😈24. rész😈

2.8K 92 7
                                    

* Rebeka *

- Egyszerűbb lett volna távoltartanom magam töled ha te nem tudsz a Milán dologról és így lett volna okom téged utálni - magyarázta.
- De miért akarod magad távoltartani magad tőlem? - értetlenkedtem.
- Hogy ne okozz nekem csalódást. Tegnap szakítani akartam Balázzsal mert rájöttem hogy... - nem bírta befejezni.

* Niki *

- Mire? - jött közelebb hozzám én hátráltam ameddig csak bírtam de a hülye ajtó megállított.
- Szeretlek - csúszott ki a számon.

Szeme felcsillant mikor meghallotta amit mondtam. Lassan közelebb jött hozzám és mikor már csak pár centi választott el minket megszólalt.
- Szerelmes vagy belém? - kérdezte miközben arcomat simogatta.
- Igen - mondtam végig szemébe nézve.
Amennyire csak tudott hozzám préselődött. Lassan közelebb hajolt de megállt mikor ajkaink épp hogy súrolták. Vártam hogy megcsókoljon de hiába, nem tette. Nem bírtam, megcsókoltam. De nem úgy mint eddig, eddig mindig vad és szenvedélyes volt ezzel szembe most lassú és érzelemmel teli volt. Elkezdtünk csókolózni és próbáltam ebbe minden érzésem bele addni. Lassan szétváltunk a levegő hiány miatt és összeérintettük homlokunk.
- Felejtsük el a múltat, jó? - nézett közvetlen szemembe.
Válaszul csak újból megcsókoltam. Lassan hátrálni kezdtünk az ágy felé. Mikor odaértünk óvatosan lefektettem az ágyra és felé másztam.
- Ne most, anyuék bármikor megjöhetnek - próbált lelökni magáról.
- Nem kimondottan izgat - mondta és nyakát kezdtem el csókolgatni.
Hallottam hogy egyre gyorsabban veszi a levegőt és halkan sóhajtoz. Nyúltam a pólójáért mikor meghallottam hogy becsapódik a bejárati ajtó. Gyorsan lepattantam Rebekáról, a szoba másik felébe ültem le és csináltam úgy mintha már rég ott ülnék és telóznék. Rebeka is ezt tette csak ő az ágyon ülve. Ebben a pillanatba rontott be apám a szobánkba.
- De jó hogy mindketten itt vagytok lányok. Nagy hírűnk van. Gyertek le - mondta és már indult is lefele.
Összenéztünk majd lementünk mi is. Már mindannyian ott ültek az asztalnál és ránk vártak.
- Szóval, anyátokkal azt szeretnénk mondani hogy - kezdte el apa.
- Júliusban lesz az esküvőnk - fejezték be egyszerre vidáman.

* Rebeka*

Tehát hivatalosan is a mostoha nővérem lesz Niki. Kicsit se lesz fura. A leendő barátnőmmel lesz egy közös hugunk rádasul ha úgy vesszünk a szüleink is ugyanazok lesznek. Ha alapból nem itélnének el minket mert mind a ketten lányok vagyunk akkor majd azért mert testvérek is.
-Gratulálok - ugrott Niki az anyja nyakába.
-Ja én is gratulálok nektek - mondtam és elindultam felfelé.
Pár perc múlva feljött utánam Dávid.
- Mi a baj? - ült le az ágyam szélére.
- Semmi. Mi lenne? - szinleltem.
- Látom rajtad hogy valami bajod van szóval mond.
- Niki -hajtottam le a fejem.
- Niki? Azt hittem köztetek vége van -ült közvetlen mellém.
- Hát úgy volt de mint tudod én smároltam Balázssal ő meg lefeküdt Milánnal aztán nem rég majdnem megint lefeküdtünk Nikivel de akkor jött apa hogy összeházasodnak Lillával. De ha ők öszzeházasodnak az azt jelenti hogy hivatalosan is a testvérem lesz. És félek - hadartam el gyorsan neki.
- Azta. Szóval ha jól értem akkor most megint együtt vagytok és félsz hogy mi lesz ha tesók lesztek - nézett rám.
- Hivatalosan még nem vagyunk együtt de a lényeg az ez, igen - kezdtem el a kezemmel játszani.
- Beszélj apuékkal - jelentette ki.
-Mond te teljesen hülye vagy? Ha elmondom apának akkor ők elfognak költözni innen - temettem az arcom kezeimben.
- Akkor legalább együtt lehetsz Nikivel -próbált vigasztalni de nem túl sok sikerrel.
- Nem akarom hogy apa miattam szakítson Lillával. Hosszú idők óta most látom először boldognak egy nő mellett. Nem fogom hagyni hogy az én boldogságom elég helyezze az övét - fakadtam sírva.
- Akkor ne mond el neki.
- Egy idő után úgy is rájönne és Lilla is. Nem tudom elrejteni az érzéseim.
- Elöbb vagy utóbb úgy is megtudja, akkor inkább tudja meg elöbb. De legelőször győződj meg róla hogy ez köztetek tényleg komoly -ölelt meg.

Miután Dávid egyedül hagyott elkezdtem filmezni amin be is aludtam. Arra keltem hogy valaki hátulról ölel át és a nyakamat csókolgatja.
- Jó reggelt, vagyis inkább estét - hallottam meg Niki édes hangját.
- Neked is jó estét - fordultam meg és adtam neki egy szájra puszit.
- Jó nagyot aludtál. Már 6 óra - mondja és kisimít az arcomból egy kósza hajszálat.
Nem mondtam semmit csak néztem a gyönyörű arcát és tenger kék szemeit.

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now