Pár perc múlva Lando már vissza is ért. Beszélgettünk egy kicsit erről a gyatra buliról meg arról, hogy honnan ismeri Saraht. Elvileg egy családi barát, Sarah és Lando apja egy gimnáziumba járt, és ott lettek jóba. Beszélgettünk még az idei Forma-1-es szenoról, Megkérdeztem tőle, hogy milyen a hangulat egy-egy futam előtt. Kiderült, hogy teljesen más, mint ahogy azt a sok fanfiction írja.
Néhány perc múlva megkérdeztem a pilótától, hogy milyenek az idei városnézős programok. Azt mondta, hogy igazán jók, és mindig rengeteget ökörködnek közben. A fiú elmondása szerint az eddigi legjobb élménye ezeken a túrákon egy spanyol vidámpark volt. Beszélgettünk még egy jó fél órát, majd elkezdett csipogni a telefonom. Lily írt.Lily:
Na, mizu? Megvan a kép?Luna:
Még nincs, de rajta vagyok az ügyön.Egyszerűen nem értem, miért kell siettetni. Egy közös Insta kép Lando Norrissal, méghozzá az ő oldalán, nem kicsi meló. Nem akartam úgy odamenni, hozzá, hogy: „Hali! Bocs, hogy leborítottalak. Amúgy kiraksz velem egy képet az oldaladra?" Lehet, hogy Lando még így is beleegyezett volna, hiszen igazán jófej, de akkor is, nem akarok seggfej lenni, és nem akarok olyan embernek tűnni, aki csak a hírnévre pályázik, méghozzá úgy, hogy mások hátán kapaszkodik fel. Szerintem ez undorító.
-És egyébként te mivel szeretnél a jövőben foglalkozni? -kérdezte barátságosan Lando.
-Közgazdasági egyetemre jelentkeztem, de mindig is az volt az álmom, hogy idegenvezető legyek, talán majd egy nap nyithatok egy saját utazási irodát, de hát ez még távolabb van.
-Értem. Egyébként ritkán találkozok olyan lányokkal, akik kedvelik a Forma-1-et.
-Igen, igen. Elég kevesen vagyunk, de szerencsére a legjobb barátnőm is ugyanakkora rajongó, mint én, szóval általában vele beszélem meg a történéseket.
-Ahogy említetted idegenvezető szeretnél lenni, és még az F1-et is kedveled, nem adtad be a jelentkezésed a Sightseeing pályázatra? -kérdezte a fiú mosolyogva.Na, erre most mit válaszoljak? Nem tudom, hogy hazudjak-e neki, hogy majd amikor találkozunk újra, akkor meglepetés legyen, vagy mondjam el neki az igazságot?
-Ami azt illeti jelentkeztem a pályázatra -válaszoltam kicsit félénken.
-És kaptál valamilyen visszaigazolást?
-Többet is, mint vártam. Képzeld el azt írták egy email-ben, hogy továbbjutottam a második körbe.
-Az mit takar? Ne haragudj, nem tudom, hogy mik a feltételek. Sajnos nem mi választjuk ki azt, hogy ki legyen az idegenvezetőnk.
-Az volt a feladatom, hogy kellet egy rövid felvételt készíteni a kedvenc helyemnél. Én a város legmagasabb pontjáról készítettem egy Time Laps videót. Nem sokkal a felvétel beküldése után megérkezett a válasz, hogy megnyertem a pályázatot, szóval én fogom vezényelni az utatokat a Brit Nagydíj előtt -válaszoltam Landonak már sokkal magabiztosabban.
-Na, ez szuper hír. Nagyon örülök neki, hogy ilyen klassz idegenvezetőnk lesz. Bár mondjuk nekem nem nagyon kell bemutatni Angliát.
-Hát még én hogy örülök, hogy ilyen élményben lehet részem -mondtam.
-De, azért majd a pincér ne te legyél, nehogy ráborítsd Maxra az italt, mert akkor rohadt nagyot fog káromkodni -viccelődött Lando -Mit szólnál hozzá, ha kitennénk egy képet az oldalamra, hogy mindenki tudja, hogy te leszel az idegenvezetőnk pár hét múlva?
-Ezer örömmel szerepelek az oldaladon. Hátha belőlem is akkora celeb lesz, mint te -mondtam Landonak viccesen.Gyorsan megcsináltuk a selfiet, és Lando ki is tette Instára. Engem megjelölt rajta, de a helyszínt azt nem, nehogy idejöjjenek az elvetemült fanok. Mondjuk, ha belegondolok én is biztos rögtön ugranék, hogy találkozzak a kedvenc pilótámmal.
ESTÁS LEYENDO
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfic„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...