* Rebeka *
Kicsapódott az ajtó és Milán lépett be rajta. Amint megláttam Milánt úgy vágottam le Balázsról és kezdtem el felöltözni ahogy Balázs is.
- Mekkora egy ribanc vagy Rebeka. Rákérdeztem pont erre te meg letagadtad. Erre most itt dugtok az én nyaralomban úgy hogy kint van a kibaszott barátnőd Balázs - úrdította dühösen.
- Kérlek Milán beszéljük meg - kérleltem.
- Mi a faszt akarsz azon megbeszélni hogy lefeküdtél a legjobb barátommal - lett egyre dühösebb.
- Nem feküdtünk le csak smároltunk - próbáltam hozzá érni de elrántotta a kezét.
- Ha nem jöttem volna be akkor éppen dugnátok - kezdett lenyugodni.
- Figyelj ezt tény hogy elbasztuk de részegek vagyunk tudod jól hogy józanul sose nyúlnék a barátnődhöz - szólalt meg végre Balázs is.
- Ne fogd az alkoholra. Én is részeg vagyok de mégse dugtam meg Nikit. Pedig hidd el lett volna rá alkalmam - köpte a szavakat.
- Mi van? Mit ordibáltok? - lépett be az a személy az ajtón akit talán éppen ebben a pillanatban vesztettem el.
- De jó hogy jössz Niki. Képzeld az én drága, ártatlan barátnőm és a te jóképű, hűséges lovagod éppen dugtak mikor benyitottam - újságolta Milán Nikinek.
-Hogy mi? - váltott át Niki feje piros árnyalattá.
- Nem feküdtünk le csak... - nem bírtam elmondani neki.
- Csak mi? - üvöltött.
- Arra jöttem be hogy Balázs póló nélkül fekszik az ágyon rajta pedig Rebeka szintén félpucéran ül és smárolnak - akadt ki újra Milán.
Niki nem mondott semmit csak közelebb jött és felpofozott és elsírta magát. Megfogtam a kezét de ő kirántotta a szorításomból.
- Hozzám ne érj bazdmeg - lépett távolabb tőlem.
- Sajnálom - nézett rá bűnbánóan Balázs.
- Húzz a picsába innen - üvöltötte Niki.
Balázs ki ment de én egy tapottat se mozdultam.
- Hé Milán kimennél egy kicsit. Ez egy tesós beszélgetés lesz - kérte Niki a fiút.
Magunk maradtunk. Csak néztük egymást. Szörnyű volt így látni. Piros, duzzadt szemekkel és összetörve. Tény hogy még így is gyönyörű volt de borzalmas belegondolni is hogy miattam néz így ki. Miattam van összetörve.
Megindult felém és mikor körülbelül 15 centi volt közöttünk megállt előttem. Behúzott nekem egyet ökölell aztán térdre rogyott.
Leültem mellé.
- Én nem akartam ezt, nem akartalak megbántani. Nem is tetszik Balázs meg semmi. Nem is tudom miért csináltam csak úgy megtörtént - törtem én is össze.
- Miért pont ő? - kérdezte.
- Nem tudom ő volt itt. Ő volt az aki meg hallgatott engem és megnyugtatom aztán megcsókolt én meg voltam olyan hülye hogy visszacsókoltam. De Niki esküszöm, nem jelentett semmit. Sőt mostmár tudom hogy mit akarok. Téged. Veled akarok lenni nem mással - vallottam be neki amit még magamnak se mertem.
- Menj innen - utasított.
- Nem hagylak itt téged - ellenkeztem.
- Menj innen - mondta hangosabban.
Nem bírtam mit tenni így kimentem és hívtam egy taxit. Semmi kedvem itt maradni. Nikit most vesztettem el, Milánnal alapból szakítani akartam. Mondjuk nem pont így.* Niki *
- A többieket haza küldtem. És hoztam piát meg füvet - lépett be Milán az ajtón.
- Pont erre van most szükségem - vettem ki a kezéből az üveget és meghúztam.
- Nem fér a fejembe hogy ha már muszály volt félre dugnia akkor miért pont Balázzal csinálta. Így sokan sérülnek én is te is, és még a társaságunk is - gyújtotta meg a cigijét.
- Engem nem érdekel Balázs. Mielőtt idejöttünk szakítani akartam vele de nem volt erőm hozzá. Ami kiveri nálam a biztosítékot az Rebeka. Én se értem hogy miért pont vele csinálta - gyújtottam meg én is a cigim aztán újra ittam a vodkából.
- Te szakítani akarták vele? De miért? - na tök jó, most vagy azt mondom hogy azért mert szerelmes vagyok a nővérembe vagy valamit kamuzok.
- Mert mást szeretek - jelentettem ki.
- Na kit? Pletyizzünk - újóngott mint egy 5 éves.
- Nem értem miért mondják rád hogy bunkó vagy ha iszol. Most tökre olyan vagy mint egy 5 éves - ütöttem bele finoman a vállába.Tovább ittuk a vodkát és teljesen beálltunk. Az biztos hogy holnap semmire sem fogunk emlékezni a ma estéből. De lehet nem is baj a nem emlékszünk.
YOU ARE READING
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...