41. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

690 46 2
                                    

2020. július 19., vasárnap

„Ebben a pillanatban pedig elstartol a 2020-as szezon silverstone-i futama."

§

„Már rögtön az első kanyarban hatalmas baleset történt. Valtteri Bottas és Charles Leclerc versenyének vége. Szerencsére mindketten jól vannak, de azért ez egy elég durva ütközés volt. Jön a piros zászló."

§

„3...2...1...Ebben a pillanatban újrarajtol a mezőny. Ez a legjobban a McLarenben autózó Lando Norrisnak jött, aki a baleset miatt rögtön nyert is két pozíciót."

§

„A 16. körben járunk és ebben a pillanatban Max Verstappen átveszi a vezetést. Már 6 körrel ezelőtt megelőzte Lance Strollt, aki már csak a negyedik, ugyanis ebben a pillanatban Carlos Sainz a DRS segítségével szabályosan körbeautózza a kanadai versenyzőt."

§

„Hatalmas tragédia a Mercedes szurkolóknak Lewis Hamilton hazai futamának vége. Hihetetlen! Leáll az autó a pálya egy olyan pontján, ahonnan azt nehezen lehet kiszedni, jön a biztonsági autó."

§

„Micsoda izgalmakat tartalmaz ez a Brit Nagydíj. Az újraindítást követően Max Verstappen az élen, őt követi Sergio Perez, majd Carlos Sainz. Így áll most a dobogó. Vajon bele tud még szólni a negyedik helyen autózó Stroll, vagy az ötödik Norris?"

§

„Egy kör van hátra az idei Brit Nagydíjból. Ha nem történik valami váratlan, akkor a dobogó tetején Verstappen ünnepelhet majd."

§

„Marad még izgalom a végére, ugyanis Lando Norris megpóbálja az imént feltett lágy gumikon megfutni a leggyorsabb kört, amit eddig Perez birtokolt.

§

„Ebben a pillanatban leintik Max Verstappent, aki ezzel megnyeri a 2020-as Brit Nagydíjat, a második Perez, a harmadik pedig Sainz."

§

„És most jön Norris, aki elveszi Perez leggyorsabb körét, és hazai pályán a nap versenyzője is ő lett"

~~~~

A pódium ceremónia után gratuláltam a srácoknak, ugyanis eszméletlenül ügyesek voltak, majd mentünk is egy közös csapatfotóra. Mindenki nagyon örült ennek a két csodálatos helynek, de azért bennünk volt, hogy a Racing Point több pontot szerzett. Jó futam volt, de nem a legjobb, mondta ezt a McLaren csapatfőnöke.

A monacoi, a brit és az amerikai futamok után mindig szokott lenni valami afterparty, ami most sem volt másképp. Mivel ezen a héten én nem csak a McLaren, hanem az FIA különleges vendége is voltam, ezért én választhattam helyszínt.

Amikor megkérdeztek, nem kellett sokat vacillálnom, rögtön tudtam, hogy mit fogok választani. Ez pedig nem volt más, mint az a skybar, ahol Landóval először találkoztunk az érettségi bulink alkalmából.

Mindenki ment vissza a hotelbe, hogy kicsit összekészülődjön, de én úgy döntöttem, hogy gyorsan összepakolom a cuccomat, és idehívom értem apát, hogy otthon tudjak felkészülni erre a különleges alkalomra. Még mielőtt elhagytam volna a szállodát, a McLaren marketingese a kezembe nyomta a VIP kártyámat, hiszen csak ezzel engednek be ma a szórakozóhely területére.

Otthon köszöntöttem anyát és a testvéremet, majd az egész családot leültettem az asztal köré, és gyorsan elmeséltem a történtek egy részét. Sajnos nem tudtam folytatni az élménybeszámolót, ugyanis muszáj volt letusolnom, meg megcsinálni a hajam, a ruhaválasztásról meg ne is beszéljünk.

Amikor elkészültem, megkértem apát, hogy vigyen el Lilyékhez, hiszen időközben kiderült, hogy ő is hazajött. Megbeszéltük, hogy együtt megyünk, hiszen tőlük csak tíz percre van gyalog a skybar.

𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang