„Hosszas csörömpölés után a 5SOS énekese, Luke nyitott nekünk ajtót."
- Lewis Hamilton?! - kiáltott fel meglepetten az énekes. -Ti mit kerestek itt? Minek köszönhetjük, hogy az összes Forma-1-es pilóta köreinkbe gyűlt? - tette fel kérdéseit Luke kicsit zavarodottan.
- A koncertre jöttünk - léptem előre. - Luna Parker vagyok, én hoztam el a srácokat egy rövid kirándulásra. Eddig torony magasan a mai, a legmozgalmasabb napunk, szeretnénk jól érezni magunkat a fellépésetek közben. Csak véletlenül találtunk ide, és ha már itt vagyunk, gondoltuk bekopogunk. Remélem nem probléma? - vettem a kezembe az irányítást. Szerettem volna tisztázni magunkat.
- Dehogy probléma, mindig örülünk, hogyha vannak vendégeink. - mondta Luke, majd kezével mutatta, hogy lépjünk beljebb.
A turnébusz belülről nagyobb volt, mint azt bármelyikünk is gondolta volna. Fel volt szerelve mindennel ami kellhet. Kényelmes ágyak, hatalmas TV, egy kicsike, de annál szebben berendezett fürdőszoba. Szerintem simán el tudnék élni egy ilyen buszban. Olyan szívesen körbeutaznám Európát egy ilyen járgánnyal. Akkor aludnék, amikor szeretnék; akkor ennék, amikor szeretnék; akkor beszélgetnék másokkal, amikor szeretnék; és még sorolhatnám. Ha egyszer lesz elég pénzem, biztosan ezt fogom csinálni egy egész éven át. Belegondolni sem merek, milyen jó lenne egy év kötelezettségek nélkül.
- Srácok hadd mutassam be nektek a barátaimat! Calum, Michael és Ashton - mutatott Luke sorban a banda többi tagjára. - Mit szólnátok hozzá, ha készítenénk egy közös csoportképet? - kérdezte izgatottan az énekes. - Ritkán adódik olyan alkalom, amikor megbecsült sportolók látogatnak el egy-egy koncertünkre. Általában ezeket a pillanatokat mindig megörökítjük, persze, ha csak találkozunk velük - magyarázta el Luke, hogy miért is szeretné, hogy lőjünk egy közös fotót.
- Szerintem beszélhetek mindenki nevében, ha azt mondom, hogy ez egy fenomenális ötlet - mondta Daniel, ezzel teljesen bezsongva a fénykép témára. Ha Dan egyszer valamit a fejébe vesz, arról nem tudjuk lebeszélni, de persze én is örültem, hogy a 5SOS énekese fotózkodni szeretne velünk.
Kimentünk, és beálltunk a turnébusz elé, hiszen csak itt volt akkora hely, ahol mindenki kényelmesen elfért. A banda egyik kísérőjét kértük meg a fotó elkészítésére, de csináltunk pár selfiet is, hiszen az sokkal többet mond, az sokkal valódibb és sokkal közelebb áll a mi laza stílusunkhoz.
A sok kép elkészítése után indultunk vissza a színpad felé, hiszen a banda már így is késésben volt. A 5 Seconds of Summer rövidesen meg is kezdte londoni koncertjét.
ESTÁS LEYENDO
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfic„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...