– Sziasztok! Beszállhatunk? – üdvözöltem az osztálytársaimat, majd megkérdeztem, hogy mi is csatlakozhatunk-e.
– Persze, gyertek. De, van egy játékszabály. Ha nem válaszolsz, vagy nem csinálod meg a feladatot, akkor inni kell – mondta Greg szigorúan. – pont most kezdődik az új kör. Carol fog pörgetni, akinél megáll az fog majd felelni vagy merni – magyarázza a játékszabályokat Greg, mintha teljesen hülyék lennénk.
Játszottunk egy fél órát. Eddig mindenki sorra került csak én nem. Bevallom ennek örülök is egy kicsit. Őszintén semmi kedvem nem volt a játékhoz, de ez mégis csak egy buli, nem ülhetek végig a bárpultnál. Egy kicsit elkalandoztam, már a városnézős túrán járt az agyam, amikor meghallottam, hogy valaki kiabál nekem. Azt hiszem most én következem.
– Luna! Felelsz vagy mersz? – kérdezte Shanon izgatottan, játékos mosollyal az arcán. Itt már tudtam, hogy végem, hiszen Shanon egy igazi szemét, de én ennek ellenére sem szerettem volna alulmaradni.
– Merek! – válaszoltam magabiztosan, gondoltam úgysem kerülök még egyszer sorra, valamint nem szerettem volna, hogy Shanon azt gondolja, hogy csak a feleléshez van bátorságom.
– Csókold meg Liamet! – kiáltotta Shanon egy gonosz mosolyt festve arcára, majd elkezdett a fiú felé mutogatni.
– Hogy mi? Lófaszt, inkább iszok! – szállt inamba a bátorság, s a felespoharamért nyúltam, majd realizáltam, hogy nincs benne pia.
Már mindenki kicsit részeg volt. Greg eldugta, a piás üveget, hogy ne tudjak inni. Nem akartam leégetni magam, és azt sem akartam, hogy Liamnek kínos legyen. Liam az egyetlen srác az osztályból, akivel igazán jóban vagyok. Amúgy is meleg. Mindenki tudja, bármennyire is próbálja titkolni.
– Na mi lesz? – szólt közbe Lily. A legjobb barátnőm ahelyett, hogy segíteni próbált volna, inkább az oroszlánok elé lökdösött. Na szép, mit ne mondjak.
– Mi lenne? Mondtam, hogy iszok. Adjátok az üveget – feleltem kicsit idegesen, ugyanis már teljesen túl akartam lenni ezen a körön. Már elfogadtam a verséget. Már mindegy volt.
– Attól tartok, hogy elfogyott a Vodka, muszáj lesz megcsinálnod a feladatot – mondta gúnyosan Greg.
– Csesszétek meg –mondtam, majd intettem Liamnek, hogy álljon fel. Nem hihetik azt a többiek, hogy velem ki tudnak cseszni. Ha nem hagyják, hogy igyak, akkor inkább megcsinálom a feladatot. Nem léphetek ki a játékból. Nem vagyok olyan gyenge.
Beálltunk a kör közepére, ahogy az szokás majd elcsattant a csók. Nem volt valami szenvedélyes, de ennek ellenére elég sokáig tartott. Miután tisztességesen elvégeztük a feladatunkat, megpillantottam Landót, aki éppen kirohant telefonálni az erkélyre. Gondoltam utána megyek, de inkább úgy döntöttem, hogy hanyagolom a dolgot, hátha valami fontos ügyet kell elintéznie. Nem szerettem volna zavarni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Hayran Kurgu„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...