Charles
1 héttel későbbSajnos Max még nem jelentkezett, ami csak azt jelentheti, hogy Kelly nem hitt nekem, ami valljuk be elég nevetséges. Így utólag visszagondolva az egész csak egy rossz időben ütemezett vicc volt. Lassan indulunk Budapestre, hiszen ez a Magyar Nagydíj hete, amely az utolsó futam a nyári szünet előtt.
A pályán biztosan lehetetlen lesz majd elkerülni a holland fiút, és valljuk be egy kicsit tartok is tőle. Lily-vel nem beszéltem túl sokat az eset óta, gondolom még ő is feszült, de két nappal ezelőtt felhívott, és akkor öt perc erejére kiöntette a lelkét. Szerintem nagyon megbánta, ami történt.
--------
LunaElröpült egy hét és semmi interakció nem történt köztem és Lando, vagy bármelyik pilóta között, Úgy látszik elég gyorsan elfelejtettek. Nagyon szomorú vagyok, hogy így a kis közös kalandunk végét beárnyékolta ez a veszekedés. Túl szép volt, hogy igaz legyen.
Visszatértem a nyugodt hétköznapokba. Élem az átlagos életemet, egy átlagos családdal. Azt beszéltük Lily-vel, hogy vasárnap a futam alkalmából egy közös napot tartunk, ami nálunk általában abból áll, hogy elmegyünk sétálni, beülünk egy kávézóba, majd délután megnézzük az éppen aktuális futamot.
------
LilyÚgy látszik elfelejthetem azt, hogy Maxszal valaha újból barátok leszünk. Elbasztam, de ezen már nem tudok változtatni. Így is nagyon hálás vagyok az együtt töltött időért, és biztosan jó szájízzel fogok visszaemlékezni a közös utazásunkra, ami elég csúnya véget ért. Én azért ugyanúgy fogok neki szurkolni a futamokon, bármennyire is már nem olyan jó a kapcsolatunk, mint egy héttel ezelőtt.
---------
Lando
2020. augusztus 2., vasárnap
Magyar Nagydíj - FutamElérkezett egy újabb verseny, de ez valahogy más lesz, mint az előző. Nyilván, a Hungaroring nem a hazai pályám, de ami ennél sokkal jobban hiányzik, az Luna.
Luna:
Landooooo, nagyon ügyes leszel ma, drukkolunk!Lando:
Köszönöm! Remélem a szünetben majd összefutunk. 😊
Luna:
Nagyon jó lenne.Tudom, hogy nagyon várja már az egyetemi életet, és azt is említette, hogy hova fog járni, szóval arra gondoltam, hogy meg fogom lepni. Van egy szuper tervem...
--------
LunaHamarosan kezdődik a futam. Lily és én még egy pár órája elmentünk bevásárolni egy közeli szupermarketbe. Nagyon szeretünk csak így a nagy üzletek sorai között bolyongani, és megosztani egymással az érzéseinket.
Rengeteg dolgot vettünk, és már mindent be is készítettünk a kanapé előtti dohányzóasztalra. Van három különböző ízű pattogatott kukoricánk, vettünk nachos-t és hozzá két különböző szószt. természetesen a nápolyi és a csokiskeksz sem maradhatott el. Csináltunk magunknak két gyümölcsturmixot, amit egyelőre betettünk a hűtőbe. Most jelenleg limonádét iszunk, hiszen anya csinált nekünk egy hatalmas kancsóval.
Szerencsére az öcsém ma nincs otthon, ő is a barátaival nézi a futamot, szóval van egy kis nyugalmunk.
~~~~
Ez a Magyar Nagydíj egyik évben sem nagy szám. Hamilton nyert, Vettel a második és Leclerc szerezte meg a harmadik helyet. Elég eseménymentes futam volt. Lando a hatodik helyen zárta ezt a napot, ami összességében nem olyan rossz.
✨✨✨✨✨✨✨
Sziasztok
Remélem tetszett nektek ez a fejezet. Kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok, hogyna fog zárulni a story. Köszi mindent. Szép napot!
VOUS LISEZ
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfiction„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...