Láttam, hogy Kelly kínjában a mosdók felé rohant, szóval én is ezt tettem. Nagyon bűntudatom van, és úgy érzem, hogy borzasztóan átléptem egy bizonyos határt, azért ezt már lehet nem kellett volna.
Remélem, hogy Charles megpróbálja lenyugtatni Maxot. Rendesen féltem tőle, minden düh és harag látszott a szemében. Szerintem sosem fog nekem megbocsátani. Most viszont Kelly a legfontosabb. Vele kell először beszélnem.
Amint betettem a lábam a női mellékhelyiségbe, hatalmas zokogásra lettem figyelmes. A hang az egyik fülkéből jött, gondoltam minden bizonnyal a brazil lány az, ezért bekopogtattam.
- Jól vagy? - kérdeztem finom, barátságos hangon.
- Légyszíves menj el! Nem szeretnék senkivel sem beszélni - felelte Kelly, miközben patakokban folytak a könnyei. Annyira sajnáltam szegényt.
- Figyelj, elhiszem, hogy nem akarsz látni, de valamit tudnod kell... - kezdtem bele, de mire befejezhettem volna a brazil lány félbeszakított.
- Tudom, hogy nem feküdt le veled, nem tudnád ilyen jól kezelni a helyzetet. Csak azért csináltad, mert védted azt a piros ruhás faszfejet - mondta Kelly szipogva. Nem éreztem azt, hogy haragudna rám, de őszintén nem tudtam hova tenni, amit mondott.
- Mi? Nem védem Charles-t, és valóban nem feküdtem le Maxszal - tisztáztam magam a lány szemében.
- De ők ketten igen - folytatta Kelly, mire teljesen kikerekedtek szemeim. Most komolyan azt hiszi, hogy ők tényleg szexeltek?
- NEM, dehogy. Az egészet csak kitaláltam, amiért Max nem tudatta, hogy együtt vagytok - próbáltam rendezni a helyzetet, de elég reménytelennek tűnt.
- Ugyan... Miért találnál ki ilyet? - kérdezősködött a reményétvesztett lány.
- Elég kézenfekvő volt. Tudod, mi így hárman elég jó barátok voltunk egészen eddig a napig - válaszoltam elkeseredett hangon.
- Őszintén nem tudom, hogy higgyek-e neked. Az viszont biztos, hogy nekem kell egy kis idő, hogy ezt az egészet feldolgozzam, szóval szerintem én most távozok. Kérlek ne szólj senkinek erről az egészről. Maxnak viszont üzenem, hogy ha akarom, akkor majd megkeresem, ha nem akkor pedig hagyjon békén - miután befejezte a mondandóját a brazil modell, fogta magát, és kisétált. Most mi az istent kezdjek? Oké, hogy most félig tisztáztam a dolgokat, de ott van még Max. Már nem is merek többé a szemébe nézni.
Charles:
Most hova a faszba mentél? Normális vagy?Lily:
A wc-nél vagyok. Kelly-vel beszéltem. Nem merek kimenni, mi a helyzet ott?Charles:
Semmi jó. Max dühöng, és borzasztóan ideges mindkettőnkre, de főleg rád.Lily:
Kérlek próbálj meg beszélni vele. Egy kicsit nyugtasd le, mert át kell majd adnom neki Kelly üzenetét.Charles:
Minden tőlem telhetőt megteszek.--------
Luna
Mindeközben...Carlos nem szereti a drámákat, szóval ő úgy gondolta, hogy nincs értelme hallgatnia ezt az egészet, ezért leült Esteban és Alex mellé, hogy megigyon velük valamit.
- Uh, baszki. Hát ez jó nagy vita volt - mondtam Landónak, aki csak meredten bámult maga elé.
- Soha nem láttam még ilyennek Maxot. Nagyon félelmetes. Azt hittem, hogy megöli Lily-t. Szerintem beszélnem kellene vele, neked pedig a barátnőddel, hogy álljon le - mondta Lando kicsit feldúlt hangon. Ő és Max jóban vannak egymással, szóval megértem, hogy felkavarták az események.
- Szerintem hagyd, hogy egy kicsit lenyugodjon, én viszont most mindenképpen megkeresem Lily-t - mondtam Landónak, majd elkezdtem fel-alá járkálni az épületben, hiszen nem láttam, hogy pontosan hova menekült a barátnőm.
🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Sziasztok!
El is hoztam a mai részt. Nagyon remélem hogy tetszett nektek,
Köszi minden kedves visszajelzést.
Már megírtam pár fejezetet az új könyvemből is, amit Tiktokon fogok bejelenteni.Tiktok: sziatekivagy.wp
STAI LEGGENDO
𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚𝐧𝐝𝐨-𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬] ✓
Fanfiction„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fogjuk magát hívni, hogy megbeszéljük a részleteket. Tisztelettel: FIA Sightseeing Bizottság 2020" ------------------ EGYES FEJ...