. Szóval elmondta az ofő hogy ma nem lesz megtartva az utolsó három óránk. Már épp elkezdtem örülni hogy ma még nem futottam össze azzal a ribancal. El is kiabáltam, én hülye. Mikor kiértünk az ajtón rögtön mellettünk cigiztek Rebekáék. Már csak ez hiányzott.
- Nézzétek kit látnak szemeim, csak nem Miss. Ártatlanság az - mondta és elkezdtek mind röhögni.
Hátra fordultam.
- Muszály neked folyton belém kötnöd? Erre gerjec Rebeka? - a nevét direkt hangsúlyosan mondtam.
- Tudod nekem nem igazán jönnek be a ribancok- mondta majd elindult felém.
- Kit hívsz te ribancnak? - kérdeztem és én is elkezdtem közelíteni őt. A többiek ott maradtak és nézték hogy megint lesz e bunyó.
- Téged, ribanc - mondta újra. Erre én felpofoztam. Neki se kellett sok rögtön fel is pofozott engem. Erre én meglöktem és megtéptem egy kicsit a haját. Ő is így tett. Ebből a bunyóból az lett hogy nekem elkezdett vérezni az orrom neki meg a szája. A fiúk választottak el minket mint mindig.
Miután végeztünk én rögtön hazamentem ahogy anyu kérte tőlem.
Mikor beértem a házba anya már várt kétbőrőndel maga mellett.
- Ohm, anyu? Ez mi? - kérdeztem értetlenül tőle.
- Hát... Tudod meséltem hogy elkezdtem randizni egy férfival és hát...
- Mond már - mondtam kicsit hangosabban.
- Megkérte a kezem és úgy döntöttünk hogy hozzájuk költözünk - jelentette ki és láttam rajta hogy kicsit félt a reakciómtól.
- Úristen anyu, gratulálok. De várj miaz hogy hozzájuk? - kérdeztem.
- Hát Tamáshoz és a lányához - mondta és elkezdett mosolyogni.
- Szerintem jól kifogtok jönni egymással. Nagyon aranyos lány - mosolyodott el újra.
- Hát hiszek neked. De mégis mikor indulunk?
- Most - mondta.
- De jó. Legalább átöltóhetek?
- Persze, de siess.
Elindultunk anya völegényéhez egyébként Tamásnak hívják.

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now