2020. július 6.
2 nap az indulásig.Úristen! El sem hiszem, hogy már szerdán indulunk, illetve nekem nem kell messzire mennem. Landoval ma is beszéltem egy keveset. Mindig fel tud vidítani. Ez az ember egyszerűen imádnivaló. Úgy hallottam, hogy jövőre Daniel lesz a csapattársa. Sajnálom, hogy Carlos elmegy, de Daniel és Lando szerintem jó párost fognak alkotni, a két mókamester egy csapatban. Kiváncsian várom, hogy ki lesz ügyesebb a pályán.
Még Landotól nem akartam kérdezni a 2021-es csapatról, mert tudom, hogy Carlossal igazán erős baráti kapcsolatot ápolnak. Azért szar lehet, hogy az egyik legjobb barátod ennyi közösen eltöltött idő után egy másik csapatban folytatja.
Nagyon szeretem azokat a fanfictionöket, melyekben csak ketten együtt utazgatnak meg csinálnak mindenféle szabadidős tevékenységet. Ezek valahogy mindig rengeteg pozitív energiát árasztanak magukból, és valami különös csoda folytán igazán feltöltődök tőlük. Továbbá imádtam a YouTube-ra feltöltött videókat, melyekben Carlos és Lando különféle kérdésekre válaszoltak, vagy ételeket kóstoltak, esetleg versenyeztek egymás ellen. Nagyon szerettem, hogy ezeket a baráti összecsapásokat mennyire komolyan tudják venni. Szerencsére ebben a szezonban még láthatunk megannyi ilyen videót, és szerintem még a csapatváltás után is sok hasonló témájú olvasmányra is szert tudok tenni.
2020. július 7.
1 nap az indulásig.Luna:
Hali Lando!
Mizu? Mit csinálsz most?Lando:
Sziaaa!
Éppen képeket csinálok,
mert azt mondta a menedzserem,
hogy kellene egy kicsit
posztolnom a magánéletemről is,
nem csak a sportról.Luna:
Oh, de jó!
Kaphatok pár fotót?
Én imádok képeket csinálni.
Majd akár lőhetünk pár
selfiet a túrán is.Lando:
Na ez nagyon jó ötlet.
Szerintem nem mondok újat azzal,
hogy én is imádok fotózkodni.
Akkor küldöm a képet is. Szerintem
eddig ez lett a legjobb azok közül, amiket ma
csináltam. :)
Luna:
Na jó! Ez tényleg király lett.
Remélem hamarosan már
az oldaladon is láthatom. :P
Amúgy már nagyon várom a holnapot.
Tök durva, hogy újra találkozhatunk. ;-)Lando:
Igeeen! Már én is eszméletlenül
várom. Szerintem rengeteg
felejthetetlen élményben lesz
részünk.
Még egy fél órát beszélgettem Landoval, majd azon kaptam magam, hogy még semmit sem sikerült elpakolnom. Nagyon sok mindent kell magammal vinni, hiszen hosszú időre megyek, mert azt mondták, hogy a futamot is megnézhetem, és most nyáron nagyon meleg van, de köztudott, hogy errefelé gyakran esik az eső is. Azon gondolkodtam, hogy vigyek-e tisztálkodási eszközöket, de Lando azt mondta, hogy mindig szoktak adni, szóval legalább ennyivel kevesebb dolog lesz a bőröndömben.Miután bepakoltam, lefeküdtem a kanapéra és az öcsémmel megnéztünk egy Umbrella Academy epizódot. Minden rész után arra jövök rá, hogy Klaus a kedvencem. Nem tehetek róla, egyszerűen imádom.
ESTÁS LEYENDO
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfic„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...