49. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

565 42 6
                                    

Lando
2020. augusztus 30., vasárnap
Belga Nagydíj

Mindig nehéz visszatérni a nyári szünet után a versenypályára, de szerintem ezt az akadályt elég jól leküzdöttem, hiszen második lettem, és hihetetlenül boldog vagyok.

Nagyon meg szeretném osztani az örömömet Lunával, de tudom, hogy nem lehet, hiszen van egy őrült ötletem. Kifaggattam, hogy melyik egyetemre fog járni, és utánanéztem, hogy mikor kezdődik a félév. A tervem pedig az, hogy az elkövetkezendő időben teljesen ignorálni fogom, ugyanis a fantasztikus szikra, ami meggyulladt az agyam egyik mély bugyrában, azt diktálja, hogy menjek el az első egyetemi napján az intézményhez, és egyszerűen csak lepjem meg, vagy ugorjak elő egy bokorból, vagy valami hasonló váratlan dolgot csináljak.

Láttam, hogy most is írt egy eszméletlenül aranyos üzenetet, de tudom, hogy nem nyithatom meg. Annyira bosszantó. Teljesen tanácstalan vagyok, nem akarok Lunának fájdalmat okozni, de a meglepetést sem szeretném elrontani.

Luna:
El sem tudod képzelni, hogy mennyire büszke vagyok rád, ez már nem csak öröm, hanem egyenesen egy euforikus érzés. Bár ott lehetnék, és veled együtt ünnepelhetnék, de majd úgyis bepótoljuk valamikor. Nagyon sok sikert és kitartást kívánok a következő futamra! Tudod, bármi lesz én mindig támogatni foglak. <3

--------
Luna
2020. szeptember 2., szerda

Eléggé el vagyok keseredve, ami azt illeti. Nagyon boldognak kéne lennem, ugyanis hétfőn megkezdődik az első egyetemi félévem, de most egyszerűen nem megy, hiszen nem tudom, hogy mi rosszat tettem Landóval, ugyanis teljesen elkezdett figyelmen kívül hagyni. Konkrétan ghostingol...

Hívhattam, küldhettem neki hangüzenetet, írhattam neki SMS-t, vagy akár a csillagokat is lehozhattam volna az égről, ő az istenért sem hajlandó válaszolni nekem, sőt még arra sem méltat, hogy megnézze.

Kikértem Lily véleményét is az esetről, aki csak annyit mondott, hogy biztosan nagyon elfoglalt, ezért nem válaszol, de azért azt nem hiszem el, hogy nincsen tíz másodperce arra, hogy küldjön akár egy mosolygós emojit...

---------
Lando
2020. szeptember 4., péntek
Olasz Nagydíj

A tervem tökéletesen, halad, de egyben borzasztóan bűntudatom is van a dolgok miatt. Szörnyű érzés valakit ilyen módon ignorálni.

Max és Charles kérdezték is tőlem, hogy mi folyik köztem és Luna között, hogy nem vesztünk-e össze, vagy nem sértődtem-e meg, szóval nem volt más választásom. Be kellett őket avatnom, és velük együtt Lilyt is, hiszen még véletlenül sem hagyhattam, hogy Luna legjobb barátnője ne tőlem tudjon a csodás tervemről, hiszen félő, hogy akkor kikotyogja, ami ezesetben nem a nyerő lap a pakliból.

Egyébként a szabadedzések szerencsére nekem is és Carlosnak is elég jól mentek, szóval megint egy erős hétvégére számítunk.

Borzasztóan várom már a hétfőt. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Luna mit fog reagálni, amikor meglát engem.

🌟 🌟 🌟 🌟
Vaaaaa
Egy fejezet van hátra!
Remélem várjátok!
Pénteken minden kiderül.
Lassan befejezem a The Summer Break Chat írását is. Az első fejezet szeptember első hetében kerül fel.
Elkezdtem dolgozni egy másik történeten, de ez most nem fanfic lesz.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang