21. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

1.2K 67 0
                                    


A mai nap kiválóan telt, egészen addig, amíg rosszul nem lettem, és le nem hánytam a Buckingham Palota egyik szobájának padlóját. Hát nem csodálatos? Nyilván csak én lehetek ilyen kibaszott szerencsétlen. Egyébként a nap többi része elég jól zajlott, de kurvára kellemetlen volt számomra ez az incidens. Az egy dolog, hogy odahányok a királynő lakhelyére, de még a srácok előtt is sikerült leégetnem magam.

Mielőtt rókáztam egy hatalmasat, megnéztük az őrségváltást, ami szerintem nem volt akkora nagy szám, de persze azért jó volt egyszer ezt is látni. Utána sikerült bejutnunk a palota kapuján, már akkor észrevettük mennyivel csodálatosabb ez az épület közelről, mint távolról. Abban biztos vagyok, hogy ez egy örökre szóló élmény mindannyiunk számára és azt is sikerült garantálnom, hogy ezt a kis utat még véletlenül se felejtse el senki. A kapuban egy férfi fogadott bennünket aki először körbevezetett minket a hatalmas kertben. Ez a kis séta nagyjából egy órát vett igénybe. Már itt éreztem, hogy nincs minden rendben. Elkezdett fájni a fejem és a hasam, de még nem volt annyira vészes. Gondoltam, majd kibírom valahogy. Miután az udvar egy részét bejártuk, végre beengedtek minket a palotába. Ez az épület belülről sokkal nagyobb, mint az ember azt gondolná. Megengedték nekünk, hogy körbejárjunk néhány szobát és folyosót, persze voltak tiltott zónák, de erre azért számítani lehetett. Első körben megnéztük a hatalmas konyhát, ahol talán a legtöbb ember fordul meg nap mint nap. Az idegenvezető azt mondta, hogy rengeteg szakács dolgozik azon, hogy a királyi család tagjai minden nap a legfinomabb és legkülönlegesebb ételeket tudják elfogyasztani. A séfek elképesztő modern eszközökkel dolgoztak , és nagy szerencsére egyikükkel tudtunk is pár szót váltani, így megtudtunk egy titkot. A királyi család egyik tagja minden reggelije mellé 2 darab szilvát eszik meg, de csak abból a fajtából, amit helyben főznek be. Még megnézhettünk pár kisebb-nagyobb helyiséget, valamint végigmentünk pár folyosón. Amikor éppen távozni készültünk, már nagyon rosszul voltam, és éreztem, hogy vagy elől vagy hátul ki fog jönni valami. Nagy rosszullétemben meg akartam kérdezni az idegenvezetőt, hogy hol találom a mosdót, de mire ezt kimondhattam volna, a hányásom már a Buckingham Palota padlóján hevert.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ