2020. Július 5. Osztrák Nagydíj
Ma van az utolsó futam a pilótákkal való közös kiruccanásunk előtt. A tegnapi időmérő viszonylag jól sikerült a McLaren számára, Carlos a 6. Lando pedig a 4. helyről rajtolhat. Ebben a szezonban eddig elég ritkán láttuk a narancssárga autót a második sorból elkezdeni a futamot.
A verseny egy óra múlva kezdődik, szóval már nagyban mehet a ráhangolódás az istállókban. Arra gondoltam, hogy dobok egy gyors üzenetet Landonak így a kezdés előtt rövidesen.Luna:
Szia!
Csak így a futam előtt sok
szerencsét szeretnék kívánni.
Biztosan nagyon ügyes leszel ma.Lando:
Szia Luna!
Csak most realizálódott bennem,
hogy milyen sok idő telt el azóta,
hogy találkoztunk. Köszi a jókívánságot,
azon leszek, hogy behozzam az autómat
az 1. helyre.Luna:
Nem is szeretnélek tovább zavarni.
Ilyenkor futam előtt biztosan sok dolgotok van.Lando:
Ami azt illeti, egyáltalán nem zavarsz.
Éppen zenét hallgattam a sarokban ülve.
Mások ilyenkor általában bemelegítenek,
de én nem vagyok ennek a híve. Én azt vallom,
hogy majd az autóban ülve, szépen lassan a
testem bemelegíti önmagát. :D
Na, és mesélj mi a helyzet?!Elmeséltem Landonak, hogy mi történt velem az utóbbi hetekben, és azt is elmondtam neki, hogy nagyjából mit fogunk majd csinálni a városnézős túránkon, aztán még egyszer jó versenyzést kívántam neki, majd elköszöntünk egymástól. A futam kezdetéig azon gondolkoztam, hogy milyen extra dolgokat tegyek bele a kirándulásba, amiket a srácok biztosan élveznének.
A futamot Benjivel, az öcsémmel néztem, ő is McLaren szurkoló, legalábbis azt hiszem. Szerintem ő tipikusan az az ember, aki inkább pilótákat támogat, nem pedig csapatot. A verseny nagyon izgalmas volt, hiszen közben el kezdett esni az eső, és ezáltal elég sok versenyző kiesett. Nem várt eredmény született. Az első helyet a kanadai Stroll szerezte meg, mind tudjuk, hogy ő nagyon jól vezet esőben is, a második Max lett, a harmadik pedig Lewis. Sajnos a futam közepén Carlos belecsapódott a falba, ezért ő nem tudott pontot szerezni csapatának, viszont Lando megtartotta a 4. helyet a futam végéig.
أنت تقرأ
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
أدب الهواة„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...