36. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

765 48 6
                                    

2020. július 15., szerda

Tegnap este elaludtunk a sorozaton, pedig elég sokáig, az ötödik epizódig jutottunk. Legalábbis én, ugyanis a többiek hamarabb kidőltek.

Ma szerda van, ez pedig azt jelenti, hogy mindenki utazik vissza Angliába, mivel a csapatok azt az utasítást adták a pilótáknak, hogy délután négy körül mindenki legyen a saját bázisukon. Úgy látszik, hogy ez elég egységes minden versenyistállónál.

Összepakoltam az amúgy is kevés cuccomat, és indultunk is a reptérre. Körülbelül egy órakor már otthon is voltunk. Először mindenki beugrott Landóhoz, hogy összeszedje a holmiját, majd mindenki ment a kijelölt hotelbe. Én Carlosszal és Landóval pattantam autóba, Lily pedig Max és Alex társaságával utazott.

Amíg a fiúknak megbeszélésük volt, addig Lilyvel élménybeszámolót tartottunk.

Lily:
Na milyen a McLaren hotelje?

Luna:
Egyszerűen csodálatos. Éppen egy jakuzziban ülök. Végre lazíthatok egy kicsit. Ne értsd félre, imádtam az elmúlt egy hetet, de olyan jó itt csöndben pihenni. Nálatok mi a helyzet?

Lily:
Eddig nagyon jónak tűnik ez a szálloda, bár nem nagyon jártam még körbe. Fürödtem, meg hajat mostam. Gondoltam amíg szárad addig írok neked.

Luna:
Na, és mi van azzal a storyval??

Lily:
???

Luna:
A koncert közben írtad, hogy majd mesélni fogsz valamiről.

Lily:
Oh, tényleg. Igazából ne számíts egetrengető dologra. Annyi az egész, hogy Charles egy hatalmas fuckboy.

Luna:
Ezt tudtuk eddig is. XD
------
A viccet félre téve, tényleg van valami ilyen beütése, de ezt azért nem mondanám.

Lily:
Igazából imádnivaló meg nagyon kedves mindenkivel, de amikor már egy kicsi önbizalomerősítő pia lecsúszik, akkor keményen flörtöl mindenkivel. Lehet, hogy nem szándékosan, sőt biztos, mert tényleg MINDENKIVEL. Volt egy-két alkalom, amikor Maxszal csak egymásra néztünk és elkezdtünk röhögni. Nagyon vicces dolgokat csinált. Kár, hogy nem készült róla pár videó.

Luna:
Ha ezt tudtam volna, akkor én is mentem volna.

Lily:
Egyébként szerintem mi már csak a pályán találkozunk pénteken.

Luna:
Basszus, lehetséges. Majd azért írj, ha van valami.

Lily:
Feltétlenül, de most mennem kell sminkelni, mert Maxszal kettesben fogunk vacsorázni, mivel a szülei csak holnap érkeznek meg, Alexnek meg lesz még valami külön megbeszélése a mérnökével.

Luna:
Ja, hogy innen fúj a szél... Szóval, ez egy randi?

Lily:
Nem. Határozottan nem, mi csak barátok vagyunk.

Luna:
Így kezdődik megannyi romantikus film is.

Lily:
Kapd be Luna!

Luna:
Felfogtam, leálltam. Jó szórakozást! 😊

Lily:
Köszi!

Miután kitárgyaltuk magunkat Lilyvel, még egy kicsit pihentem a vízben, majd felmentem a szobámba összekészülődni. Itt a McLarennél mindenki egyszerre megy majd vacsorázni. Szerintem így egy kicsit jobb is, legalább még ilyenkor is egyben marad a csapat.

Benji:
Azonnal hívd fel anyát!

Luna:
Valami baj van?

Benji:
Nem, dehogy. Csak itt mondogatja nekem, hogy nem beszélt veled napok óta.

Luna:
Okés, amint letusoltam felhívom.

Benji:
Köszönöm :))

Azta, mikor lett ilyen figyelmes az öcsém. Kezd megkomolyodni, vagy mi történik vele? Egyébként anya teljesen jogosan panaszkodik otthon, már tényleg nem beszéltem vele jó pár napja.

~~~

Este hét volt, mire mindenki olyan állapotban volt, hogy lemehettünk vacsorázni. Hatalmas meglepetésre, Landóval és Carlosszal ültem egy asztalnál. Egyébként az ételek isteni finomak voltak. Konkrétan végigkóstoltam az egész svédasztalt, még a desszerteket is, pedig azokért nem annyira rajongok, de itt most tényleg finom volt minden.

Étkezés után egy kicsit beszélgettünk, aztán elköszöntünk egymástól. Itt már mindenkinek ki kell pihennie magát, hiszen fontos napok állnak a csapat előtt.

Felmentem a szobámba, gyorsan átöltöztem és beestem az ágyba. Még hallgattam egy kis zenét, de ez nem tartott sokáig, hiszen amint lehunytam a szemem, elnyomott az álom.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Onde histórias criam vida. Descubra agora