34. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

768 47 11
                                    

Luna

Már órák óta itt fekszek ez alatt a hülye ágy alatt, és még mindig nem történt semmi. Ez egyre kiakasztóbb. Komolyan mondom mindjárt leleplezem magam. Már kezdem kurvára unni, és ismereteim szerint Alex sem élvezi a dekkolást Lily szekrényében.

A csoport is elég csendes. Nem történt semmi komoly, mindössze annyi, hogy a három jómadár elment tusolni.

Luna:
Fiúk, van valami hír? Nem tudtatok meg valamit?

Alex:
Itt továbbra is változatlanok a dolgok.

Carlos:
Áh, bocsi, de mi feladtuk.

Lando:
Ja igen... nem bírtuk tovább, ezért Arthur szobájában éppen a Drive to Survive-ot nézzük.

George:
Túlzás, hogy nézzük.

Lando:
Mi, szerintem full izgalmas.

George:
Ne tégy úgy, mintha nem élted volna át!!!!

Lando:
Hát azért én a valóságban kicsit máshogy emlékszem a dolgokra....

George:
Jogos

Luna:
Köszi srácok, nagyon faszák vagytok...

Ezt komolyan nem hiszem el, csak mi szopunk Alexszel már hosszú ideje. A francnak ezt a szobát kellett választanom.

-------
Max

– Ha nem bánod, akkor én most szobát váltok. Megbeszéltem Lilyvel, hogy ma este átlépek hozzá – kezdtem bele a kötelező mondókámba, de éppen csak annyira hangosan, hogy még Luna is hallja az ágy alatt.

– Várj Max! – kiáltott fel Charles – ezeket itt ne hagyd! – mondta, majd kikászálódott az ágyból, majd nagy lendülettel kinyitotta az éjjeliszekrényének legfelső fiókját, és előhúzott belőle egy óvszert, amit a tervek szerint azzal a lendülettel le is ejtett. – Oh, basszameg, hogy lehetek ilyen béna!?

– Hagyd csak, majd felveszem, mondtam, majd le is hajoltam a kis tasakért, ami, ha minden jól ment, akkor éppen Luna szeme előtt landolt. Kacsintottam egyet Charles-ra és kisétáltam a monacói fiú ajtaján.

--------
Alex

Luna:
Aleeeeex!!!

Alex:
Igen?

Luna:
Vörös kód! Max egy kotonnal a kezében éppen Lilyhez tart. Csukd be a szemed vagy menekülj el, vagy én nem tudom, de nem vagyok biztos benne, hogy te ezt látni szeretnéd.

Alex:
Oh bazmeg.

Ahogy Luna írta, Max Verstappen tiszteletét tette Lily szobájában. Élőben fogok pornót nézni, fenomenális.

Remélem, hogy nem fog semmi komoly történni, mert nem vagyok hajlandó végignézni, ahogy a csapattársam lefekszik egy konkrétan vadidegen lánnyal.

------
Lily

– Úgy örülök neki, hogy itt vagy! – suttogtam a holland srác fülébe szenvedélyesen. Alig bírtam megállni, hogy ne nevessem el magam.

– Ugye tudod, hogy ettől rendesen beindulok? – tette fel egy sokat mondó kérdést a partnerem, amit őszintén szólva nem tudtam eldönteni, hogy komolyan mond-e, szóval a suttogós dologgal leálltam, nehogy tényleg felálljon neki, bár, ha igazat mondott, akkor ezzel egy kicsit elkéstem, na mindegy.

Max fülének ingerlése helyett inkább adtam neki egy csókot, csak azért, hogy hitelesebb legyen a jelenet. Még véletlenül sem azért, mert kibaszott vonzónak tartom, nem dehogy.

Ajkaink hosszas játéka után a Red Bull pilótája az ölébe vett és nekinyomott annak a szekrénynek, amiben Alex rejtőzött, természetesen ilyenkor már csak fehérnemű volt rajtunk. Szép lassan elkezdtük imitálni a dolgokat, hogy Alex azt higgye, hogy megtörténik az aktus, majd hallottuk, hogy megcsippant a telefon, Charles írt, szóval rögtön mentünk is át hozzá.

-------
Alex

Ugye ez most csak valami faszom vicc, hogy ezt a kurva szekrényt kellett kiválasztaniuk. Tényleg nem lett volna jobb mondjuk az ágy? Oké, voltak ennek is előnyei, ugyanis szerencsére nem láttam semmit, szóval elég jól megúsztam a dolgokat.

Alex:
Éppen basztak egy jót, majd eltűntek.

Luna:
Hogy mi a fasz van?

Alex:
Egyszer csak értesítés jött Max telefonjára majd elmentek.

Luna:
Nincs jó előérzetem. Lépteket hallok. Szerintem Charles írt nekik. A hangokból ítélve egész eddig valami pornót nézett. Azt hiszem, ami most jön, arra nem állok készen.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Место, где живут истории. Откройте их для себя