A koncertre mindenki egy kicsit kicsípte magát, megpróbáltuk kihozni magunkból a legtöbbet. Elég korán beengedtek bennünket, hiszen VIP jegyünk volt. A híres Forma-1-es pilótáknak mégsem vehettem sima, egyszerű belépőket. A jegyünk természetesen a koncert első pár sorával és a színpad melletti elkerített ülőhelyekkel járt.
A kezdésig még két óránk volt, ezért úgy döntöttünk, hogy megiszunk egy koktélt, és beszélgetünk egy kicsit. Amíg a fellépést vártuk, megtudtuk, hogy a 5SOS ma 20+1 számot tervez előadni. Az esemény szervezői kis füzetekkel járták körbe a vendégeket, amelyben volt pár érdekes információ a bandáról és a tagokról, valamint tartalmazta a ma hallható dalokat és azoknak szövegét.
A koncerten ezeket a dalokat élvezheted majd:
1. Red Desert
2. Not In The Same Way
3. Wildflower
4. Easier
5. Old me
6. Best Years
7. Lonely Heart
8. She's Kinda Hot
9. High
10. She Looks So Perfect
11. Kill My Time
12. Want You Back
13. Thin White Lies
14. Amnesia
15. Ghost Of You
16. Moving Along
17. Lover Of Mine
18. Teeth
19. No Shame
20. Youngblood
20 + 1. San Francisco- Mi! - kiáltottam egy hatalmasat, amikor a prospektusra néztem. A srácok már azt hitték, valami baj történt, pedig csak nagyon meglepődtem. - Ezt nézzétek fiúk! Ma játszani fogják a San Francisco-t! - ugráltam örömömben fel-alá, mint valami idióta, ráadásul még sikítoztam is mellé.
- Az melyik? Mi az, ami ennyire lázba hoz téged? - tette fel a kérdéseket Daniel mosolyogva.
- Szerintem a San Francisco az egyik legjobb számuk. Hiba, hogy ezt nem ismeritek. Azt hiszem így nem is lehetünk barátok - feleltem, mintha mérges lennék, de szokásomhoz hűen megint nevetésbe torkollott a színjátékom.
Már csak fél óránk volt a koncertig, de valamivel mindenképp el szerettük volna ütni az időt, ezért azt találtuk ki, hogy sétálunk egyet, körbenézünk milyen lehetőségek vannak még itt.
Pár perc gyaloglás után szembetaláltuk magunkat a 5 Seconds of Summer turnébuszával, ami hatalmas volt. Őszintén, nem tudom, hogy a srácok ezzel járnak-e egyik fellépésről a másikra. Eddig teljesen az a tudat élt bennem, hogy az ilyen népszerű előadók saját magángépükkel repkednek ide-oda, ezért most teljesen összezavarodtam.Carlosnak egy olyan ötlete támadt, hogy kopogjunk be a busz ajtaján, hátha bent van valaki. Lewis közvetlen a bejárat előtt állt, hiszen azt gondoltuk, hogy őt biztosan felismerik. Hosszas csörömpölés után a 5SOS énekese, Luke nyitott nekünk ajtót.
YOU ARE READING
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfiction„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...