🚀21. rész🚀

2.3K 75 4
                                    

* Niki *

Mielőtt még bármit válaszolhattam volna egy ajkat éreztem az én ajkaimon. Rebeka csókolt meg. Pár másodpercig csak hagytam hogy falja ajkaim de mikor észbe kapta rögtön visszacsókoltam. Nem mondom hogy nem tetszett hogy így a semmiből lekapott de én próbálok mindenféle hülyeséget kitalálni csak hogy ő és magam védjem ő meg eltiporja az egészet. Már egy ideje smárolhattunk bár nem tudom mennyi ideje lehetünk egymásba fonódba. Nem is csoda hisz mikor ajkunk össze ér minden lelassul és az idő megszűnik körülöttünk. Határozottan kijelenthetem hogy Rebeka ezerszer jobban csókol mint Balázs, vagy mint bárki más akivel eddig smároltam. Balázs csókja keserű és száraz míg Rebekáé édes és puha. Csókjai olykor vad máskor meg lassú és szenvedélyes.
- Na jó lányok menjetek szobára - hallom meg Noel hangját mire szétrebbenünk egymástól Rebekával.
- Nem hagyhattam hogy mással csókolozz - súgta a fülembe mikor felállt mellőlem.
- Na jó ezen most szabályosan meglepődtem. Nem gondoltam hogy ti ketten valaha normálisan beszélgettek hát még hogy smárolni is látlak titeket - szólalt meg Gergő is.
- Nem hagyhattam hogy elkapja a herpeszt ettől - mutatott Rebeka a bátjára cserébe csak egy középső ujjat kapott Dávidtól.
Nem tagadom rendesen felizgultam. Ma hajnalban mikor már mindenki alszik esküszöm letámadom. Nem fogok várni míg hazaérünk. Most már tudom hogy mit akarok és az rohadtul nem Balázs. Azt hiszem szerelmes vagyok Rebekába. Ha visszaértünk szakítok Balázzsal és elmondom hogy mit érzek Rebekának. Pittyeget a telóm.

Dalma: - mi van veletek? Együtt vagytok Rebekával?
Me: - valami olyasmi, igen
Dalma: - mi? Ne bassz. De miért nem mondtad el nekem?
Me: - megbeszéltük hogy senki nem tudhat rólunk, úgy hogy lakat a szádon
Dalma: - nyugi nem köpök

Felnéztem és rámosolyogtam Dalmára. Bízok benne hogy tényleg nem beszél senkinek erről az egészről.
- Na jó azt hiszem már mindenki elég részeg hogy 7 perc mennyországot játszunk - csapta össze tenyereit Lili.
- Egyetértek. Na akkor mindenki játszik? - helyeselt Gergő.
- Várjunk, mi az a 7 perc mennyország? - kérdezte felvont szemöldökkel Dávid.
- Még soha nem játszottál? Na a lényeg hogy valaki pörget egy üveggel és aki felé meg áll az üveg kupakja azzal 7 percig be kell mennie egy gardróbba vagy egy szobába - magyarázza neki Rebeka.
- Ja jó, akkor játszunk - ment bele ő is a játékba.
- Ki kezd? - tettem fel a kérdést.
- Kezdek én - fogott meg egy üveget Balázs.
Pörgetett és Kristófon állt meg az üveg.
- Óvszert azért használjatok - ordított oda nekik Noel mikor elindultak az egyik szoba felé.
Letelt a 7 perc és kijöttek. A következő Lili volt ő Noellel ment be.

* Rebeka *

Csak úgy tombol bennem az alkohol és tudni illik rólam hogy ha részeg vagyok akkor rohadtul kanos is. Nem bírok magammal mit kezdeni.
- Rebeka - hadonászott előttem Nóri.
- Mi az?
- Te jössz - adta a kezembe az üveget.
Elvettem és pörgettem. Balázson állt meg. Kurva jó. Reméltem hogy Nikivel kell bent lennem hátha kitudja elégíteni a szexuális vágyaim 7 perc alatt. De sajnos ennek egyenlőre löttek.
- Gyere menjünk - húzott fel a földről a fiú.
Bementünk és megálltunk az ágy mellett
- Figyelj, köszönöm hogy kiálltál mellettem Milánnal szembe - mentem hozzá közelebb - Felém soha sem mutattam a homogób énjét.
- Tudom, neked mindig próbálta a jobbik énjét mutatni de más felé már nem igazán. Jut eszembe ki volt az a lány akivel... Tudod... Lefeküdtél? - kérdezte izgatottan.
- Taylornak hívták. Ő csak félig volt magyar, az apja amerikai volt szóval csak egy kicsit tudott magyarul. A táborba csak lányok voltak és két személyes szobák voltak. Ő volt a szoba társam. Össze barátkoztunk és aztán az egyik este pont 7 perc mennyországot játszottunk mikor egymással kellett bemennünk a szobába. Na akkor csattant el az első igazi csókom. Aztán vissza mentünk a szobánkba ahol elvesztettem a szüzességem. Persze anyám megtudta valahonnan ezt az egészet és rohadtul kiakadt rám. Felpofozott és azt mondta hogy ,, egy hülye buzi nem lehet a lánya,, és ő ebbe nem fog beletörödni - folyt le pár könnycseppem.
Nem mondott semmit csak átölelt.
- Ezt elmondtad bárkinek is? Az apádnak vagy a bátyádnak? - kérdezte még mindig a karjaiban tartva.
-  Most először beszélek róla - bújtam oda még jobban hozzá.
Pármásodpercig még így álltunk aztán eltolt magától de csak épp annyira hogy arcunk között 10 centi legyen. Belenéztem gyönyörű gesztenye barna szemeibe aztán akaratom ellenére letévedt szemem telt ajkaira. Olyan hívogató volt hogy alig bírtam neki ellenállni.  Ő se volt másképp ő is csak a szám bámulta. Végül megunta és közelebb hajolt. Megcsókolt. Csak lefagyva hagytam hogy megcsókoljon aztán észbe kaptam és felpofoztam. Nem bírtam ki. Ajkaira tapadtam. Faltuk egymást.  Megnyalta alsó ajkam bejutást kérve nyelvének amit én készségesen engedtem neki. Annyira beindultam hogy elkezdtem őt vetkőztetni. Levettem róla a pólóját és ő is az én felsőm. Rálöktem az ágyraés a csípőjére ültem és tovább folytattuk a smárolást. Az ajtó kivágódott és...

Mostoha NővérWhere stories live. Discover now