29. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

893 53 0
                                    

2020. Július 13.

Reggel mozgolódásra ébredtem, Carlos volt. Nem tudom, hogy hogyan, de egész éjjel rajta aludtam, és szegény csak fel akart kelni.

Szerintem elég sikeres volt a tegnap este. Brutál nagy volt a buli, és azt is megbeszéltük, hogy majd megint elmegyünk valamilyen koncertre, hogy megismételjük a múltkori alkalmat. Meg is néztük, hogy milyen előadók látogatnak el pár napon belül Londonba, de sajnos semmi olyat nem találtunk, ami felkeltette volna a többség érdeklődését. Charles nagyon ragaszkodott egy Shawn Mendes koncerthez, hiszen élőben is hallani akarta a Señoritát, de mikor beírta az ötletet a csoportba Seb nagyon leszavazta, szóval úgy döntöttünk, hogy nem megyünk sehova, de, hogy Charles is boldog legyen, Lily és Max megígérték neki azt a koncertet, úgyhogy már meg is vették a jegyeket estére, amelyek természetesen a VIP páholyba szóltak.

A többiek azt mondták, hogy tegnap elég gonoszan hazazavartam azokat, az embereket, akiket nem ismertem, sajnálom, de így jártak. Valószínűleg elég sok alkoholt fogyaszthattam, hiszen erre egy csepppet sem emlékeztem. Az egyedüli dolog, ami megmaradt az a threesome és az orgia volt. Lehet, hogy nem is a pilóták perverzek, hanem én?

Mivel délután egy volt mire kicsit összeszedtük magunkat, ezért mára csak egy kis medencézést terveztünk. Természetesen ezt is sikerült teljesen elhülyéskedni. Az egy főre jutó vízbelökések száma körülbelül száz volt.

A fürdés után befogtam a fiúkat takarítani és azt kell, hogy mondjam: „le vagyok nyűgözve". Nem tudom mi történt velük, de úgy törölgettek meg porszívóztak, mint a kisangyalok. Szerintem elég jó hatással vagyok rájuk, , bár akadt olyan is, aki még a munka előtt lelépett, ugyanis Pierre-nek és Danielnek halaszthatatlan dolga volt. Ja persze....

Közeledett az este, ami azt jelentette, hogy a mi kis édeshármasunk már készülődik a hatalmas koncertre. Lilynek nem volt kedve hazautaznia, úgyhogy kölcsönadtam neki az egyik ruhámat, hátha ezzel le tudja nyűgözni valamelyik fiút vagy éppen mindkettőt.

Segítettem még megcsinálni Lily haját és sminkjét, majd diszkréten bekopogtattam a két fiúhoz, akik szintén elég nagy készülődésben voltak, de még közel sem álltak olyan jól, mint a legjobb barátnőm.

- Oh, szia Luna! Ne haragudj éppen öltözünk, mit szeretnél? - nyitott ajtót Charles egy szál alsógatyában, de szerintem ez nem nagyon zavarhatta őt. Már megszokta, hogy mindenki a felsőtestét bámulja.

- Remélem nem zavarok, de beszélnem kell veletek - hoztam frászt a srácokra. Szerintem egy pillanatra, azt hitték, hogy Lily mégsem tud jönni, de ez szerencsére nem így van. - Szóval csak arra szeretnélek benneteket megkérni, hogy ezeket mindenképpen vigyétek magatokkal - nyújtottam Max kezébe két doboz óvszert.

- Hogy mi?! - kiáltottak fel a meglepettségtől egyszerre a fiúk.

--Csak ha netán bármi lenne valamelyikőtök és Lily között, akkor kellőképpen felkészültek legyetek - világosítottam fel a srácokat, akik annyira kellemetlenül érezték magukat, hogy meg sem tudtak szólalni, helyette konkrétan kikísértek a szobából.

Charles:

Állítsd le a barátnődet!!

Lily:

Mi a faszt csinált már megint?

Max:

Áh, semmit. Nehogy azt hidd, hogy
kellemetlenkedett, az nem az ő asztala, csak éppen a kezembe nyomott két doboz kotont. Még jó, hogy nem kívánt jó szórakozást xd

- Luna, azonnal gyere ide! - kiáltott torka szakadtából a barátnőm, mire én azt, hittem, hogy valami életbevágó baj van, szóval rohantam is.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Where stories live. Discover now