🎃39.rész🎃

609 25 0
                                    

*Niki*

- Állj már meg légyszíves - állít meg Rebeka.
- Nem érdekel, oké? Ha Balázzsal akarsz lenni akkor legyél vele, nem érdekel - jelentem ki nehezen.
- De nem akarok vele lenni. Én veled akarok lenni, én téged szeretlek nem mást. Az első csókunkkor beléd szerettem. Kérlek ne csináld ezt - kérlel könnyes szemmel.
- Mindkettőnknek jót tenne ha békén hagynánk egymást. Legalább egy kis ideig. A nyarat az apámnál töltöm, kérlek ne keress amíg ott vagyok - hagyom ott és elindulok haza.

Tegnap beszéltem az apámmal és szeretné ha ott tölteném a nyár hátralévő részét. Először nemet mondtam de végül Dalma meggyőzöt hogy elmenjek. Lehet jobb is hogy nem leszek Rebeka közelébe. Így mindketten áttudjuk gondolni hogy mit akarunk.

*Rebeka*

Csak állok itt és bámulom ahogy a lány akit szeretek elmegy. Itt hagy engem. Megbeszélhettük volna de ő megfutamodik és magamra hagy.

- Adj valami erőset - állok oda Balázs mellé a piás asztalhoz.
- Tehát nem ment jól Nikivel - állapítja meg miközben kiönti az italom.
- Elmegy.
- Mi?
- Elmegy az apjához.
- De visszajön, nem?
- A nyár végén. De akkor is, nem teheti ezt velem. Nem hagyhat csak úgy itt mintha nem is számítanék - vetem bele magam az észnélküli ivászatba.

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now