32. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

775 51 6
                                    

– Lando, nem láttad véletlenül a napszemüvegemet? – kérdeztem a brit fiútól pakolás közben.

– Őszintén? Eddig azt sem tudtam, hogy hoztál magaddal bármi ilyet is – felelte, majd megrántotta a vállát.

Be kell vallanom, hogy ez a pakolás dolog elég stresszes. Évente egyszer még azt mondom, hogy oké, de konkrétan egy hete megállás nélkül ezt csinálom. Már teljesen kikészültem attól, hogy sosincs meg semmim.

A McLaren csapat egyik magángépét fogjuk használni, ami pontosan fél óra múlva indul. Nagyon izgulok, hogy mit fog szólni Lily. Remélem nem lesz mérges azért, mert zavarunk. Na, mindegy. Megyünk és kész. Ha tetszik, ha nem, mi ott leszünk.

Úgy néz ki, hogy csak Nizzában tudunk leszállni, szóval utána még autókáznunk kell, úgyhogy hívtuk is a Monacói összeköttetésünket, aki nem más, mint Arthur Leclerc, Charles öccse, akit muszáj volt beavatnunk a mocskos tervünkbe. Arthur már ott várt minket a reptéren, de nem volt egyedül, ugyanis Lorenzo is vele tartott egy másik autóval, hiszen nem fértünk volna be az övébe.

Körülbelül háromnegyed óra autókázás után oda is értünk Leclercék hatalmas házához. Szerencsére a mi kis édeshármasunk nem tartózkodott ott, szóval kényelmesen el tudtunk helyezkedni.

Mindenki kapott egy helyet, ahol elbújhat. Természetesen én a legkellemetlenebbet szerettem volna, Charles szobáját. Gondoltam, ha valami történt Lily és a monacói fiú közt, akkor annak ez a szoba lehetett a helyszíne, de ahogy bementem, rögtön észrevettem egy heverő Red Bullos pólót a földön, de Lily táskáját vagy valamelyik ruháját sehol sem láttam. Arra a következtetésre jutottam, hogy a két fiú rendkívül etikus módon átengedte a pár ajtóval odébb lévő vendégszobát a legjobb barátnőmnek. Kicsi azért örülök, hogy nem szexeltek részegen.

– Megjöttek! – kiabálta Arthur, aki az az őr szerepét töltötte be.

Akkor innentől kell nagyon vigyázni, nehogy idő előtt észrevegyenek bennünket. Én személy szerint az ágy alatt találtam meg a tökéletes helyet a bujkálásra, de volt, aki a szekrényt vagy a függöny mögötti részt választotta.

Az volt a terv, hogy amíg valaki nem jelez a csoportba, hogy lebukott, addig csendes megfigyelőt játszunk.

Charles és Max rögtön be is jöttek a szobába, Lily pedig két ajtóval arrébb, a vendégszobában foglalt helyet.

Arthur:
Halljátok, szerintem vásárolni voltak.

Alex:
Több, mint valószínű. Éppen Lily szekrényében bujkálok.Azt hiszem, nem ez a legbiztonságosabb hely. Bármikor bepakolhatja annak a körülbelül negyven szatyor táskának a tartalmát.

Luna:
Fenomenális. Akkor ez lehet nem tart majd sokáig, de én nagyon jó helyet választottam.
Éppen Charles ágya alatt fekszek. semmit nem látok ugyan, de mindent hallok, bár nem valami érdekesek a srácok. Az éjszakázásra is felkészültem. Találtam takarót és párnát, szóval én készen állok arra, hogy reggelig itt legyek.

Lando:
Nem fogsz leállni azzal, hogy félted Lilyt igaz?

George:
Ne!!
Ugye nem azért választottad azt a helyet, hogy közbe tudj avatkozni, ha valamelyikük le szeretne feküdni a barátnőddel?!

Luna:
ÁHHHHH, Dehogy.

Carlos:
Miért is nem csodálkozom?????????

Luna:
Oké, leálltam.

Enzo:
Oh, te meg szeretnéd akadályozni őket?
Azt hiszem már elkéstél, vagy én nem tudom, de három darab bontott kis durexes csomagolást szedtem össze az öcsém szobájába.

Luna:
Legalább védekeztek. Ez jó jel.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant