37. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

751 46 8
                                    

2020. július 16., csütörtök

Ma reggel nyolc órakor keltem. Szépen nyugodtan felöltöztem, majd lementünk reggelizni a csapattal. Ma csütörtök van, ami azt jelenti, hogy már a mai nap is viszonylag sűrű, de persze nem annyira, mint amilyen a holnapi lesz.

- Mi a mai program Lando? - kérdeztem a brit fiútól, majd beleharaptam egy crossiant-ba.

- A legjobb embertől kérdezed Luna. Lando ilyen korán még azt sem tudja, hogy fiú vagy lány - szólt közbe Carlos. - Tegnap a megbeszélésen megegyeztünk abban, hogy ebéd után fogunk kimenni a pályára. Ott még kielemezzük az egész pályát, és estefele lesz egy sajtótájékoztató, aminek az imént kaptuk meg a beosztását - vázolta fel a mai tervet a spanyol fiú. A dolgok hallatán néha még Lando is elcsodálkozott.

- Én kivel leszek? - kérdezte Lando a csapattársától.

- Ha minden igaz, akkor ti ma négyen lesztek. Lewis, George, Alex és te, a britek. Én pedig Charles-lal, Maxszal és Daniellel vagyok beosztva - világosított fel minket Carlos.

~~~~

Kint a pályán nem mondom, hogy túlzottan hasznos tagja lennék a csapatnak. Igazából nem tudtam semmi értékelhetőt csinálni. Természetesen nem unatkoztam, hiszen mindig találtam magamnak valami elfoglaltságot vagy egy olyan embert, akit idegesíthetek, de nem ez volt életem legizgalmasabb három órája.

Luna:
Kint vagy a pályán?

Lily:
Igen, konkrétan itt ülök egyhelyben, és görgetem a Twittert.

Luna:
Ugyan ez a helyzet itt is. Mit szólnál hozzá, ha körbejárnánk a pályát.

Lily:
Benne vagyok. 1 perc és ott vagyok a nálatok

~~~~

Tökéletes időzítéssel vissza is értünk a sajtótájékoztatók kezdetére. Mivel elég nagy a pálya, ezért kicsit több, min egy óra volt végigsétálni rajta. Hatalmas bakancslistás pontot pipáltam most ki ezzel, és szerintem Lily is így volt vele. Közben megosztottuk egymással az eddigi élmenyeinket, és még a „nem randiját" is elmesélte, ami az elmondottak alapján elég jól sikerült. Legalábbis mindketten jól érezték magukat, szóval ezt el lehet könyvelni egy sikernek szerintem.

Őszinte leszek ezektől a sajtótájékozatatóktól nem kell eldobni az agyunkat. You Tube-ra mindig csak a legérdekesebb 15 perc szokott felkerülni, ami teljesen érthető, hiszen ezt az egészet senki nem hallgatná végig. Egyébként érdekes volt, és egy nagy álmom teljesült azzal, hogy ezt élőben végighallgathattam, de ennél egy kicsivel érdekesebbre számítottam.

A sajtóesemények és az interjúk után visszamentünk a hotelbe, majd rögtön meg is vacsoráztunk. Most viszont annyiban volt más a dolog, hogy az egész csapat egy nagyon hosszú asztalnál ült, pont úgy, mint a filmekben. Az ételek eszméletlenül finomak voltak. Ma kivételesen nem a svédasztalról választhattunk, hanem egy külön, három fogásos menüt kaptunk, aminek minden eleme ínycsiklandó volt.

Az asztalnál körülbelül éjfélig beszélgettünk, majd mindenki ment aludni, hiszen a holnapi már egy nagyon fontos nap.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora