Amint odaértünk a Vidámparkba, rögtön meg is vettük a belépőket és egy napos bérletet az összes szórakozási lehetőségre.
Megbeszéltem a fiúkkal, hogy először együtt felülünk egy körhintára, és utána mindenki mehet a dolgára.
Miután majdnem elhánytam magam a sok forgástól, Landóval, Daniellel és Carlosszal elmentünk a park vízi részlegéhez, amely tele volt óriás vízipisztolyokkal, és megannyi csónakázási lehetőséggel. Ezen a helyen, volt még vízi hullámvasút is, amire persze nem mertem felülni.
Miután sikeresen összevizeztük magunkat, elmentünk kacsákat fogni. Ez annyit tett ki, hogy egy játék horgászbottal minél több gumikacsát kell kifognod egy kis medencéből. Aki mind a 10 kacsát kifogja 3 perc leforgása alatt, az nyer egy hatalmas plüssállatot. Úgy beszéltük meg, hogy csak egy ember próbálkozik közülünk, mivel nem szeretnénk minden időnket az átkozott kacsáknál tölteni. Mivel Daniel volt köztünk a legidősebb, ezért ő próbálkozott.-Ha kifogom az összes kacsát, akkor a nyereményt odaadom nektek- mondta Dan elbizakodottan, bár szerintem lehetetlen, hogy 5 kacsánál többet sikerül neki megszerezni.
-És, hogy fogod eldönteni, hogy kié lesz a plüssállat?-kérdezte tőle Lando.
-Srácok ott még nem tartunk. Egyelőre annyi a célom, hogy el tudjam kezdeni a játékot -felelte türelmetlenül Daniel, ezzel is sürgetve a kacsaúsztatónál dolgozó
alkalmazottakat.Amint Dan elkezdte a játékot, mi hangos szurkolásba fogtunk. Így is elég zajos volt ez a vidámpark, de mi rátettünk még egy lapáttal. Daniel a vártnál sokkal jobban teljesített, szinte pillanatok alatt kifogta azt a 10 kacsát abból a picike medencéből.
-ENNYI! MONDTAM, HOGY SIMÁN MEGLESZ! -kiáltott örömében a fiú, aki szerintem nem csak minket, hanem önmagát is meglepte, annak ellenére, hogy most úgy tesz, mintha olyan biztos lett volna a dolgában. - Úgy gondolom elég egyértelmű, kinek fogom adni a nyereményemet. Luna, te szurkoltál nekem a legszebben és mivel te vagy a hölgy, szerintem illene neked adnom azt a hatalmas Pikachu-t , amit megnyertem.
-EZ NEM ÉR! -kiáltották egyszerre a fiúk.
-Dehogynem. Hallottad Dan szavait. Enyém a plüssállat és kész! -vágtam vissza Landónak és Carlosnak határozottat játszva, de szerintem ez annyira nem sikerült, hiszen még én is majdnem belefulladtam a nevetésembe.
ESTÁS LEYENDO
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfic„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...