*Niki*
Két nap telt el azóta hogy kiderült hogy Balázs lefeküdt Dalmával. Azóta egyikükkel se beszéltem, ők hívogattak meg írtam de nem reagáltam rá. Látni se bírtam őket. Ami Rebekát illeti, ebben a két napban végig mellettem volt. Úgy érzem hogy most egy komolyabb szintre emeltük a kapcsolatunkat ( barátilag ). Kristóffal megbeszéltem hogy hagyja ránk a dolgot, majd mi intézzük. Viszont holnap újra suli és nekem nincs kedvem Dalma és Balázs képét nézni. De elkerülhetetlen hogy ne fussak össze velük. Rebekával a kis erdős ügyünk óta nem volt semmi közöttünk, végülis most inkább egy barátra volt szükségem. De azért ha tök véletlen az ágyamba kötött volna ki azt se bántam volna. A gondolataimból egy ismerős hang zökkentett ki, először azt hittem Rebeka az. De csalódnom kellett.
- Van egy ki időt? - hallottam meg Dalma hangját mögüllem.
- Van, de nem pazarlom rád - mondtam egy kevés idegességgel a hangomban.
- Kérlek, tudom hogy elbasztam de sajnalom, oké? - nézett rám és közelebb jött.
- Ennyit bírsz mondani? Sajnalom oké, komolyan? - hátráltam ahogy ő közelebb jött.
- Nem akarlak elveszíteni. Csak sokat ittunk és megtörtént - próbáltam megint közelebb jönni.
- Szerinted az alkohol kifogás arra hogy lefeküdtél Balázzsal? - mordultam fel hangosan.*Rebeka*
Dalma megkért hogy beszéljek Nikivel mivel vele egyáltalán nem áll szóba. Mondtam neki hogy ezt nekik kell elintézni. Meg kapott egy kis fejmosást aztán elkezdtünk másról is beszélgetni. Komolyan, ha eddig nem Niki legjobb barátnője lett volna akkor tuti kurva jóba lehettünk volna. Hatalmas forma. Most jó, tényleg hülyeséget csinált de mindenki csinálja hülyeséget. Igazából megértem Nikit hogy haragszik rá de nem felejtheti el hogy nem egyszer csalta meg Balázst velem. Ő se jobb mint Dalma. Mondtam neki hogy ha idejön akkor kénytelen lesz beszélni vele Niki. Hát át is jött, én lent voltam még ők ,,beszélgettek". Mindent kristály tisztán hallottam. Pár mondatnál kicsit zavarba jöttem.
- Megértem hogy haragszol de te se vagy annyira ártatlan. Te is ugyanúgy félre dugtál mint ő - szólalt meg hangosan Dalma.
- Igen, megcsaltam de én nem a legjobb barátjával dugtam - csattant fel Niki is.
- Tényleg sokkal jobb hogy már másodszor csaltad meg őt a mostoha tesóddal aki ráadásul lány - vágta a fejéhez Dalma.
Ja, elmondtam neki az erdős sztorit is. Azt mondta hogy nagyon hülyék vagyunk. Amiben igaza volt mivel bárki megláthatott volna minket. Merengésemet Dalma szakította meg aki dühöngve jött le hozzám.
- Ezt nem hiszem el, én vagyok a ribanc mikor én falaztam neki amikor megcsalta - adta ki magából Dalma.
- Jó tény hogy ő is megcsalta de te a barátnője vagy és hát ti akkor feküdtettetek le mikor ő még szerette Balázst - próbáltam csítítani de hajthatatna. Úgy látszik Niki eléggé felcseszte.
- Lófaszt, rá két hétre elkezdett mindenkivel összefeküdni. Szerencsétlen Balázst szarrá csalta - lassan már üvöltött.
- Mivan? Azt hittem hogy szerette Balázst - akadtam ki.
- Persze, ő magán kívűl senkit nem szeret - jelentette ki aztán kirohant a házból.
Ezt nem bírom elhinni. Azt hittem csak én vagyok neki Balázson kívül. Erre most kiderül hogy ő meg mindenkivel összefekszik. Nálam ennyi volt ez az egész. Az biztos hogy ha nem muszály hozzá se fogok szólni. Ez undorító, én meg bekajáltam neki hogy érez irántam valamit meg ilyenek. Fogadni mernék hogy az összes szeretőjének ezt mondta csak hogy megdugják.*Niki*
Egyszerűen nem értem hogy mit vár tőlem Dalma. Azonnal bocsájtsak meg neki vagy mit? Nem is igazán az fáj hogy megcsalt Balázs, sokkal inkább az hogy Dalmával tette ezt. Nagy részt Dalmára haragszom, egy íratlan szabályt szegett meg. Mindenki tudja hogy nem szexelünk a legjobb barátnőnk barátjával. Na meg az is fáj hogy hónapogik hazudtak nekem. Az biztos hogy nem megyek vissza Balázshoz de egy baráti kapcsolat szerintem belefér. A megcsalásokról meg jobb mindkettőnknek ha nem tud. A drágalátos legjobb barátnőmmel meg jelenleg szóba se akarok állni. Van képe a fejemhez vágni azt hogy párszor Balázst. Amúgy is azok a félrelépések a kapcsolatunk elején volt és akkor még nem szerettem Balázst. Rebeka az meg teljesen más, és ezt Dalma is tudja. Ő az első olyan
személy aki iránt érzek is valamit a szeretőim közül. Most hogy én szabad vagyok lelki ismeret furdalás nélkül tudok vele lenni. Már csak Milánt kéne dobnia és aztán végre az enyém lenne. Persze addig megkell hódítanom őt. És az ostrom most kezdődik.
- Szióka - köszöntem neki a lépcsőn lefele jövet.
- Hello - mondta enyhén flegmán.
Az ágyon ült és telózott és fel se nézett a képernyő mögül.
- Mit csinálsz? - érdeklődtem kedvesen.
- Mi közöd hozzá? - mondta és végre felnézett a telefon mögül.
A szemében haragot fedeztem fel, nem tudom most mi baja. Pár perce még tök jó kedve volt.
- Mi bajod van? - néztem rá de ő csak megvonta a vállát és tekintetét újra a telefonra szegezte.
- Jól van, akkor majd később beszélünk. Fent leszek - mondtam és elindultam felfelé de ő még oda susmogot valami olyasmit hogy ki kérdezte. Nem tudom hogy neki mi a halál baja van. Semmit nem tettem ellene. Mindegy majd megnyugszik és akkor majd tudunk normálisan beszélni. Néztem egy kis sorozatot aztán elmentem aludni.
YOU ARE READING
Mostoha Nővér
RomanceNiki egy relatív ismert lány Californiában. Barátságos és kedves szinte mindenkivel, kivéve egy emberrel és bandájával, Rebekától szinte mindenki tart. Nem véletlenül ő a legmenőbb és legismertebb lány Californiában. Niki és Rebeka kiskoruk óta ős e...